Kartičky s řešením – zajímavosti z historie - přednosti matematických operací

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 1.01 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 3. 2025
Sdílet:

Aktivita obsahuje 30 karet s otázkou ohledně historie. Odpověď na otázku je vždy číselná, je napsaná pomocí příkladu (sčítání, odčítání, násobení, dělení, závorky) k vypočítání. Na druhé straně karty je správné řešení (číselná odpověď).

Sada obsahuje:

strana 1: pokyny pro učitele

strana 2-7: 30 karet s výsledky (+ řešení)

Možnosti použití:

1.      Materiál doporučuji vytisknout (strany 2-7 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).

2.      Kontrola je vždy na zadní straně karet.

Jak s materiálem pracovat:

Práce „v lavicích“:

1.      Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.

2.      Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.

3.      V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.

4.      Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Běhací aktivity:

1.      Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).

2.      Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu.

3.      Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-30 (nebo jiný rozsah čísel dle potřeby), ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).

Další podobné materiály

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

504835
Matematika
3., 4.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují 26 různých dvojic příkladů na sčítání přirozených čísel do
26.00 Kč
94976
Matematika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: V sadě jsou dvě sady na násobení a dělení celých čísel. První sada je jednodušší (v oboru malé násobilky
30.00 Kč
234589
Matematika
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují příklady na základní početní operace s desetinnými čísly. V
25.00 Kč
81415
Matematika
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem. Ve výrazech je třeba
30.00 Kč
Kartičky s řešením – zajímavosti z historie - přednosti matematických operací Kartičky s řešením – zajímavosti z historie - přednosti matematických operací
Aktivita obsahuje 30 karet s otázkou ohledně historie. Odpověď na otázku je vždy číselná, je napsaná pomocí příkladu (sčítání, odčítání, násobení, dělení, závorky) k vypočítání. Na druhé straně karty je správné řešení (číselná odpověď).
Sada obsahuje:strana 1: pokyny pro učitelestrana 2-7: 30 karet s výsledky (+ řešení)Možnosti použití:1.      Materiál doporučuji vytisknout (strany 2-7 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).2.      Kontrola je vždy na zadní straně karet.Jak s materiálem pracovat:Práce „v lavicích“:1.      Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.2.      Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.3.      V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.4.      Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.Běhací aktivity:1.      Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).2.      Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu.3.      Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-30 (nebo jiný rozsah čísel dle potřeby), ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).
Další podobné materiály
UUCZ-817296
Matematika>Didaktické hry>4.>5.
37.00