AUTOEVALUACE - ČERNOBÍLÁ VERZE (1.-3. ROČNÍK)

Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 2.24 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Mejsnarová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
20. 1. 2025
-18 % 28 Kč
23 Kč
Sdílet:
  • MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K AUTOEVALUACI
  • VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. AŽ 3. ROČNÍKU
  • ČERNOBÍLÉ PROVEDENÍ (9 STRAN)

 

  • MATERIÁL OBSAHUJE: 
  1. PRŮVODNÍ LIST
  2. SEZNÁMENÍ S VÝZNAMEM SMAJLÍKŮ
  3. TŘI SEBEHODNOTÍCÍ AKTIVITY
  4. ŘEŠENÍ JEDNÉ Z AKTIVIT

     

  • NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM: 
  1. MATERIÁL/STRANU, KTEROU CHCETE POUŽÍT, VYTISKNĚTE 
  2. S. 3 – SEZNÁMENÍ S VÝZNAMEM SMAJLÍKŮ: ŽÁCI SI PŘEČTOU BUBLINY NAD SMAJLÍKY A SMAJLÍKY VYRARVÍ 
  3. S. 4 - ŽÁCI VYBARVÍ U KAŽDÉHO PŘEDMĚTU JEDNOHO SMAJLÍKA PODLE TOHO, JAK SI MYSLÍ, ŽE SE JIM PRÁCE DAŘÍ (POUŽIJÍ SPRÁVNÉ BARVY)
  4. S. 5 - ŽÁCI ODSTŘIHNOU SMAJLÍKY V PRAVÉ ČÁSTI PRACOVNÍHO LISTU A ROZSTŘÍHAJÍ JE – DO PRÁZDNÝCH ČTERCŮ ZA VĚTAMI NALEPÍ VŽDY TAKOVÉHO SMAJLÍKA, KTERÝ VYSTIHUJE, CO SI MYSLÍ A VYBARVÍ HO SPRÁVNOU BARVOU
  5. S. 6 – 9 (VIZ. PŘÍKLAD) ŽÁCI DO PRACOVNÍHO LISTU DOPÍŠÍ SVÉ JMÉNO – DOKRESLÍ SAMI SEBE (OBLEČENÍ MOHOU NALEPIT NEBO NAKRESLIT) – KAŽDÝ Z ŽÁKŮ DOSTANE HVĚZDIČKU, MRAK A PERGAMEN, DO NICH ZAPÍŠÍ, V ČEM JSOU DOBŘÍ (HVĚZDA), CO JIM NEJDE (MRAK), A JAK BY SE MOHLI V DANÉ OBLASTI ZLEPŠIT (PERGAMEN) – OBRÁZKY NALEPÍ DO PŘIPRAVENÝCH BOČNIC PRACOVNÍHO LISTU A VYBARVÍ JE 

    … S MATERIÁLEM LZE DÁLE PRACOVAT:  UČITEL PRACOVNÍ LISTY VYBERE -  NÁSLEDNĚ ČTE NAHLAS, CO JE NAPSANÉ V HVĚZDIČKÁCH A MRACÍCH - ŽÁCI HÁDAJÍ, O ČÍ PRACOVNÍ LIST SE JEDNÁ – POTÉ SPOLEČNĚ VYMÝŠLEJÍ DALŠÍ KLADNÉ VLASTNOSTI DOTYČNÉHO  ŽÁKA

     

… MATERIÁL JE VHODNÝ K ZALOŽENÍ DO PORTFOLIA

… MATERIÁL MAPUJE, JAK ŽÁCI HODNOTÍ SVÉ ZNALOSTI A SCHOPNOSTI, JAK VIDÍ SAMI SEBE A ZDA SI VĚŘÍ (SEBEVĚDOMÍ), JAK SE CÍTÍ V KOLEKTIVU (POUKÁZAT MŮŽE NA PŘÍPADNÉ OBĚTI ŠIKANY) 

