Jde o typ únikové hry, ve které žáci musí postupně splnit 5 hlavních částí složených z dalších cvičení. Tematicky je hra v pirátském duchu a je zasazena na opuštěné ostrovy, kde se žák/hráč dostane poté, co ztroskotala jeho loď. Na ostrovech jsou ale piráti, kteří se chtějí zmocnit velkého pokladu. Žák musí splnit úkoly, získávat kódy, díky kterým na závěr bude moct otevřít truhlu s pokladem. Doporučuji, abyste si hru sami nejdříve vyzkoušeli, než ji budete hrát s žáky.
Materiál je naprosto originální co se týká grafického zpracování, má spoustu zajímavých obrázků, pohybujících se prvků a gifů, děti se určitě nebudou nudit.
V průběhu hry mohou žáci sledovat na mapě svůj postup a také mají přehled o tom, kolik odměn už získali. Vše je pěkně graficky znázorněno (viz fotogalerie). Na začátku si hráč vybere jednu ze 6 postav. Vybraná postava bude pro zpestření hráče provázet celou hrou, jinak nemá další funkci.
Materiál je interaktivní, je potřeba internetové připojení a stolní PC nebo notebook. MŮŽETE POUŽÍT I MOBIL NEBO TABLET, ODKAZ ALE MUSÍ BÝT OTEVŘEN V GOOGLE CHROME!
Obsah cvičení:
Ostrov 1 Sčítání a odčítání do 10 000 - 2 cvičení a dohromady 20 příkladů; Hráč musí správně napsat výsledek a pokud je správně, objeví se jako potvrzení malý gif (zvednutý palec), po splnění se objeví velký GIF s textem POKRAČUJ, kliknutím na něj se hráč posouvá dál
Ostrov 2 Sčítání a odčítání do 100 000 - 2 cvičení a dohromady 20 příkladů; naprosto stejný princip jako u předchozího cvičení
Ostrov 3 Násobení - 2 cvičení a dohromady 30 příkladů; v první části je 15 příkladů na násobení jednociferným číslem, ve druhé části je 15 příkladů na násobení dvou a trojciferným číslem, žák zpaměti spočítá a přesouvá výsledky na správnou pozici. Po kliknutí na KONTROLA se špatně umístěné výsledky vrátí na původní místo
Ostrov 4 Dělení - 2 cvičení a dohromady 30 příkladů; formou se jedná o stejný způsob práce jako u předchozího Ostrovu 3
Ostrov 5 Zaokrouhlování - Kvíz s 10 otázkami - 10 příkladů na zaokrouhlování na desítky, stovky a tisíce; na konci kvízu se objeví celkové hodnocení úspěšnosti žáka (žák křížkem zavře)
Po splnění všech 5 hlavních částí (ostrovů) se žák dostane na obrazovku, kde musí zadat správně všech 5 získaných kódů. Zadá-li správně odemkne se truhla s kompletním pokladem (doprovázeno fanfárou a ohňostrojem).
Zadá-li kódy špatně, objeví se ERROR a může zadávat znovu.
Zrychlená video ukázka:
Materiál vytvořený v prostředí Genially je zveřejněn v autorské podobě, bez dodatečné jazykové kontroly webu uciteleucitelum.cz.