Tabulkový procesor - GRAFY

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 639.99 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Milan Šatra
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 2. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu: Pracovních list včetně řešení k tematickému celku Data, informace, modelování – čtení a tvorba grafů – I-5-1-03 - vyčte informace z daného modelu (kódování a přenos dat: využití značek, piktogramů, symbolů a kódů pro záznam, sdílení, přenos a ochranu informace).

Cílová skupina: 6.-9. ročník ZŠ

Metodické pokyny: Cílem použití tohoto pracovního listu je rozvinout u žáků 6.-9. ročníku dovednost čtení informací z jednoduchého modelu (grafu) a vytvoření jednoduchého modelu (grafu) v tabulkovém procesoru (MS Excel, Google tabulky, CODA.IO, a.j.). Žáci nejprve musí z úvodního grafu vyčíst potřebné údaje (data) z grafu a zapsat je do vhodné tabulky. Následně žáci řeší skupinu úloh, kde vytvářejí další varianty různých grafů v tabulkovém procesoru za účelem grafické vizualizace dat.

Další produkty od autora Milan Šatra

332694
Informatika
4., 5.
Pracovní listy
Sada 2 pracovních listů a zadání testu z oblasti algoritmizace a programování v online blokovém programovacím jazyku
45.00 Kč
331326
Informatika
4., 5.
Pracovní listy
Sada 3 pracovních listů z oblasti algoritmizace a programování v online blokovém programovacím jazyku SCRATCH umožní
45.00 Kč
258941
Informatika
5.
Pracovní listy
Obsah materiálu: Sada 8 pracovních listů včetně řešení k tematickému celku Data, informace, modelování – čtení grafů - I
80.00 Kč
394405
Informatika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Komplet 5 pracovních listů (celkem 15 stran) obsahuje výklad, a především procvičování učiva problematiky ukládání dat v
59.00 Kč
Tabulkový procesor - GRAFY Tabulkový procesor - GRAFY
Obsah materiálu: Pracovních list včetně řešení k tematickému celku Data, informace, modelování – čtení a tvorba grafů – I-5-1-03 - vyčte informace z daného modelu (kódování a přenos dat: využití značek, piktogramů, symbolů a kódů pro záznam, sdílení, přenos a ochranu informace).Cílová skupina: 6.-9. ročník ZŠMetodické pokyny: Cílem použití tohoto pracovního listu je rozvinout u žáků 6.-9. ročníku dovednost čtení informací z jednoduchého modelu (grafu) a vytvoření jednoduchého modelu (grafu) v tabulkovém procesoru (MS Excel, Google tabulky, CODA.IO, a.j.). Žáci nejprve musí z úvodního grafu vyčíst potřebné údaje (data) z grafu a zapsat je do vhodné tabulky. Následně žáci řeší skupinu úloh, kde vytvářejí další varianty různých grafů v tabulkovém procesoru za účelem grafické vizualizace dat.
UUCZ-495580
Informatika>Matematika>Pracovní listy>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
39.00