BEE-BOT HLEDÁ OBLEČENÍ

Počet stran:
36
Velikost: 43.38 MB
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 5. 2023
Cena:
40 Kč vč. DPH
Sdílet:

Bee-bot se musí dostat na správné místo, které spojuje oblečení a barevný vzor. Startovní pozice Bee-bota je vlevo nahoře. Děti si vylosují kartičku, kde už je tvar a vzor spojený a musí v mřížce najít její správné umístění, na které Bee-bot dojede. Pokud dítě správně naprogramuje robota a dojede na správné místo, může se obrázek vložit na toto místo do kapsové podložky a získává bod.

Kartičky jsou pro průhlednou podložku 6x4 pole.

Děti si procvičují orientaci v mřížce a hledání spojnice bodu X a Y, zrakové vnímání.

Dvojice vzorů jsou si podobné, jen barevně jiné, pro aktivizaci pozornosti dětí -dávejte je spolu na podložku.

 

Obměna hry:

Děti si skládají na koberci trojice oblečení ve stejném vzoru (čepice, triko, kalhoty)

Soubor obsahuje:

  • celkem 36 stran, včetně úvodu
  • 1 strana s rozložením karet na podložku
  • strana 3-10 karty se vzory -celkem můžete obměňovat na podložce 16 vzorů
  • strana 11-12 karty s nevybarveným oblečením
  • strana 13-20 karty s 16 triky
  • strana 21-28 karty s 16 kalhotami
  • strana 29-36 karty s 16 čepicemi

Další produkty od autora EDUbeezr

214304
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Vzdělávací didaktické plánky s daným výsledným motivem kresby. Spojit se může s dalším výtvarným dotvořením. Proužky s
35.00 Kč
245215
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Didaktické hry
Bee-bot naučí děti poznávat, jaká barva vznikne smícháním dvou nebo tří barev. Propojíme činnost i s VÝTVARNOU VÝCHOVOU
40.00 Kč
319870
Prvouka
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Programujeme Bee-bota, naučíme se vnímat a poslouchat rozdílné zvuky zvířat, využijeme čtečku QR kódů k získání zvuku
50.00 Kč
241311
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Prostřednictvím Bee-bota si děti procvičí barvy, tvary, velikost a logické myšlení. Potřebujeme průhlednou podložku 5x4
40.00 Kč
BEE-BOT HLEDÁ OBLEČENÍ BEE-BOT HLEDÁ OBLEČENÍ
Bee-bot se musí dostat na správné místo, které spojuje oblečení a barevný vzor. Startovní pozice Bee-bota je vlevo nahoře. Děti si vylosují kartičku, kde už je tvar a vzor spojený a musí v mřížce najít její správné umístění, na které Bee-bot dojede. Pokud dítě správně naprogramuje robota a dojede na správné místo, může se obrázek vložit na toto místo do kapsové podložky a získává bod. Kartičky jsou pro průhlednou podložku 6x4 pole. Děti si procvičují orientaci v mřížce a hledání spojnice bodu X a Y, zrakové vnímání. Dvojice vzorů jsou si podobné, jen barevně jiné, pro aktivizaci pozornosti dětí -dávejte je spolu na podložku.   Obměna hry: Děti si skládají na koberci trojice oblečení ve stejném vzoru (čepice, triko, kalhoty) Soubor obsahuje: celkem 36 stran, včetně úvodu 1 strana s rozložením karet na podložku strana 3-10 karty se vzory -celkem můžete obměňovat na podložce 16 vzorů strana 11-12 karty s nevybarveným oblečením strana 13-20 karty s 16 triky strana 21-28 karty s 16 kalhotami strana 29-36 karty s 16 čepicemi
UUCZ-245414
Informatika>Matematika>Didaktické hry>Postřehovky>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Barvy>Oblečení
40.00