AUTOEVALUACE - ČERNOBÍLÁ VERZE (1.-3. ROČNÍK)

Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 2.24 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Mejsnarová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
20. 1. 2025
Sdílet:
  • MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K AUTOEVALUACI
  • VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. AŽ 3. ROČNÍKU
  • ČERNOBÍLÉ PROVEDENÍ (9 STRAN)

 

  • MATERIÁL OBSAHUJE: 
  1. PRŮVODNÍ LIST
  2. SEZNÁMENÍ S VÝZNAMEM SMAJLÍKŮ
  3. TŘI SEBEHODNOTÍCÍ AKTIVITY
  4. ŘEŠENÍ JEDNÉ Z AKTIVIT

     

  • NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM: 
  1. MATERIÁL/STRANU, KTEROU CHCETE POUŽÍT, VYTISKNĚTE 
  2. S. 3 – SEZNÁMENÍ S VÝZNAMEM SMAJLÍKŮ: ŽÁCI SI PŘEČTOU BUBLINY NAD SMAJLÍKY A SMAJLÍKY VYRARVÍ 
  3. S. 4 - ŽÁCI VYBARVÍ U KAŽDÉHO PŘEDMĚTU JEDNOHO SMAJLÍKA PODLE TOHO, JAK SI MYSLÍ, ŽE SE JIM PRÁCE DAŘÍ (POUŽIJÍ SPRÁVNÉ BARVY)
  4. S. 5 - ŽÁCI ODSTŘIHNOU SMAJLÍKY V PRAVÉ ČÁSTI PRACOVNÍHO LISTU A ROZSTŘÍHAJÍ JE – DO PRÁZDNÝCH ČTERCŮ ZA VĚTAMI NALEPÍ VŽDY TAKOVÉHO SMAJLÍKA, KTERÝ VYSTIHUJE, CO SI MYSLÍ A VYBARVÍ HO SPRÁVNOU BARVOU
  5. S. 6 – 9 (VIZ. PŘÍKLAD) ŽÁCI DO PRACOVNÍHO LISTU DOPÍŠÍ SVÉ JMÉNO – DOKRESLÍ SAMI SEBE (OBLEČENÍ MOHOU NALEPIT NEBO NAKRESLIT) – KAŽDÝ Z ŽÁKŮ DOSTANE HVĚZDIČKU, MRAK A PERGAMEN, DO NICH ZAPÍŠÍ, V ČEM JSOU DOBŘÍ (HVĚZDA), CO JIM NEJDE (MRAK), A JAK BY SE MOHLI V DANÉ OBLASTI ZLEPŠIT (PERGAMEN) – OBRÁZKY NALEPÍ DO PŘIPRAVENÝCH BOČNIC PRACOVNÍHO LISTU A VYBARVÍ JE 

    … S MATERIÁLEM LZE DÁLE PRACOVAT:  UČITEL PRACOVNÍ LISTY VYBERE -  NÁSLEDNĚ ČTE NAHLAS, CO JE NAPSANÉ V HVĚZDIČKÁCH A MRACÍCH - ŽÁCI HÁDAJÍ, O ČÍ PRACOVNÍ LIST SE JEDNÁ – POTÉ SPOLEČNĚ VYMÝŠLEJÍ DALŠÍ KLADNÉ VLASTNOSTI DOTYČNÉHO  ŽÁKA

     

… MATERIÁL JE VHODNÝ K ZALOŽENÍ DO PORTFOLIA

… MATERIÁL MAPUJE, JAK ŽÁCI HODNOTÍ SVÉ ZNALOSTI A SCHOPNOSTI, JAK VIDÍ SAMI SEBE A ZDA SI VĚŘÍ (SEBEVĚDOMÍ), JAK SE CÍTÍ V KOLEKTIVU (POUKÁZAT MŮŽE NA PŘÍPADNÉ OBĚTI ŠIKANY) 

