Tabulkový procesor - GRAFY

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 639.99 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Milan Šatra
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 2. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu: Pracovních list včetně řešení k tematickému celku Data, informace, modelování – čtení a tvorba grafů – I-5-1-03 - vyčte informace z daného modelu (kódování a přenos dat: využití značek, piktogramů, symbolů a kódů pro záznam, sdílení, přenos a ochranu informace).

Cílová skupina: 6.-9. ročník ZŠ

Metodické pokyny: Cílem použití tohoto pracovního listu je rozvinout u žáků 6.-9. ročníku dovednost čtení informací z jednoduchého modelu (grafu) a vytvoření jednoduchého modelu (grafu) v tabulkovém procesoru (MS Excel, Google tabulky, CODA.IO, a.j.). Žáci nejprve musí z úvodního grafu vyčíst potřebné údaje (data) z grafu a zapsat je do vhodné tabulky. Následně žáci řeší skupinu úloh, kde vytvářejí další varianty různých grafů v tabulkovém procesoru za účelem grafické vizualizace dat.

Další produkty od autora Milan Šatra

511122
Informatika
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Sada pracovních listů včetně řešení k tematickému celku Informační systémy - I-9-3-01 - vysvětlí účel informačních
99.00 Kč
560384
Informatika
5.
Pracovní listy
Obsah materiálu: Dvojice pracovních listů včetně řešení k tematickému celku Data, informace, modelování I-5-1-02 -
30.00 Kč
432267
Informatika
8., 9.
Pracovní listy
Obsah materiálu: Komplex 6ti pracovních listů na téma Data, informace, modelování I-9-1-01 - získá z dat informace
59.00 Kč
272819
Informatika
4., 5., 6., 7.
Pracovní listy
Ukázková sada pracovních listů včetně řešení k tematickému celku Data, informace, modelování - získá z dat informace
0.00 Kč
Tabulkový procesor - GRAFY Tabulkový procesor - GRAFY
Obsah materiálu: Pracovních list včetně řešení k tematickému celku Data, informace, modelování – čtení a tvorba grafů – I-5-1-03 - vyčte informace z daného modelu (kódování a přenos dat: využití značek, piktogramů, symbolů a kódů pro záznam, sdílení, přenos a ochranu informace).Cílová skupina: 6.-9. ročník ZŠMetodické pokyny: Cílem použití tohoto pracovního listu je rozvinout u žáků 6.-9. ročníku dovednost čtení informací z jednoduchého modelu (grafu) a vytvoření jednoduchého modelu (grafu) v tabulkovém procesoru (MS Excel, Google tabulky, CODA.IO, a.j.). Žáci nejprve musí z úvodního grafu vyčíst potřebné údaje (data) z grafu a zapsat je do vhodné tabulky. Následně žáci řeší skupinu úloh, kde vytvářejí další varianty různých grafů v tabulkovém procesoru za účelem grafické vizualizace dat.
UUCZ-495580
Informatika>Matematika>Pracovní listy>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
39.00