BEE-BOT MÍCHÁ BARVY

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
18
Velikost: 15.34 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající EDUbeezr
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:

  • vytváření základů pro práci s informacemi
  • postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí
  • rozvoj kooperativních dovedností
  • chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině
  • prakticky získat informace o tvoření dalších barev, procvičit názvy barev základních i doplňkových
  • využití získaných vědomostí v praxi (výtvarné činnosti)
  • prohlubovat logické myšlení při programování robota

Bee-bot naučí děti poznávat, jaká barva vznikne smícháním dvou nebo tří barev. Propojíme činnost i s VÝTVARNOU VÝCHOVOU. Potřebujeme průhlednou podložku 5x4 pole, do které vsuneme karty dle přiloženého plánku (na toto rozložení jsou úkoly plánovány). 2 hrací plochy ( v první namícháme 7 barev, ve druhé obměnou pozice kartiček 5 barev). Stupňujeme obtížnost.

Obtížnost 1:

Děti zadají naprogramovanou šipkovou cestu, spustí robota. Výsledek neznají. Všímají si, které barvy cestou Bee-bot míjí a ty ihned vyberou z dané hromádky a kladou je vedle sebe, včetně první, na které Bee-bot začíná. Poslední- je vždy smíchaná vzniklá barva v lemovaném kruhu. Bude nalepená i na spodní straně šipkového plánku.

Následně, dle získaných informací, mohou děti ihned vyzkoušet míchání barev reálně (propojení s výtvarnou výchovou) nebo pokládáním průhledných barevných proužků přes sebe na "světelný stůl" (didaktická pomůcka)

Obtížnost 2:

Děti naplánují samy Bee-botovi cestu podle plánku s barvičkami k cíli = výsledné smíchané barvě.

Obtížnost 3:

Děti se pokusí zcela samy naplánovat cestu po barvičkách k výsledné barvě, a to bez jakéhokoliv plánku, na základě dosud získaných informací ze hry.

Soubor obsahuje:

  • celkem 18 stran, včetně úvodu
  • 2 strany s rozložením karet s barvami na podložku
  • 1 strana s použitými barvami na skládání
  • 2 strany s šipkovými cestami
  • 2 strany s barevnými plánky
  • 10 stran s kartami na průhlednou podložku 5x4 pole

Další produkty od autora EDUbeezr

213646
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Didaktická pomůcka k programování Bee-bota. Cíle vzdělávacího didaktického materiálu: osvojení si elementárních poznatků
25.00 Kč
252868
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Bee-bot naučí děti nejen programovat správně robotickou hračku, ale zároveň si s Bee-botem i zacvičí a protáhnou si
40.00 Kč
685768
Informatika
Školní družina, MŠ - předškoláci
Běhací diktát
Děti si zahrají 5 zábavně-naučných her s dalšími popsanými variacemi nejen pro Bee-bota, při kterých si procvičí
40.00 Kč
214301
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Vzdělávací didaktické kartičky k průhledné desce 5x4 pole na Bee-bota. Cíle vzdělávacího didaktického materiálu
35.00 Kč
BEE-BOT MÍCHÁ BARVY BEE-BOT MÍCHÁ BARVY
Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:vytváření základů pro práci s informacemipostupovat a učit se podle pokynů a instrukcí rozvoj kooperativních dovedností chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině prakticky získat informace o tvoření dalších barev, procvičit názvy barev základních i doplňkovýchvyužití získaných vědomostí v praxi (výtvarné činnosti) prohlubovat logické myšlení při programování robotaBee-bot naučí děti poznávat, jaká barva vznikne smícháním dvou nebo tří barev. Propojíme činnost i s VÝTVARNOU VÝCHOVOU. Potřebujeme průhlednou podložku 5x4 pole, do které vsuneme karty dle přiloženého plánku (na toto rozložení jsou úkoly plánovány). 2 hrací plochy ( v první namícháme 7 barev, ve druhé obměnou pozice kartiček 5 barev). Stupňujeme obtížnost. Obtížnost 1: Děti zadají naprogramovanou šipkovou cestu, spustí robota. Výsledek neznají. Všímají si, které barvy cestou Bee-bot míjí a ty ihned vyberou z dané hromádky a kladou je vedle sebe, včetně první, na které Bee-bot začíná. Poslední- je vždy smíchaná vzniklá barva v lemovaném kruhu. Bude nalepená i na spodní straně šipkového plánku. Následně, dle získaných informací, mohou děti ihned vyzkoušet míchání barev reálně (propojení s výtvarnou výchovou) nebo pokládáním průhledných barevných proužků přes sebe na "světelný stůl" (didaktická pomůcka) Obtížnost 2: Děti naplánují samy Bee-botovi cestu podle plánku s barvičkami k cíli = výsledné smíchané barvě. Obtížnost 3: Děti se pokusí zcela samy naplánovat cestu po barvičkách k výsledné barvě, a to bez jakéhokoliv plánku, na základě dosud získaných informací ze hry. Soubor obsahuje: celkem 18 stran, včetně úvodu 2 strany s rozložením karet s barvami na podložku 1 strana s použitými barvami na skládání 2 strany s šipkovými cestami 2 strany s barevnými plánky 10 stran s kartami na průhlednou podložku 5x4 pole
UUCZ-245215
Informatika>Matematika>Výtvarná výchova>Didaktické hry>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>🎨 Barvy
40.00