Porovnávání v oboru 0-6, 0-10 - Kolíčkování

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
16
Velikost: 449.54 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 10. 2023
Sdílet:

Aktivita vhodná pro upevnění a procvičování porovnávání. Kartičky na porovnávání jsou vytvořeny v oboru 0 - 6 (prvních 9 A4 stran) i 0 - 10. Celkem 88 kartiček. Vymačkáme, postříháme a rozdáme žákům do dvojic / skupin. Žáci ke kartičkám dostanou i kolíčky. Žákům rozdáme všechny rozstříhané kartičky do skupin/dvojic.

Princip aktivity: Žáci mají kartičky a kolíčky. Na každé kartičce jsou dvě čísla a pod nimi jsou srovnávací znaménka, žák připne kolíček na správné srovnávací znaménko. Např. na kartičce jsou čísla pro srovnání 4 .. 4 a žák připne kolíček na srovnávací znaménko = (4 = 4). Když žáci ve skupině / ve dvou vyřeší všechny kartičky, spolu s paní učitelkou kontrolují správnost řešení. NEBO si mohou skupiny/dvojice mezi sebou navzájem zkontrolovat správné řešení. 

Další produkty od autora Soňa Jaššová

188118
Matematika
MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Čísla (1-10) - najdi dvojici Didaktická hra obsahuje čísla od 1 do 10 s příslušným počtem obrázků. Úloha žáků je najít
30.00 Kč
188037
Matematika
MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Didaktická hra Hadíky - Výborná aktivita do dvojic/skupin k upevnění a opakování učiva. Ke hře je nutná kostka + panáčci
40.00 Kč
218103
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Kolíčkování je výborná aktivita vhodná pro nácvik a upevnění sčítání a odčítání do 20 bez přechodu přes základ 10. Žáci
30.00 Kč
189647
Matematika
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes základ 10 Nabízím 3 pracovní listy ve formátu PDF zaměřené na procvičení
40.00 Kč
Porovnávání v oboru 0-6, 0-10 - Kolíčkování Porovnávání v oboru 0-6, 0-10 - Kolíčkování
Aktivita vhodná pro upevnění a procvičování porovnávání. Kartičky na porovnávání jsou vytvořeny v oboru 0 - 6 (prvních 9 A4 stran) i 0 - 10. Celkem 88 kartiček. Vymačkáme, postříháme a rozdáme žákům do dvojic / skupin. Žáci ke kartičkám dostanou i kolíčky. Žákům rozdáme všechny rozstříhané kartičky do skupin/dvojic. Princip aktivity: Žáci mají kartičky a kolíčky. Na každé kartičce jsou dvě čísla a pod nimi jsou srovnávací znaménka, žák připne kolíček na správné srovnávací znaménko. Např. na kartičce jsou čísla pro srovnání 4 .. 4 a žák připne kolíček na srovnávací znaménko = (4 = 4). Když žáci ve skupině / ve dvou vyřeší všechny kartičky, spolu s paní učitelkou kontrolují správnost řešení. NEBO si mohou skupiny/dvojice mezi sebou navzájem zkontrolovat správné řešení. 
UUCZ-379590
Matematika>Kolíčkování>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika
50.00