Tabulkový procesor - GRAFY

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 639.99 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Milan Šatra
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 2. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu: Pracovních list včetně řešení k tematickému celku Data, informace, modelování – čtení a tvorba grafů – I-5-1-03 - vyčte informace z daného modelu (kódování a přenos dat: využití značek, piktogramů, symbolů a kódů pro záznam, sdílení, přenos a ochranu informace).

Cílová skupina: 6.-9. ročník ZŠ

Metodické pokyny: Cílem použití tohoto pracovního listu je rozvinout u žáků 6.-9. ročníku dovednost čtení informací z jednoduchého modelu (grafu) a vytvoření jednoduchého modelu (grafu) v tabulkovém procesoru (MS Excel, Google tabulky, CODA.IO, a.j.). Žáci nejprve musí z úvodního grafu vyčíst potřebné údaje (data) z grafu a zapsat je do vhodné tabulky. Následně žáci řeší skupinu úloh, kde vytvářejí další varianty různých grafů v tabulkovém procesoru za účelem grafické vizualizace dat.

Další produkty od autora Milan Šatra

273515
Vlastivěda
4., 5.
Pracovní listy
ročník: 4. - 5. ročník ZŠ popis: Soubor 17 pracovních listů se slepou mapou na dokreslení, hlavními infromacemi
50.00 Kč
449379
Informatika
4., 5.
Přípravy hodiny/lekce
Komplex 6 sad údajů (dat) včetně vzorových řešení dvou zadání ve formě příprav na výuku informatiky na 1. stupni ZŠ
49.00 Kč
334419
Informatika
5.
Pracovní listy
Sada pracovních listů pro výuku tematického celku Informační systémy v předmětu Informatika obsahuje 4 pracovní listy po
79.00 Kč
561429
Informatika
6., 7.
Pracovní listy
Pracovních listy z oblasti algoritmizace a programování v online blokovém programovacím jazyku SCRATCH umožní žákům
35.00 Kč
Tabulkový procesor - GRAFY Tabulkový procesor - GRAFY
Obsah materiálu: Pracovních list včetně řešení k tematickému celku Data, informace, modelování – čtení a tvorba grafů – I-5-1-03 - vyčte informace z daného modelu (kódování a přenos dat: využití značek, piktogramů, symbolů a kódů pro záznam, sdílení, přenos a ochranu informace).Cílová skupina: 6.-9. ročník ZŠMetodické pokyny: Cílem použití tohoto pracovního listu je rozvinout u žáků 6.-9. ročníku dovednost čtení informací z jednoduchého modelu (grafu) a vytvoření jednoduchého modelu (grafu) v tabulkovém procesoru (MS Excel, Google tabulky, CODA.IO, a.j.). Žáci nejprve musí z úvodního grafu vyčíst potřebné údaje (data) z grafu a zapsat je do vhodné tabulky. Následně žáci řeší skupinu úloh, kde vytvářejí další varianty různých grafů v tabulkovém procesoru za účelem grafické vizualizace dat.
UUCZ-495580
Informatika>Matematika>Pracovní listy>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
39.00