BEE-BOT ROZCVIČKA

Kategorie:
Počet stran:
27
Velikost: 23.55 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající EDUbeezr
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Bee-bot naučí děti nejen programovat správně robotickou hračku, ale zároveň si s Bee-botem i zacvičí a protáhnou si všechny svalové partie.

Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:

  • rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky
  • postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí
  • chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině
  • rozvoj kooperativních dovedností
  • prohlubovat logické myšlení při programování robota

Rozložíme vybrané kartičky z nabídky na podložku 6x4 nebo 5x4, na některých polích použijeme zákazové kartičky. Těm se musí děti při plánování vyhnout a nesmí na ně vstoupit. Jedno pole necháme volné pro start. Pro moment překvapení- karty se cviky mohou být na podložce otočené, děti se cvik dozví až po dojezdu včelky. Naplánují si cestu dle libosti. Kam včelka dojede, karta se otočí a všichni hráči si alespoň 5x správně zacvičí daný cvik. Karta už zůstane otočená. Z tohoto místa vyráží další hráč na další kartu, která ještě není otočená.

Využije se při dopoledních i odpoledních činnostech jako pohybová chvilka.

Návrh obměny:

Využít se dají i plánované šipkové cesty ze hry "BEE-BOT Kampak dojdeš?" (v mé nabídce), kdy se dle šipkovaného plánku dojde z místa A na místo B, přičemž vždy dané startovní pole A nemusí být pokryto kartou se cvikem a zacvičí se jen cvik cílového místa. Nebo jsou pokryta všechny pole a zacvičí se cvik startovní i cílový. Šipkové plány jsou koncipovány tak, že se žádná cesta neopakuje a je navržena pro pole 5x4. Tedy 10 cest z místa A do místa B.

Soubor obsahuje:

  • celkem 27 stran, včetně úvodu
  • 1 strana se zákazovými kartičkami, vytisknout vícekrát dle potřeby
  • 25 stran s 50 cviky na všechny svalové partie

Další produkty od autora EDUbeezr

214301
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Vzdělávací didaktické kartičky k průhledné desce 5x4 pole na Bee-bota. Cíle vzdělávacího didaktického materiálu
35.00 Kč
521632
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Vzdělávací výukový materiál nejen pro Bee-bota, programování, rozvíjíme logické uvažování, pozornost, soustředěnost
40.00 Kč
685768
Informatika
Školní družina, MŠ - předškoláci
Běhací diktát
Děti si zahrají 5 zábavně-naučných her s dalšími popsanými variacemi nejen pro Bee-bota, při kterých si procvičí
40.00 Kč
565989
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Soubor didaktických her rozvíjejících paměť, pozornost, logické myšlení, tvořivost a předčtenářskou gramotnost. Děti se
45.00 Kč
BEE-BOT ROZCVIČKA BEE-BOT ROZCVIČKA
Bee-bot naučí děti nejen programovat správně robotickou hračku, ale zároveň si s Bee-botem i zacvičí a protáhnou si všechny svalové partie.Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motorikypostupovat a učit se podle pokynů a instrukcí chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině rozvoj kooperativních dovednostíprohlubovat logické myšlení při programování robotaRozložíme vybrané kartičky z nabídky na podložku 6x4 nebo 5x4, na některých polích použijeme zákazové kartičky. Těm se musí děti při plánování vyhnout a nesmí na ně vstoupit. Jedno pole necháme volné pro start. Pro moment překvapení- karty se cviky mohou být na podložce otočené, děti se cvik dozví až po dojezdu včelky. Naplánují si cestu dle libosti. Kam včelka dojede, karta se otočí a všichni hráči si alespoň 5x správně zacvičí daný cvik. Karta už zůstane otočená. Z tohoto místa vyráží další hráč na další kartu, která ještě není otočená. Využije se při dopoledních i odpoledních činnostech jako pohybová chvilka. Návrh obměny: Využít se dají i plánované šipkové cesty ze hry "BEE-BOT Kampak dojdeš?" (v mé nabídce), kdy se dle šipkovaného plánku dojde z místa A na místo B, přičemž vždy dané startovní pole A nemusí být pokryto kartou se cvikem a zacvičí se jen cvik cílového místa. Nebo jsou pokryta všechny pole a zacvičí se cvik startovní i cílový. Šipkové plány jsou koncipovány tak, že se žádná cesta neopakuje a je navržena pro pole 5x4. Tedy 10 cest z místa A do místa B. Soubor obsahuje: celkem 27 stran, včetně úvodu 1 strana se zákazovými kartičkami, vytisknout vícekrát dle potřeby 25 stran s 50 cviky na všechny svalové partie
UUCZ-252868
Informatika>Tělesná výchova>Didaktické hry>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>🛌 Denní režim>🫁 Lidské tělo>🤖 Programování>🏅 Sport
40.00