Gegenteile (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?"

Předmět:
Počet stran:
4
Velikost: 7.47 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Simona Choutková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 10. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na protiklady přídavných jmen.

Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.

Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).

Začíná žák s kartičkou “Ich habe die erste Karte mit langsam”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku se slovem opačného významu, tedy schnell. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.

K lepšímu porozumění jednotlivých slovíček slouží obrázky.

Další produkty od autora Simona Choutková

652809
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
Materiál obsahuje 45 kartiček, díky kterým mohou žáci procvičovat koncovky pravidelných sloves v němčině a zároveň na
35.00 Kč
657816
Český jazyk - gramatika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje karetní hru “Já mám...,kdo má...?” zaměřenou na pojmy z oblasti slovní zásoby, významu slova a vztahů
25.00 Kč
652823
Český jazyk - sloh
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál se zaměřuje na funkční styly a slohové útvary. Obsahuje 17 ukázek komunikátů, se kterými se můžou žáci setkat
35.00 Kč
950207
Německý jazyk
7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál je zaměřen na časování sloves - obsahuje jak pravidelná, tak nepravidelná slovesa. Materiál obsahuje celkem 40
30.00 Kč
Gegenteile (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?" Gegenteile (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?"
Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na protiklady přídavných jmen.Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).Začíná žák s kartičkou “Ich habe die erste Karte mit langsam”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku se slovem opačného významu, tedy schnell. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.K lepšímu porozumění jednotlivých slovíček slouží obrázky.
UUCZ-694305
Německý jazyk>Já mám, kdo má>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00