Další produkty od autora Jana Mejsnarová

718955
Pracovní činnosti
Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO VÝTVARNÁ AKTIVITA K TÉMATU SVATÝ VALENTÝN VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ ZÁLOŽKY SI
35.00 Kč
-20 % 35 Kč
28 Kč
646794
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
MATERIÁL JE ZPRACOVÁN PRO FORMATIVNÍ HODNOCENÍ – POSKYTUJE RYCHLOU ZPĚTNOU VAZBU V OBLASTI POCHOPENÍ UČIVA, MÍRY ÚNAVY
35.00 Kč
-20 % 35 Kč
28 Kč
751494
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., Speciální pedagogika
Ostatní
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K AUTOEVALUACI. VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. AŽ 3. ROČNÍKU. BAREVNÉ PROVEDENÍ (9 STRAN)
35.00 Kč
-20 % 35 Kč
28 Kč
678894
Prvouka
1., 2., 3.
Kalendář pro děti
MATERIÁL JE ZPRACOVÁN PRO VÝUKU PRVOUKY VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1- 3. ROČNÍKU ZŠ MATERIÁL JE TVOŘEN JAKO AKTIVNÍ PRACOVNÍ
40.00 Kč
-20 % 40 Kč
32 Kč
AUTOEVALUACE - ČERNOBÍLÁ VERZE (1.-3. ROČNÍK) AUTOEVALUACE - ČERNOBÍLÁ VERZE (1.-3. ROČNÍK)
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K AUTOEVALUACIVĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. AŽ 3. ROČNÍKUČERNOBÍLÉ PROVEDENÍ (9 STRAN) MATERIÁL OBSAHUJE: PRŮVODNÍ LISTSEZNÁMENÍ S VÝZNAMEM SMAJLÍKŮTŘI SEBEHODNOTÍCÍ AKTIVITYŘEŠENÍ JEDNÉ Z AKTIVIT NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM: MATERIÁL/STRANU, KTEROU CHCETE POUŽÍT, VYTISKNĚTE S. 3 – SEZNÁMENÍ S VÝZNAMEM SMAJLÍKŮ: ŽÁCI SI PŘEČTOU BUBLINY NAD SMAJLÍKY A SMAJLÍKY VYRARVÍ S. 4 - ŽÁCI VYBARVÍ U KAŽDÉHO PŘEDMĚTU JEDNOHO SMAJLÍKA PODLE TOHO, JAK SI MYSLÍ, ŽE SE JIM PRÁCE DAŘÍ (POUŽIJÍ SPRÁVNÉ BARVY)S. 5 - ŽÁCI ODSTŘIHNOU SMAJLÍKY V PRAVÉ ČÁSTI PRACOVNÍHO LISTU A ROZSTŘÍHAJÍ JE – DO PRÁZDNÝCH ČTERCŮ ZA VĚTAMI NALEPÍ VŽDY TAKOVÉHO SMAJLÍKA, KTERÝ VYSTIHUJE, CO SI MYSLÍ A VYBARVÍ HO SPRÁVNOU BARVOUS. 6 – 9 (VIZ. PŘÍKLAD) ŽÁCI DO PRACOVNÍHO LISTU DOPÍŠÍ SVÉ JMÉNO – DOKRESLÍ SAMI SEBE (OBLEČENÍ MOHOU NALEPIT NEBO NAKRESLIT) – KAŽDÝ Z ŽÁKŮ DOSTANE HVĚZDIČKU, MRAK A PERGAMEN, DO NICH ZAPÍŠÍ, V ČEM JSOU DOBŘÍ (HVĚZDA), CO JIM NEJDE (MRAK), A JAK BY SE MOHLI V DANÉ OBLASTI ZLEPŠIT (PERGAMEN) – OBRÁZKY NALEPÍ DO PŘIPRAVENÝCH BOČNIC PRACOVNÍHO LISTU A VYBARVÍ JE … S MATERIÁLEM LZE DÁLE PRACOVAT:  UČITEL PRACOVNÍ LISTY VYBERE -  NÁSLEDNĚ ČTE NAHLAS, CO JE NAPSANÉ V HVĚZDIČKÁCH A MRACÍCH - ŽÁCI HÁDAJÍ, O ČÍ PRACOVNÍ LIST SE JEDNÁ – POTÉ SPOLEČNĚ VYMÝŠLEJÍ DALŠÍ KLADNÉ VLASTNOSTI DOTYČNÉHO  ŽÁKA … MATERIÁL JE VHODNÝ K ZALOŽENÍ DO PORTFOLIA… MATERIÁL MAPUJE, JAK ŽÁCI HODNOTÍ SVÉ ZNALOSTI A SCHOPNOSTI, JAK VIDÍ SAMI SEBE A ZDA SI VĚŘÍ (SEBEVĚDOMÍ), JAK SE CÍTÍ V KOLEKTIVU (POUKÁZAT MŮŽE NA PŘÍPADNÉ OBĚTI ŠIKANY) 
UUCZ-750155
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.>Speciální pedagogika>📝 Sebehodnocení
28.00