Děkuji, že jste se rozhodli pro nákup tohoto interaktivního materiálu, který je zaměřený na rozvoj algoritmického myšlení. Jedná se o typ únikové hry, ve které žáci musí postupně splnit 4 hlavní části obsahující celkem 10 interaktivních cvičení. Tematicky je hra zasazena do hackerského “doupěte”. Hráč představuje etického hackera pomáhajícího naší vládě. Na tu zaútočili cizí hackeři. Žák musí splnit všechny 4 mise, za každou splněnou získá část kódu a odměnu - část moderní PC sestavy. Hlavní odměna je potom celá PC sestava, ke které se dostane po odemčení závěrečného zámku. Doporučuji, abyste si hru sami nejdříve vyzkoušeli, než ji budete hrát s žáky.
Materiál je interaktivní, je potřeba internetové připojení a jakékoliv chytré zařízení (čím větší displej, tím lepší přehlednost). Doporučuji Google Chrome a stolní PC nebo notebook. MŮŽETE POUŽÍT I MOBIL NEBO TABLET, ODKAZ ALE MUSÍ BÝT OTEVŘEN V GOOGLE CHROME! Viz instrukce na konci PDF.
Obsah cvičení:
Mise 1 Emotikony ve filmu - 3 cvičení
Na rozjezd musí žák rozluštit celkem 15 filmů zakódovaných do emotikonů. Po kliknutí na tlačítko KONTROLA se špatně umístěné výsledky vrátí na původní místo, jinak se objeví GIF s kódem a kliknutím na něj se posouvá žák dál.
Mise 2 Vzory v posloupnostech - 2 cvičení
V prvním cvičení musí žák sám zapsat číslo nebo písmeno, které logicky následuje v dané řadě. Pokud napíše správný výsledek, objeví se malý palec nahoru. Ve druhém cvičení doplňuje na černý čtverec chybějící symbol z nabídky pod čarou. Po kliknutí na KONTROLA se při správném řešení musí objevit velký GIF s kódem. Pokud se neobjeví, řešení není správné.
Mise 3 Společná vlastnost - 2 cvičení
Úkolem je vydedukovat, co má skupina prvků/obrázků ve čtverci společného a objekty přetáhnout do správné skupiny. Po kliknutí na KONTROLA se při správném řešení musí objevit velký GIF s kódem. Pokud je řešení nesprávné, špatně umístěné prvky se vrátí na původní místo.
Mise 4 Posloupnost (postupná přeměna) - 3 cvičení
Je dán první a poslední obrazec, žák musí přesouvat mezikroky tak, aby logicky dávaly smysl a z prvního obrazce vznikl poslední
Po splnění všech 4 misí se odemkne Hlavní odměna, hráč na ni klikne a dostává se na zámek, kde musí zadat správně kódy.
Zrychlená video ukázka:
Materiál vytvořený v prostředí Genially je zveřejněn v autorské podobě, bez dodatečné jazykové kontroly webu uciteleucitelum.cz.