BEE-BOT HLEDÁ OBLEČENÍ

Počet stran:
36
Velikost: 43.38 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:

  • postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí
  • chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině
  • rozlišovat různé barvy a tvary a jejich kombinace v obrazcích
  • prohlubovat logické myšlení při programování robota

Bee-bot se musí dostat na správné místo, které spojuje oblečení a barevný vzor. Startovní pozice Bee-bota je vlevo nahoře. Děti si vylosují kartičku, kde už je tvar a vzor spojený a musí v mřížce najít její správné umístění, na které Bee-bot dojede. Pokud dítě správně naprogramuje robota a dojede na správné místo, může se obrázek vložit na toto místo do kapsové podložky a získává bod.

Kartičky jsou pro průhlednou podložku 6x4 pole.

Děti si procvičují orientaci v mřížce a hledání spojnice bodu X a Y, zrakové vnímání.

Dvojice vzorů jsou si podobné, jen barevně jiné, pro aktivizaci pozornosti dětí -dávejte je spolu na podložku.

 

Obměna hry:

Děti si skládají na koberci trojice oblečení ve stejném vzoru (čepice, triko, kalhoty)

Soubor obsahuje:

  • celkem 36 stran, včetně úvodu
  • 1 strana s rozložením karet na podložku
  • strana 3-10 karty se vzory -celkem můžete obměňovat na podložce 16 vzorů
  • strana 11-12 karty s nevybarveným oblečením
  • strana 13-20 karty s 16 triky
  • strana 21-28 karty s 16 kalhotami
  • strana 29-36 karty s 16 čepicemi

Další produkty od autora EDUbeezr

319870
Prvouka
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Programujeme Bee-bota, naučíme se vnímat a poslouchat rozdílné zvuky zvířat, využijeme čtečku QR kódů k získání zvuku
50.00 Kč
245215
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Didaktické hry
Cíle vzdělávacího didaktického materiálu: vytváření základů pro práci s informacemi postupovat a učit se podle pokynů a
40.00 Kč
252868
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Bee-bot naučí děti nejen programovat správně robotickou hračku, ale zároveň si s Bee-botem i zacvičí a protáhnou si
40.00 Kč
213646
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Didaktická pomůcka k programování Bee-bota. Cíle vzdělávacího didaktického materiálu: osvojení si elementárních poznatků
25.00 Kč
BEE-BOT HLEDÁ OBLEČENÍ BEE-BOT HLEDÁ OBLEČENÍ
Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině rozlišovat různé barvy a tvary a jejich kombinace v obrazcíchprohlubovat logické myšlení při programování robotaBee-bot se musí dostat na správné místo, které spojuje oblečení a barevný vzor. Startovní pozice Bee-bota je vlevo nahoře. Děti si vylosují kartičku, kde už je tvar a vzor spojený a musí v mřížce najít její správné umístění, na které Bee-bot dojede. Pokud dítě správně naprogramuje robota a dojede na správné místo, může se obrázek vložit na toto místo do kapsové podložky a získává bod. Kartičky jsou pro průhlednou podložku 6x4 pole. Děti si procvičují orientaci v mřížce a hledání spojnice bodu X a Y, zrakové vnímání. Dvojice vzorů jsou si podobné, jen barevně jiné, pro aktivizaci pozornosti dětí -dávejte je spolu na podložku.   Obměna hry: Děti si skládají na koberci trojice oblečení ve stejném vzoru (čepice, triko, kalhoty) Soubor obsahuje: celkem 36 stran, včetně úvodu 1 strana s rozložením karet na podložku strana 3-10 karty se vzory -celkem můžete obměňovat na podložce 16 vzorů strana 11-12 karty s nevybarveným oblečením strana 13-20 karty s 16 triky strana 21-28 karty s 16 kalhotami strana 29-36 karty s 16 čepicemi
UUCZ-245414
Informatika>Matematika>Didaktické hry>Postřehovky>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>🎨 Barvy>👕 Oblečení
40.00