Kolíčkování vánoční perníčky - porovnávání do 10 (více, méně, stejně)

Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 16.82 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZOMARA Kidos
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 11. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 60 kartiček s vánočními perníčky, na kterých děti porovnávají, zda je „více“, „méně“ nebo „stejně“ a označují správnou odpověď. Možnost využití kolíčků k označovaní odpovědí nebo mazatelných fixů, případně lze vytisknout jako brožuru o 10 pracovních listech.
  • Řešení: Děti si mohou samy ověřit správnost svých odpovědí.

Výukový charakter:

Materiál je zaměřen na procvičování porovnávání množství do 10 a je inspirován vánoční tematikou. Rozvíjí základní matematické dovednosti, vizuální vnímání a schopnost porovnávat množství. Hravá forma pomáhá dětem lépe si osvojit abstraktní koncepty jako „více“ a „méně“. Přínosy zahrnují:

  • Porovnávání a matematická logika: Děti se učí správně rozlišovat mezi „více“, „méně“ a „stejně“, rozvíjí základní dovednost pro budoucí matematické operace.
  • Pozornost a koncentrace: Práce s kartičkami a kolíčky podporuje soustředění a schopnost zpracovávat vizuální informace.
  • Jemná motorika a koordinace: Manipulace s kolíčky zlepšuje jemnou motoriku a koordinaci oko-ruka.

Metodický pokyn:

Materiál je velmi variabilní a umožňuje široké možnosti použití, od individuální práce po skupinové aktivity, včetně logopedie a speciální pedagogiky.

  • Individuální práce: Dítě porovnává množství perníčků na kartičkách a označuje odpověď pomocí kolíčku. Po dokončení si samo zkontroluje odpověď.
  • Práce ve dvojicích nebo skupině: Děti mohou soutěžit, kdo správně určí více/méně na dané kartičce rychleji. Také si mohou vzájemně kontrolovat odpovědi.
  • Logopedie a speciální pedagogika: Děti mohou slovně popisovat jednotlivé situace na kartičkách („Tady jsou tři perníčky a tam pět.“), rozvíjí tak slovní zásobu a jazykové dovednosti. Speciální pedagogové mohou materiál využít k rozvoji zrakové percepce a porozumění matematickým pojmům.

Věnujte prosím pozornost tisku a přizpůsobte tisk velikosti papíru.

 

Lze vytisknout jako brožuru a místo kolíčků kroužkovat správné odpovědi.

Další produkty od autora Pavlína Stodolová

747489
Matematika
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah materiálu: 12 pracovních listů s úlohami na sčítání: 6 listů s lehčí variantou (sčítání čísel v řádcích). 6 listů
40.00 Kč
742562
Matematika
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah materiálu: 50 řetězových příkladů (sčítání a odčítání 0 až 5) nebo 10 pracovních listů s pěti příklady na stránce
40.00 Kč
683641
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Obsah materiálu: Materiál „Číselné párování – na sucháč“ je zaměřen na procvičování číselné řady do 10 formou vizuálních
30.00 Kč
740028
Matematika
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Běhací diktát
Obsah materiálu: 30 karet s příklady do 5: sčítání, odčítání, mix příkladů. Vždy 10 příkladů. 30 karet s příklady do 10
35.00 Kč
Kolíčkování vánoční perníčky - porovnávání do 10 (více, méně, stejně) Kolíčkování vánoční perníčky - porovnávání do 10 (více, méně, stejně)
Obsah materiálu:60 kartiček s vánočními perníčky, na kterých děti porovnávají, zda je „více“, „méně“ nebo „stejně“ a označují správnou odpověď. Možnost využití kolíčků k označovaní odpovědí nebo mazatelných fixů, případně lze vytisknout jako brožuru o 10 pracovních listech.Řešení: Děti si mohou samy ověřit správnost svých odpovědí.Výukový charakter:Materiál je zaměřen na procvičování porovnávání množství do 10 a je inspirován vánoční tematikou. Rozvíjí základní matematické dovednosti, vizuální vnímání a schopnost porovnávat množství. Hravá forma pomáhá dětem lépe si osvojit abstraktní koncepty jako „více“ a „méně“. Přínosy zahrnují:Porovnávání a matematická logika: Děti se učí správně rozlišovat mezi „více“, „méně“ a „stejně“, rozvíjí základní dovednost pro budoucí matematické operace.Pozornost a koncentrace: Práce s kartičkami a kolíčky podporuje soustředění a schopnost zpracovávat vizuální informace.Jemná motorika a koordinace: Manipulace s kolíčky zlepšuje jemnou motoriku a koordinaci oko-ruka.Metodický pokyn:Materiál je velmi variabilní a umožňuje široké možnosti použití, od individuální práce po skupinové aktivity, včetně logopedie a speciální pedagogiky.Individuální práce: Dítě porovnává množství perníčků na kartičkách a označuje odpověď pomocí kolíčku. Po dokončení si samo zkontroluje odpověď.Práce ve dvojicích nebo skupině: Děti mohou soutěžit, kdo správně určí více/méně na dané kartičce rychleji. Také si mohou vzájemně kontrolovat odpovědi.Logopedie a speciální pedagogika: Děti mohou slovně popisovat jednotlivé situace na kartičkách („Tady jsou tři perníčky a tam pět.“), rozvíjí tak slovní zásobu a jazykové dovednosti. Speciální pedagogové mohou materiál využít k rozvoji zrakové percepce a porozumění matematickým pojmům.Věnujte prosím pozornost tisku a přizpůsobte tisk velikosti papíru. Lze vytisknout jako brožuru a místo kolíčků kroužkovat správné odpovědi.
UUCZ-729461
Logopedie>Matematika>Strukturované učení>Kolíčkování>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🎁 Vánoce
40.00