Kartičky s řešením – VÝBĚR A POŘADÍ POČETNÍCH OPERACÍ

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 1.22 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 8. 2025
Sdílet:

SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ, NÁSOBENÍ, DĚLENÍ, DRUHÁ MOCNINA A ODMOCNINA, ČÁST CELKU, DESETINNÁ ČÍSLA

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 20 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání. Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení (včetně dílčích kroků řešení). 

Sada obsahuje:

strana 1: pokyny pro učitele

strana 2-5: 20 opakovacích karet s výsledky (+ řešení)

Strany 2-5 tisknout oboustranně (překlápět po delší hraně).

Pokud nechcete na druhé straně mít řešení, tiskněte pouze strany 2, 4.

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-5 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Kontrola je vždy na zadní straně karet.

Jak s materiálem pracovat:

Práce „v lavicích“:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.
  2. Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Běhací aktivity:

  1. Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).
  2. Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu.
  3. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-20, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

918463
Matematika
9.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 16 karet s grafy lineárních funkcí + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje
45.00 Kč
530408
Matematika
4., 5.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – ZÁKLADNÍ POČETNÍ OPERACE DO 1000 – sčítání, odčítání, násobení a dělení Popis aktivity
44.00 Kč
81415
Matematika
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem. Ve výrazech je třeba
30.00 Kč
278343
Matematika
2., 3.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují příklady na pamětné sčítání a odčítání do 100. V sadě jsou
25.00 Kč
Kartičky s řešením – VÝBĚR A POŘADÍ POČETNÍCH OPERACÍ Kartičky s řešením – VÝBĚR A POŘADÍ POČETNÍCH OPERACÍ
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ, NÁSOBENÍ, DĚLENÍ, DRUHÁ MOCNINA A ODMOCNINA, ČÁST CELKU, DESETINNÁ ČÍSLAPopis aktivity: Aktivita obsahuje 20 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání. Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení (včetně dílčích kroků řešení). Sada obsahuje:strana 1: pokyny pro učitelestrana 2-5: 20 opakovacích karet s výsledky (+ řešení)Strany 2-5 tisknout oboustranně (překlápět po delší hraně).Pokud nechcete na druhé straně mít řešení, tiskněte pouze strany 2, 4.Možnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-5 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).Kontrola je vždy na zadní straně karet.Jak s materiálem pracovat:Práce „v lavicích“:Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.Běhací aktivity:Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-20, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).
UUCZ-923165
Matematika>Didaktické hry>8.
30.00