Algoritmické myšlení - interaktivní úniková hra

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6., 7., 8., 9.,
Kategorie:
Počet stran:
24
Velikost: 189.68 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Bohumír Náhlý
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 10. 2025
Sdílet:

Děkuji, že jste se rozhodli pro nákup tohoto interaktivního materiálu, který je zaměřený na rozvoj algoritmického myšlení. Jedná se o typ únikové hry, ve které žáci musí postupně splnit 4 hlavní části obsahující celkem 10 interaktivních cvičení. Tematicky je hra zasazena do hackerského “doupěte”. Hráč představuje etického hackera pomáhajícího naší vládě. Na tu zaútočili cizí hackeři. Žák musí splnit všechny 4 mise, za každou splněnou získá část kódu a odměnu - část moderní PC sestavy. Hlavní odměna je potom celá PC sestava, ke které se dostane po odemčení závěrečného zámku. Doporučuji, abyste si hru sami nejdříve vyzkoušeli, než ji budete hrát s žáky.

Materiál je interaktivní, je potřeba internetové připojení a jakékoliv chytré zařízení (čím větší displej, tím lepší přehlednost). Doporučuji Google Chrome a stolní PC nebo notebook. MŮŽETE POUŽÍT I MOBIL NEBO TABLET, ODKAZ ALE MUSÍ BÝT OTEVŘEN V GOOGLE CHROME! Viz instrukce na konci PDF.

Obsah cvičení:

Mise 1 Emotikony ve filmu - 3 cvičení

Na rozjezd musí žák rozluštit celkem 15 filmů zakódovaných do emotikonů. Po kliknutí na tlačítko KONTROLA se špatně umístěné výsledky vrátí na původní místo, jinak se objeví GIF s kódem a kliknutím na něj se posouvá žák dál.

Mise 2 Vzory v posloupnostech - 2 cvičení

V prvním cvičení musí žák sám zapsat číslo nebo písmeno, které logicky následuje v dané řadě. Pokud napíše správný výsledek, objeví se malý palec nahoru. Ve druhém cvičení doplňuje na černý čtverec chybějící symbol z nabídky pod čarou. Po kliknutí na KONTROLA se při správném řešení musí objevit velký GIF s kódem. Pokud se neobjeví, řešení není správné.

Mise 3 Společná vlastnost - 2 cvičení

Úkolem je vydedukovat, co má skupina prvků/obrázků ve čtverci společného a objekty přetáhnout do správné skupiny. Po kliknutí na KONTROLA se při správném řešení musí objevit velký GIF s kódem. Pokud je řešení nesprávné, špatně umístěné prvky se vrátí na původní místo.

Mise 4 Posloupnost (postupná přeměna) - 3 cvičení

Je dán první a poslední obrazec, žák musí přesouvat mezikroky tak, aby logicky dávaly smysl a z prvního obrazce vznikl poslední

Po splnění všech 4 misí se odemkne Hlavní odměna, hráč na ni klikne a dostává se na zámek, kde musí zadat správně kódy.

Zrychlená video ukázka: 

 

 

 

Materiál vytvořený v prostředí Genially je zveřejněn v autorské podobě, bez dodatečné jazykové kontroly webu uciteleucitelum.cz.

Další produkty od autora Bohumír Náhlý

986494
Anglický jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Děkuji, že jste se rozhodli pro nákup tohoto interaktivního materiálu. Obsahuje 4 hlavní části (místnosti), kde žáci
40.00 Kč
986506
Anglický jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Děkuji, že jste se rozhodli pro nákup tohoto interaktivního materiálu. Obsahuje 4 hlavní části (místnosti), kde žáci
40.00 Kč
986488
Český jazyk - gramatika
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Rád bych vám představil tento interaktivní kvíz s příběhem. Je zaměřený na synonyma, homonyma a antonyma. Doporučuji
40.00 Kč
984337
Informatika
3., 4., 5.
Ostatní
Jde o typ únikové hry, kdy děti musí postupně splnit 4 hlavní části, skládající se z dílčích úkolů. Věkově je vhodná pro
45.00 Kč
Algoritmické myšlení - interaktivní úniková hra Algoritmické myšlení - interaktivní úniková hra
Děkuji, že jste se rozhodli pro nákup tohoto interaktivního materiálu, který je zaměřený na rozvoj algoritmického myšlení. Jedná se o typ únikové hry, ve které žáci musí postupně splnit 4 hlavní části obsahující celkem 10 interaktivních cvičení. Tematicky je hra zasazena do hackerského “doupěte”. Hráč představuje etického hackera pomáhajícího naší vládě. Na tu zaútočili cizí hackeři. Žák musí splnit všechny 4 mise, za každou splněnou získá část kódu a odměnu - část moderní PC sestavy. Hlavní odměna je potom celá PC sestava, ke které se dostane po odemčení závěrečného zámku. Doporučuji, abyste si hru sami nejdříve vyzkoušeli, než ji budete hrát s žáky.Materiál je interaktivní, je potřeba internetové připojení a jakékoliv chytré zařízení (čím větší displej, tím lepší přehlednost). Doporučuji Google Chrome a stolní PC nebo notebook. MŮŽETE POUŽÍT I MOBIL NEBO TABLET, ODKAZ ALE MUSÍ BÝT OTEVŘEN V GOOGLE CHROME! Viz instrukce na konci PDF.Obsah cvičení:Mise 1 Emotikony ve filmu - 3 cvičeníNa rozjezd musí žák rozluštit celkem 15 filmů zakódovaných do emotikonů. Po kliknutí na tlačítko KONTROLA se špatně umístěné výsledky vrátí na původní místo, jinak se objeví GIF s kódem a kliknutím na něj se posouvá žák dál.Mise 2 Vzory v posloupnostech - 2 cvičeníV prvním cvičení musí žák sám zapsat číslo nebo písmeno, které logicky následuje v dané řadě. Pokud napíše správný výsledek, objeví se malý palec nahoru. Ve druhém cvičení doplňuje na černý čtverec chybějící symbol z nabídky pod čarou. Po kliknutí na KONTROLA se při správném řešení musí objevit velký GIF s kódem. Pokud se neobjeví, řešení není správné.Mise 3 Společná vlastnost - 2 cvičeníÚkolem je vydedukovat, co má skupina prvků/obrázků ve čtverci společného a objekty přetáhnout do správné skupiny. Po kliknutí na KONTROLA se při správném řešení musí objevit velký GIF s kódem. Pokud je řešení nesprávné, špatně umístěné prvky se vrátí na původní místo.Mise 4 Posloupnost (postupná přeměna) - 3 cvičeníJe dán první a poslední obrazec, žák musí přesouvat mezikroky tak, aby logicky dávaly smysl a z prvního obrazce vznikl posledníPo splnění všech 4 misí se odemkne Hlavní odměna, hráč na ni klikne a dostává se na zámek, kde musí zadat správně kódy.Zrychlená video ukázka: 
   Materiál vytvořený v prostředí Genially je zveřejněn v autorské podobě, bez dodatečné jazykové kontroly webu uciteleucitelum.cz.
UUCZ-984557
Informatika>Ostatní>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ
45.00