BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – VÁNOČNÍ BĚHACÍ KVÍZ

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
24
Velikost: 3.69 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 11. 2025
Sdílet:

Aktivita obsahuje 12 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy. 

Kvíz je určen pro žáky 6. ročníku (lze využít i v 5. či 7. ročníku). Obsahuje vánoční úlohy v rozsahu učiva 1. stupně (včetně dělení dvouciferným číslem). Učivo 6. ročníku zde není zařazeno kvůli rozdílným osnovám v prvních měsících školního roku (vyskytuje se zde ale např. výsledek pomocí desetinného čísla 4,5). 

Sada obsahuje:

12 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)

list s prázdnou tajenkou k doplnění (6x na stránce)

list s vyřešenou tajenkou 

průvodní list - návod

Možnosti použití:

  1. Materiál doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).
  2. Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).
  2. Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně).
  3. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.
  4. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace 

o některé otázce (např. další vánoční rostliny).

  1. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.

Přínos materiálu:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.
  3. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.
  4. V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu.

 

Zdroj obrázkůhttps://pixabay.com/ https://pxhere.com 


 

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

1040472
Matematika
4., 5., 7.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují 26 různých dvojic částí celku vyjádřených zlomkem a obrázkem
30.00 Kč
436947
Matematika
2., 3.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet s výrazy s vánočním motivem. Karty obsahují 26 různých příkladů na procvičení
25.00 Kč
315720
Fyzika
4., 5., 6.
Já mám, kdo má
Soubor obsahuje 4 různé aktivity na procvičení převodů jednotek délky. Já mám, kdo má…? – Převody jednotek DÉLKY Popis
99.00 Kč
90857
Matematika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
ČÍSELNÉ VÝRAZY do 100 (slož z karet výsledek) Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4
30.00 Kč
BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – VÁNOČNÍ BĚHACÍ KVÍZ BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – VÁNOČNÍ BĚHACÍ KVÍZ
Aktivita obsahuje 12 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy. Kvíz je určen pro žáky 6. ročníku (lze využít i v 5. či 7. ročníku). Obsahuje vánoční úlohy v rozsahu učiva 1. stupně (včetně dělení dvouciferným číslem). Učivo 6. ročníku zde není zařazeno kvůli rozdílným osnovám v prvních měsících školního roku (vyskytuje se zde ale např. výsledek pomocí desetinného čísla 4,5). Sada obsahuje:12 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)list s prázdnou tajenkou k doplnění (6x na stránce)list s vyřešenou tajenkou průvodní list - návodMožnosti použití:Materiál doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.Jak s materiálem pracovat:Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace o některé otázce (např. další vánoční rostliny).Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.Přínos materiálu:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu. Zdroj obrázků: https://pixabay.com/ https://pxhere.com 
 
UUCZ-1040540
Matematika>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>5.>6.>🎁 Vánoce
33.00