BEE-BOT ROZCVIČKA

Kategorie:
Počet stran:
27
Velikost: 23.55 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající EDUbeezr
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Bee-bot naučí děti nejen programovat správně robotickou hračku, ale zároveň si s Bee-botem i zacvičí a protáhnou si všechny svalové partie.

Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:

  • rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky
  • postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí
  • chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině
  • rozvoj kooperativních dovedností
  • prohlubovat logické myšlení při programování robota

Rozložíme vybrané kartičky z nabídky na podložku 6x4 nebo 5x4, na některých polích použijeme zákazové kartičky. Těm se musí děti při plánování vyhnout a nesmí na ně vstoupit. Jedno pole necháme volné pro start. Pro moment překvapení- karty se cviky mohou být na podložce otočené, děti se cvik dozví až po dojezdu včelky. Naplánují si cestu dle libosti. Kam včelka dojede, karta se otočí a všichni hráči si alespoň 5x správně zacvičí daný cvik. Karta už zůstane otočená. Z tohoto místa vyráží další hráč na další kartu, která ještě není otočená.

Využije se při dopoledních i odpoledních činnostech jako pohybová chvilka.

Návrh obměny:

Využít se dají i plánované šipkové cesty ze hry "BEE-BOT Kampak dojdeš?" (v mé nabídce), kdy se dle šipkovaného plánku dojde z místa A na místo B, přičemž vždy dané startovní pole A nemusí být pokryto kartou se cvikem a zacvičí se jen cvik cílového místa. Nebo jsou pokryta všechny pole a zacvičí se cvik startovní i cílový. Šipkové plány jsou koncipovány tak, že se žádná cesta neopakuje a je navržena pro pole 5x4. Tedy 10 cest z místa A do místa B.

Soubor obsahuje:

  • celkem 27 stran, včetně úvodu
  • 1 strana se zákazovými kartičkami, vytisknout vícekrát dle potřeby
  • 25 stran s 50 cviky na všechny svalové partie

Další produkty od autora EDUbeezr

703974
Český jazyk
Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Poutavá Legenda o svatém Martinovi jistě bude děti motivovat k samostatnému převyprávění příběhu prostřednictvím obrázků
40.00 Kč
775628
Český jazyk - literatura
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Demonstrační obrázky - kartičky
Obrázky k velikonočnímu příběhu "O zeleném vajíčku" k využití na Bee-bota, a na řadu dalších aktivit z oblasti
35.00 Kč
400042
Český jazyk - čtení
MŠ, Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ
Diplomy, Pochvaly, Medaile
Snad se Vám hodí záložky do knihy pro děti. Vytiskněte 2x, aby byly oboustranné a vršek dozdobte dle fantazie stužkou s
0.00 Kč
319870
Prvouka
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Programujeme Bee-bota, naučíme se vnímat a poslouchat rozdílné zvuky zvířat, využijeme čtečku QR kódů k získání zvuku
50.00 Kč
BEE-BOT ROZCVIČKA BEE-BOT ROZCVIČKA
Bee-bot naučí děti nejen programovat správně robotickou hračku, ale zároveň si s Bee-botem i zacvičí a protáhnou si všechny svalové partie.Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motorikypostupovat a učit se podle pokynů a instrukcí chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině rozvoj kooperativních dovednostíprohlubovat logické myšlení při programování robotaRozložíme vybrané kartičky z nabídky na podložku 6x4 nebo 5x4, na některých polích použijeme zákazové kartičky. Těm se musí děti při plánování vyhnout a nesmí na ně vstoupit. Jedno pole necháme volné pro start. Pro moment překvapení- karty se cviky mohou být na podložce otočené, děti se cvik dozví až po dojezdu včelky. Naplánují si cestu dle libosti. Kam včelka dojede, karta se otočí a všichni hráči si alespoň 5x správně zacvičí daný cvik. Karta už zůstane otočená. Z tohoto místa vyráží další hráč na další kartu, která ještě není otočená. Využije se při dopoledních i odpoledních činnostech jako pohybová chvilka. Návrh obměny: Využít se dají i plánované šipkové cesty ze hry "BEE-BOT Kampak dojdeš?" (v mé nabídce), kdy se dle šipkovaného plánku dojde z místa A na místo B, přičemž vždy dané startovní pole A nemusí být pokryto kartou se cvikem a zacvičí se jen cvik cílového místa. Nebo jsou pokryta všechny pole a zacvičí se cvik startovní i cílový. Šipkové plány jsou koncipovány tak, že se žádná cesta neopakuje a je navržena pro pole 5x4. Tedy 10 cest z místa A do místa B. Soubor obsahuje: celkem 27 stran, včetně úvodu 1 strana se zákazovými kartičkami, vytisknout vícekrát dle potřeby 25 stran s 50 cviky na všechny svalové partie
UUCZ-252868
Informatika>Tělesná výchova>Didaktické hry>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>🛌 Denní režim>🫁 Lidské tělo>🤖 Programování>🏅 Sport
40.00