Kartičky s řešením – CELÁ ČÍSLA (záporná) – doplň číslo tak, aby platila rovnost

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 1.02 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 8. 2025
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 40 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (sčítání, odčítání, násobení, dělení a závorky). Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení. Karty mají rostoucí náročnost.

 

Sada obsahuje:

strana 1: pokyny pro učitele

strana 2-9: 40 opakovacích karet s výsledky (+ řešení)

Prvních 20 karet je obsahuje jednoduché příklady. Dalších 20 karet obsahuje více početních operací nebo závorek v jednom příkladu (vyšší náročnost).

 

Možnosti použití:

  1. Materiál doporučuji vytisknout (strany 2-9 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Kontrola je vždy na zadní straně karet.
  3.  

Jak s materiálem pracovat:

Práce „v lavicích“:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.
  2. Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Běhací aktivity:

  1. Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).
  2. Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu.
  3. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-40, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

169282
Matematika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují příklady na procvičení základních početních operací s celými
25.00 Kč
94976
Matematika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: V sadě jsou dvě sady na násobení a dělení celých čísel. První sada je jednodušší (v oboru malé násobilky
30.00 Kč
316097
Matematika
9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 15 dvojic vzorců pro výpočet měr těles (povrch, objem, výška, hrana, úhlopříčka). Sada
25.00 Kč
892824
Zeměpis
6.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 26 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
45.00 Kč
Kartičky s řešením – CELÁ ČÍSLA (záporná) – doplň číslo tak, aby platila rovnost Kartičky s řešením – CELÁ ČÍSLA (záporná) – doplň číslo tak, aby platila rovnost
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 40 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (sčítání, odčítání, násobení, dělení a závorky). Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení. Karty mají rostoucí náročnost. Sada obsahuje:strana 1: pokyny pro učitelestrana 2-9: 40 opakovacích karet s výsledky (+ řešení)Prvních 20 karet je obsahuje jednoduché příklady. Dalších 20 karet obsahuje více početních operací nebo závorek v jednom příkladu (vyšší náročnost). Možnosti použití:Materiál doporučuji vytisknout (strany 2-9 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).Kontrola je vždy na zadní straně karet. Jak s materiálem pracovat:Práce „v lavicích“:Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.Běhací aktivity:Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-40, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).
UUCZ-926289
Matematika>Didaktické hry>7.
49.00