Kartičky s řešením – POZNEJ ČÍSLO

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6.
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 1022.64 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 9. 2024
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 40 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání. Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení. Karty obsahují slovní zadání, dle kterého lze určit číselný výsledek (např. čtvrtina je 30, pětinásobek je 40, po zvětšení o 15 apod.). Aktivita je vhodná na procvičení výběru správné početní operace a rozvíjí porozumění matematickému textu.

Sada obsahuje:

strana 1: pokyny pro učitele

strana 2-9: 40 opakovacích karet s výsledky (+ řešení)

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-9 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Kontrola je vždy na zadní straně karet.

Jak s materiálem pracovat:

Práce „v lavicích“:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.
  2. Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Běhací aktivity:

  1. Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).
  2. Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu. 
  3. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-40, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

286693
Matematika
2., 3.
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet s příklady na sčítání přirozených čísel do 100 (s přechodem přes 10 i
25.00 Kč
515956
Matematika
3.
Já mám, kdo má
Já mám, kdo má…? – Velikonoční MALÁ NÁSOBILKA Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují příklady na násobení a dělení v
44.00 Kč
154008
Chemie
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Na jedné kartě je vždy slovně zadaný prvek, na další kartě jeho chemická
25.00 Kč
317650
Matematika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 40 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (z aritmetiky i geometrie v rozsahu
45.00 Kč
Kartičky s řešením – POZNEJ ČÍSLO Kartičky s řešením – POZNEJ ČÍSLO
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 40 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání. Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení. Karty obsahují slovní zadání, dle kterého lze určit číselný výsledek (např. čtvrtina je 30, pětinásobek je 40, po zvětšení o 15 apod.). Aktivita je vhodná na procvičení výběru správné početní operace a rozvíjí porozumění matematickému textu.Sada obsahuje:strana 1: pokyny pro učitelestrana 2-9: 40 opakovacích karet s výsledky (+ řešení)Možnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-9 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).Kontrola je vždy na zadní straně karet.Jak s materiálem pracovat:Práce „v lavicích“:Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.Běhací aktivity:Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-40, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly). Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-636911
Matematika>Didaktické hry>4.>5.>6.
44.00