ZÁKLADNÍ POČETNÍ OPERACE DO 1000 - sčítání, odčítání, násobení a dělení (slož k karet výsledek))

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 4.85 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 4. 2023
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet s příklady na sčítání, odčítání, násobení a dělení přirozených čísel do 1000. Vždy k sobě patří 4 karty se shodným výsledkem.

Cíl: Zopakování či upevnění sčítání, odčítání, násobení a dělení přirozených čísel do 1000.

Sada obsahuje:

strana 1:      pokyny pro učitele

strana 2-3: 8 složených sad karet k tisku a rozstříhání

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Pro kontrolu je možné karty z jedné sady označit ze zadní strany např. stejným symbolem či barevnými puntíky apod.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).
  2. LEHČÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 5 kusů (malý čtverec uprostřed + k němu 4 karty): Nechte žáky skládat vždy čtyři karty k příslušnému výsledku.

TĚŽŠÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 4 čtverce: Nechte žáky složit vždy 4 karty se stejným výsledkem k sobě. Správným poskládáním těchto karet poté složí výsledek.

  1. Náročnost (zejména časovou) lze ovlivnit také množstvím zadaných sad, tzn. jedna skupina může mít všechny sady, jiná např. o 2 sady méně.
  2. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  3. Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně (jsou-li karty zespodu označené).
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

Zdroj obrázků: https://pixabay.com/

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

264445
Matematika
2., 3., 4.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují 26 různých dvojic příkladů a výsledků na základní početní
25.00 Kč
245328
Fyzika
5., 6.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují 26 různých dvojic o stejném objemu. Sada slouží k procvičení
25.00 Kč
316097
Matematika
9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 15 dvojic vzorců pro výpočet měr těles (povrch, objem, výška, hrana, úhlopříčka). Sada
25.00 Kč
77670
Fyzika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem dané délky. Cíl
28.99 Kč
ZÁKLADNÍ POČETNÍ OPERACE DO 1000 - sčítání, odčítání, násobení a dělení (slož k karet výsledek)) ZÁKLADNÍ POČETNÍ OPERACE DO 1000 - sčítání, odčítání, násobení a dělení (slož k karet výsledek))
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet s příklady na sčítání, odčítání, násobení a dělení přirozených čísel do 1000. Vždy k sobě patří 4 karty se shodným výsledkem.Cíl: Zopakování či upevnění sčítání, odčítání, násobení a dělení přirozených čísel do 1000.Sada obsahuje:strana 1:      pokyny pro učitelestrana 2-3: 8 složených sad karet k tisku a rozstříháníMožnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).Pro kontrolu je možné karty z jedné sady označit ze zadní strany např. stejným symbolem či barevnými puntíky apod.Jak s materiálem pracovat:Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).LEHČÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 5 kusů (malý čtverec uprostřed + k němu 4 karty): Nechte žáky skládat vždy čtyři karty k příslušnému výsledku.TĚŽŠÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 4 čtverce: Nechte žáky složit vždy 4 karty se stejným výsledkem k sobě. Správným poskládáním těchto karet poté složí výsledek.Náročnost (zejména časovou) lze ovlivnit také množstvím zadaných sad, tzn. jedna skupina může mít všechny sady, jiná např. o 2 sady méně.V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně (jsou-li karty zespodu označené).Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.Přínos pomůcky:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce mezi žáky.Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.Zdroj obrázků: https://pixabay.com/
UUCZ-299438
Matematika>Skládačky>3.>4.
28.00