Kartičky s řešením – zajímavosti z historie - přednosti matematických operací

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 1.01 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 3. 2025
Sdílet:

Aktivita obsahuje 30 karet s otázkou ohledně historie. Odpověď na otázku je vždy číselná, je napsaná pomocí příkladu (sčítání, odčítání, násobení, dělení, závorky) k vypočítání. Na druhé straně karty je správné řešení (číselná odpověď).

Sada obsahuje:

strana 1: pokyny pro učitele

strana 2-7: 30 karet s výsledky (+ řešení)

Možnosti použití:

1.      Materiál doporučuji vytisknout (strany 2-7 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).

2.      Kontrola je vždy na zadní straně karet.

Jak s materiálem pracovat:

Práce „v lavicích“:

1.      Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.

2.      Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.

3.      V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.

4.      Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Běhací aktivity:

1.      Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).

2.      Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu.

3.      Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-30 (nebo jiný rozsah čísel dle potřeby), ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).

Další podobné materiály

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

573799
Matematika
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 28 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
44.00 Kč
897010
Matematika
3., 4., 5.
Didaktické hry
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 30 karet s otázkou ohledně zeměpisných zajímavostí. Odpověď na otázku je vždy číselná
37.00 Kč
75212
Matematika
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
ZLOMKY – ZÁKLADNÍ TVAR (slož z karet výsledek) Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4
28.00 Kč
586276
Matematika
5., 6., 7.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 17 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
33.00 Kč
Kartičky s řešením – zajímavosti z historie - přednosti matematických operací Kartičky s řešením – zajímavosti z historie - přednosti matematických operací
Aktivita obsahuje 30 karet s otázkou ohledně historie. Odpověď na otázku je vždy číselná, je napsaná pomocí příkladu (sčítání, odčítání, násobení, dělení, závorky) k vypočítání. Na druhé straně karty je správné řešení (číselná odpověď).
Sada obsahuje:strana 1: pokyny pro učitelestrana 2-7: 30 karet s výsledky (+ řešení)Možnosti použití:1.      Materiál doporučuji vytisknout (strany 2-7 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).2.      Kontrola je vždy na zadní straně karet.Jak s materiálem pracovat:Práce „v lavicích“:1.      Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.2.      Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.3.      V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.4.      Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.Běhací aktivity:1.      Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).2.      Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu.3.      Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-30 (nebo jiný rozsah čísel dle potřeby), ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).
Další podobné materiály
UUCZ-817296
Matematika>Didaktické hry>4.>5.
37.00