Kartičky s řešením – zajímavosti ze světa zvířat - přednosti matematických operací

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 1.01 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 3. 2025
Sdílet:

Kartičky s řešením – zajímavosti ze světa zvířat - přednosti matematických operací

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 30 karet s otázkou ohledně zvířat. Odpověď na otázku je vždy číselná, je napsaná pomocí příkladu (sčítání, odčítání, násobení, dělení, závorky) k vypočítání. Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení (číselná odpověď na otázku). 

Sada obsahuje:

strana 1: pokyny pro učitele

strana 2-7: 30 karet s výsledky (+ řešení)

Možnosti použití:

  1. Materiál doporučuji vytisknout (strany 2-7 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Kontrola je vždy na zadní straně karet.

Jak s materiálem pracovat:

Práce „v lavicích“:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.
  2. Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Běhací aktivity:

  1. Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).
  2. Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu. 
  3. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-30 (nebo jiný rozsah čísel dle potřeby), ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).

 

 

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

79050
Matematika
4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4 karty se stejnou hodnotou obsahu. Cíl: Zopakování
29.00 Kč
67395
Matematika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Aktivita slouží k upevnění sčítání a odčítání celých čísel, včetně závorek před čísly. Sada obsahuje 30 dvojic příkladů
30.00 Kč
114327
Matematika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem. Ve výrazech je třeba
0.00 Kč
717652
Biologie
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 13 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
39.00 Kč
Kartičky s řešením – zajímavosti ze světa zvířat - přednosti matematických operací Kartičky s řešením – zajímavosti ze světa zvířat - přednosti matematických operací
Kartičky s řešením – zajímavosti ze světa zvířat - přednosti matematických operacíPopis aktivity: Aktivita obsahuje 30 karet s otázkou ohledně zvířat. Odpověď na otázku je vždy číselná, je napsaná pomocí příkladu (sčítání, odčítání, násobení, dělení, závorky) k vypočítání. Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení (číselná odpověď na otázku). Sada obsahuje:strana 1: pokyny pro učitelestrana 2-7: 30 karet s výsledky (+ řešení)Možnosti použití:Materiál doporučuji vytisknout (strany 2-7 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).Kontrola je vždy na zadní straně karet.Jak s materiálem pracovat:Práce „v lavicích“:Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.Běhací aktivity:Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-30 (nebo jiný rozsah čísel dle potřeby), ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).  
UUCZ-740219
Matematika>Didaktické hry>4.>5.>🐾 Živočichové
37.00