Kolíčkování jídlo - porovnávání do 10 (více, méně, stejně)

Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 25.96 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZOMARA Kidos
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 12. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 60 kartiček s jídlem, na kterých děti porovnávají, zda je „více“, „méně“ nebo „stejně“ a označují správnou odpověď. Možnost využití kolíčků k označovaní odpovědí nebo mazatelných fixů, případně lze vytisknout jako brožuru o 10 pracovních listech.
  • Řešení: Děti si mohou samy ověřit správnost svých odpovědí.

Výukový charakter:

Materiál je zaměřen na procvičování porovnávání množství do 10 s tématikou jídla. Rozvíjí základní matematické dovednosti, vizuální vnímání a schopnost porovnávat množství. Hravá forma pomáhá dětem lépe si osvojit abstraktní koncepty jako „více“ a „méně“. Přínosy zahrnují:

  • Porovnávání a matematická logika: Děti se učí správně rozlišovat mezi „více“, „méně“ a „stejně“, rozvíjí základní dovednost pro budoucí matematické operace.
  • Pozornost a koncentrace: Práce s kartičkami a kolíčky podporuje soustředění a schopnost zpracovávat vizuální informace.
  • Jemná motorika a koordinace: Manipulace s kolíčky zlepšuje jemnou motoriku a koordinaci oko-ruka.

Metodický pokyn:

Materiál je velmi variabilní a umožňuje široké možnosti použití, od individuální práce po skupinové aktivity, včetně logopedie a speciální pedagogiky.

  • Individuální práce: Dítě porovnává množství jídla na kartičkách a označuje odpověď pomocí kolíčku. Po dokončení si samo zkontroluje odpověď.
  • Práce ve dvojicích nebo skupině: Děti mohou soutěžit, kdo správně určí více/méně na dané kartičce rychleji. Také si mohou vzájemně kontrolovat odpovědi.
  • Logopedie a speciální pedagogika: Děti mohou slovně popisovat jednotlivé situace na kartičkách („Tady jsou tři banány a tam šest květáků.“), rozvíjí tak slovní zásobu a jazykové dovednosti. Speciální pedagogové mohou materiál využít k rozvoji zrakové percepce a porozumění matematickým pojmům.
 

Věnujte prosím pozornost tisku a přizpůsobte tisk velikosti papíru.

 

Lze vytisknout jako brožuru a místo kolíčků kroužkovat.

Další produkty od autora ZOMARA Kidos

717217
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Obsah materiálu: 13 pracovních listů s různými logickými řadami k doplnění. 22 druhů perníčků po 7 kusech pro tvorbu řad
40.00 Kč
703330
Logopedie
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Obsah materiálu: 28 karet s různými povoláními a koníčky, zaměřeno spíše netradičně 28 variabilních prázdných karet –
40.00 Kč
748823
Český jazyk - čtení
Školní družina, 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah materiálu: 3 zimní příběhy – Zimní den na kopci, Zimní dobrodružství a Tučňák a sněhová vločka 3 pracovní listy -
40.00 Kč
797174
Matematika
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Jógová běhačka rozhýbe děti a zároveň procvičí sčítání a odčítání do 5 a 10. Na každém stanovišti děti zacvičí jógový
35.00 Kč
Kolíčkování jídlo - porovnávání do 10 (více, méně, stejně) Kolíčkování jídlo - porovnávání do 10 (více, méně, stejně)
Obsah materiálu:60 kartiček s jídlem, na kterých děti porovnávají, zda je „více“, „méně“ nebo „stejně“ a označují správnou odpověď. Možnost využití kolíčků k označovaní odpovědí nebo mazatelných fixů, případně lze vytisknout jako brožuru o 10 pracovních listech.Řešení: Děti si mohou samy ověřit správnost svých odpovědí.Výukový charakter:Materiál je zaměřen na procvičování porovnávání množství do 10 s tématikou jídla. Rozvíjí základní matematické dovednosti, vizuální vnímání a schopnost porovnávat množství. Hravá forma pomáhá dětem lépe si osvojit abstraktní koncepty jako „více“ a „méně“. Přínosy zahrnují:Porovnávání a matematická logika: Děti se učí správně rozlišovat mezi „více“, „méně“ a „stejně“, rozvíjí základní dovednost pro budoucí matematické operace.Pozornost a koncentrace: Práce s kartičkami a kolíčky podporuje soustředění a schopnost zpracovávat vizuální informace.Jemná motorika a koordinace: Manipulace s kolíčky zlepšuje jemnou motoriku a koordinaci oko-ruka.Metodický pokyn:Materiál je velmi variabilní a umožňuje široké možnosti použití, od individuální práce po skupinové aktivity, včetně logopedie a speciální pedagogiky.Individuální práce: Dítě porovnává množství jídla na kartičkách a označuje odpověď pomocí kolíčku. Po dokončení si samo zkontroluje odpověď.Práce ve dvojicích nebo skupině: Děti mohou soutěžit, kdo správně určí více/méně na dané kartičce rychleji. Také si mohou vzájemně kontrolovat odpovědi.Logopedie a speciální pedagogika: Děti mohou slovně popisovat jednotlivé situace na kartičkách („Tady jsou tři banány a tam šest květáků.“), rozvíjí tak slovní zásobu a jazykové dovednosti. Speciální pedagogové mohou materiál využít k rozvoji zrakové percepce a porozumění matematickým pojmům.
 
Věnujte prosím pozornost tisku a přizpůsobte tisk velikosti papíru. Lze vytisknout jako brožuru a místo kolíčků kroužkovat.
UUCZ-747816
Logopedie>Matematika>Strukturované učení>Kolíčkování>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🍉 Jídlo/Zdravá strava>🍎 Ovoce-zelenina
35.00