Gegenteile (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?"

Předmět:
Počet stran:
4
Velikost: 7.47 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Simona Choutková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 10. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na protiklady přídavných jmen.

Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.

Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).

Začíná žák s kartičkou “Ich habe die erste Karte mit langsam”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku se slovem opačného významu, tedy schnell. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.

K lepšímu porozumění jednotlivých slovíček slouží obrázky.

Další produkty od autora Simona Choutková

644427
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na oblečení. Materiál celkem
25.00 Kč
780900
Český jazyk - gramatika
8., 9.
Pracovní listy
Materiál obsahuje celkem 18 úkolů z různých oblastí češtiny. Texty a věty využité pro úkoly vycházejí z tématu Valentýna
30.00 Kč
709196
Český jazyk - sloh
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
Materiál obsahuje 16 ukázek slohových útvarů (zpráva, oznámení, úvaha, charakteristika, výklad, vypravování, líčení
35.00 Kč
652806
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál je zaměřen na časování sloves v němčině. Žáci přiřazují hranolky s vyčasovaným tvarem slovesa ke kornoutku s
25.00 Kč
Gegenteile (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?" Gegenteile (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?"
Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na protiklady přídavných jmen.Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).Začíná žák s kartičkou “Ich habe die erste Karte mit langsam”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku se slovem opačného významu, tedy schnell. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.K lepšímu porozumění jednotlivých slovíček slouží obrázky.
UUCZ-694305
Německý jazyk>Já mám, kdo má>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00