BEE-BOT ZÁKLADNÍ POMŮCKY

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 4.23 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající EDUbeezr
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Didaktická pomůcka k programování Bee-bota.

Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:

  • osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkci
  • orientace ve znakovém materiálu a jeho správné využití při programování
  • rozlišovat některé obrazné symboly (piktogramy, …) a porozumět jejich významu i jejich komunikativní funkci
  • sledovat očima zleva doprava při čtení znakového záznamu
  • postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí
  • chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině

Soubor 4 stran se základními šipkami a ikonami pro vizuální naplánování cesty Bee-Bota. Zlepšuje představivost dětí a možnost kontroly při odstraňování chyb.

Další produkty od autora EDUbeezr

872388
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Demonstrační obrázky - kartičky
Soubor "S farmářem na statku" nás seznámí s 10 základními zvířaty, jejich životem, pojmenováním zvířecích rodinek
50.00 Kč
521632
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Vzdělávací výukový materiál nejen pro Bee-bota, programování, rozvíjíme logické uvažování, pozornost, soustředěnost
40.00 Kč
260807
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Celoroční tematická hra
Zábavná didaktická hra "únikovka" se sbíráním indicií a hledáním pokladu . Cíle vzdělávacího didaktického materiálu
40.00 Kč
245215
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Didaktické hry
Cíle vzdělávacího didaktického materiálu: vytváření základů pro práci s informacemi postupovat a učit se podle pokynů a
40.00 Kč
BEE-BOT ZÁKLADNÍ POMŮCKY BEE-BOT ZÁKLADNÍ POMŮCKY
Didaktická pomůcka k programování Bee-bota.Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkci orientace ve znakovém materiálu a jeho správné využití při programování rozlišovat některé obrazné symboly (piktogramy, …) a porozumět jejich významu i jejich komunikativní funkci sledovat očima zleva doprava při čtení znakového záznamu postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině Soubor 4 stran se základními šipkami a ikonami pro vizuální naplánování cesty Bee-Bota. Zlepšuje představivost dětí a možnost kontroly při odstraňování chyb.
UUCZ-213646
Informatika>Didaktické hry>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>🤖 Programování
25.00