Kartičky s řešením – zajímavosti ze světa zvířat - přednosti matematických operací

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 1.01 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 3. 2025
Sdílet:

Kartičky s řešením – zajímavosti ze světa zvířat - přednosti matematických operací

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 30 karet s otázkou ohledně zvířat. Odpověď na otázku je vždy číselná, je napsaná pomocí příkladu (sčítání, odčítání, násobení, dělení, závorky) k vypočítání. Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení (číselná odpověď na otázku). 

Sada obsahuje:

strana 1: pokyny pro učitele

strana 2-7: 30 karet s výsledky (+ řešení)

Možnosti použití:

  1. Materiál doporučuji vytisknout (strany 2-7 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Kontrola je vždy na zadní straně karet.

Jak s materiálem pracovat:

Práce „v lavicích“:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.
  2. Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Běhací aktivity:

  1. Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).
  2. Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu. 
  3. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-30 (nebo jiný rozsah čísel dle potřeby), ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).

 

 

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

923165
Matematika
8.
Didaktické hry
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ, NÁSOBENÍ, DĚLENÍ, DRUHÁ MOCNINA A ODMOCNINA, ČÁST CELKU, DESETINNÁ ČÍSLA Popis aktivity: Aktivita
30.00 Kč
72091
Matematika
8., 9.
Skládačky
Cíl: Zopakování či upevnění znalostí vzorců pro výpočet obvodu, obsahu či jiných rozměrů (např. výška, úhlopříčka
25.00 Kč
153986
Matematika
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují slovní zadání na procvičení učiva dělitelnosti přirozených
26.00 Kč
299438
Matematika
3., 4.
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet s příklady na sčítání, odčítání, násobení a dělení přirozených čísel
28.00 Kč
Kartičky s řešením – zajímavosti ze světa zvířat - přednosti matematických operací Kartičky s řešením – zajímavosti ze světa zvířat - přednosti matematických operací
Kartičky s řešením – zajímavosti ze světa zvířat - přednosti matematických operacíPopis aktivity: Aktivita obsahuje 30 karet s otázkou ohledně zvířat. Odpověď na otázku je vždy číselná, je napsaná pomocí příkladu (sčítání, odčítání, násobení, dělení, závorky) k vypočítání. Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení (číselná odpověď na otázku). Sada obsahuje:strana 1: pokyny pro učitelestrana 2-7: 30 karet s výsledky (+ řešení)Možnosti použití:Materiál doporučuji vytisknout (strany 2-7 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).Kontrola je vždy na zadní straně karet.Jak s materiálem pracovat:Práce „v lavicích“:Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.Běhací aktivity:Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-30 (nebo jiný rozsah čísel dle potřeby), ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).  
UUCZ-740219
Matematika>Didaktické hry>4.>5.>🐾 Živočichové
37.00