Kartičky s řešením – zajímavosti ze světa – sčítání a odčítání do 100

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 1.01 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 1. 2025
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 40 karet s otázkou ohledně zvířat, zeměpisných údajů, umění apod. Odpověď na otázku je vždy číselná a je napsaná pomocí příkladu k vypočítání (sčítání a odčítání do 100, včetně závorek). Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení.

Sada obsahuje:

strana 1: pokyny pro učitele

strana 2-9: 40 karet s výsledky (+ řešení)

Možnosti použití:

  1. Materiál doporučuji vytisknout (strany 2-9 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Kontrola je vždy na zadní straně karet.

Jak s materiálem pracovat:

Práce „v lavicích“:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.
  2. Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Běhací aktivity:

  1. Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).
  2. Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu. 
  3. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-40 (nebo jiný rozsah čísel dle potřeby), ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

515956
Matematika
3.
Já mám, kdo má
Já mám, kdo má…? – Velikonoční MALÁ NÁSOBILKA Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují příklady na násobení a dělení v
44.00 Kč
350076
Matematika
3., 4.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 28 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání číselného výrazu na
44.00 Kč
722626
Matematika
7.
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet na procvičení násobení zlomků. První sada obsahuje jednodušší příklady
32.00 Kč
67884
Matematika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Aktivita obsahuje 2 sady karet. První sada slouží k procvičení druhých mocnin čísel 1-15. Druhá sada slouží k procvičení
30.00 Kč
Kartičky s řešením – zajímavosti ze světa – sčítání a odčítání do 100 Kartičky s řešením – zajímavosti ze světa – sčítání a odčítání do 100
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 40 karet s otázkou ohledně zvířat, zeměpisných údajů, umění apod. Odpověď na otázku je vždy číselná a je napsaná pomocí příkladu k vypočítání (sčítání a odčítání do 100, včetně závorek). Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení.Sada obsahuje:strana 1: pokyny pro učitelestrana 2-9: 40 karet s výsledky (+ řešení)Možnosti použití:Materiál doporučuji vytisknout (strany 2-9 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).Kontrola je vždy na zadní straně karet.Jak s materiálem pracovat:Práce „v lavicích“:Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.Běhací aktivity:Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-40 (nebo jiný rozsah čísel dle potřeby), ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).
UUCZ-752223
Matematika>Didaktické hry>2.>3.
45.00