Další produkty od autora Jana Mejsnarová

821410
Český jazyk - čtení
1., 2., 3., Speciální pedagogika
Pracovní listy
MATERIÁL JE VYTVOŘEN K VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA - ČTENÍ S POROZUMĚNÍM. ZAMĚŘEN JE NA LETNÍ ROČNÍ OBDOBÍ A TÉMA CESTOVÁNÍ
38.00 Kč
659383
Český jazyk - gramatika
3., 4.
Skládačky
MATERIÁL JE URČEN K VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. STUPNĚ (3. – 4. ROČNÍK) MATERIÁL OBSAHUJE: PRŮVODNÍ
25.00 Kč
844465
Nezařazené k předmětu
Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO VELIKONOČNÍ VÝZDOBA TŘÍDY. VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. STUPNĚ. MATERIÁL OBSAHUJE 31 STRAN
35.00 Kč
869471
Nezařazené k předmětu
1., 2., Speciální pedagogika
Ostatní
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K SEBEHODNOCENÍ NA KONCI ŠKOLNÍHO ROKU VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. A 2. ROČNÍKU MATERIÁL
25.00 Kč
AUTOEVALUACE - ČERNOBÍLÁ VERZE (1.-3. ROČNÍK) AUTOEVALUACE - ČERNOBÍLÁ VERZE (1.-3. ROČNÍK)
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K AUTOEVALUACIVĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. AŽ 3. ROČNÍKUČERNOBÍLÉ PROVEDENÍ (9 STRAN) MATERIÁL OBSAHUJE: PRŮVODNÍ LISTSEZNÁMENÍ S VÝZNAMEM SMAJLÍKŮTŘI SEBEHODNOTÍCÍ AKTIVITYŘEŠENÍ JEDNÉ Z AKTIVIT NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM: MATERIÁL/STRANU, KTEROU CHCETE POUŽÍT, VYTISKNĚTE S. 3 – SEZNÁMENÍ S VÝZNAMEM SMAJLÍKŮ: ŽÁCI SI PŘEČTOU BUBLINY NAD SMAJLÍKY A SMAJLÍKY VYRARVÍ S. 4 - ŽÁCI VYBARVÍ U KAŽDÉHO PŘEDMĚTU JEDNOHO SMAJLÍKA PODLE TOHO, JAK SI MYSLÍ, ŽE SE JIM PRÁCE DAŘÍ (POUŽIJÍ SPRÁVNÉ BARVY)S. 5 - ŽÁCI ODSTŘIHNOU SMAJLÍKY V PRAVÉ ČÁSTI PRACOVNÍHO LISTU A ROZSTŘÍHAJÍ JE – DO PRÁZDNÝCH ČTERCŮ ZA VĚTAMI NALEPÍ VŽDY TAKOVÉHO SMAJLÍKA, KTERÝ VYSTIHUJE, CO SI MYSLÍ A VYBARVÍ HO SPRÁVNOU BARVOUS. 6 – 9 (VIZ. PŘÍKLAD) ŽÁCI DO PRACOVNÍHO LISTU DOPÍŠÍ SVÉ JMÉNO – DOKRESLÍ SAMI SEBE (OBLEČENÍ MOHOU NALEPIT NEBO NAKRESLIT) – KAŽDÝ Z ŽÁKŮ DOSTANE HVĚZDIČKU, MRAK A PERGAMEN, DO NICH ZAPÍŠÍ, V ČEM JSOU DOBŘÍ (HVĚZDA), CO JIM NEJDE (MRAK), A JAK BY SE MOHLI V DANÉ OBLASTI ZLEPŠIT (PERGAMEN) – OBRÁZKY NALEPÍ DO PŘIPRAVENÝCH BOČNIC PRACOVNÍHO LISTU A VYBARVÍ JE … S MATERIÁLEM LZE DÁLE PRACOVAT:  UČITEL PRACOVNÍ LISTY VYBERE -  NÁSLEDNĚ ČTE NAHLAS, CO JE NAPSANÉ V HVĚZDIČKÁCH A MRACÍCH - ŽÁCI HÁDAJÍ, O ČÍ PRACOVNÍ LIST SE JEDNÁ – POTÉ SPOLEČNĚ VYMÝŠLEJÍ DALŠÍ KLADNÉ VLASTNOSTI DOTYČNÉHO  ŽÁKA … MATERIÁL JE VHODNÝ K ZALOŽENÍ DO PORTFOLIA… MATERIÁL MAPUJE, JAK ŽÁCI HODNOTÍ SVÉ ZNALOSTI A SCHOPNOSTI, JAK VIDÍ SAMI SEBE A ZDA SI VĚŘÍ (SEBEVĚDOMÍ), JAK SE CÍTÍ V KOLEKTIVU (POUKÁZAT MŮŽE NA PŘÍPADNÉ OBĚTI ŠIKANY) 
UUCZ-750155
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.>Speciální pedagogika>📝 Sebehodnocení
28.00