- MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K AUTOEVALUACI.
- VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. AŽ 3. ROČNÍKU.
- BAREVNÉ PROVEDENÍ (9 STRAN).
- MATERIÁL OBSAHUJE:
- PRŮVODNÍ LIST
- SEZNÁMENÍ S VÝZNAMEM SMAJLÍKŮ
- 3 SEBEHODNOTÍCÍ AKTIVITY
ŘEŠENÍ JEDNÉ Z AKTIVIT
- NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM:
- MATERIÁL/STRANU, KTEROU CHCETE POUŽÍT, VYTISKNĚTE
- S. 3 – SEZNÁMENÍ S VÝZNAMEM SMAJLÍKŮ: ŽÁCI SI PŘEČTOU BUBLINY NAD SMAJLÍKY A SMAJLÍKY VYRARVÍ
- S. 4 - ŽÁCI VYBARVÍ U KAŽDÉHO PŘEDMĚTU JEDNOHO SMAJLÍKA PODLE TOHO, JAK SI MYSLÍ, ŽE SE JIM PRÁCE DAŘÍ (POUŽIJÍ SPRÁVNÉ BARVY)
- S. 5 - ŽÁCI ODSTŘIHNOU SMAJLÍKY V PRAVÉ ČÁSTI PRACOVNÍHO LISTU A ROZSTŘÍHAJÍ JE – DO PRÁZDNÝCH ČTVERCŮ ZA VĚTAMI NALEPÍ VŽDY TAKOVÉHO SMAJLÍKA, KTERÝ VYSTIHUJE, CO SI MYSLÍ
S. 6 – 9 (VIZ. PŘÍKLAD) ŽÁCI DO PRACOVNÍHO LISTU DOPÍŠÍ SVÉ JMÉNO – DOKRESLÍ SAMI SEBE (OBLEČENÍ MOHOU NALEPIT NEBO NAKRESLIT) – KAŽDÝ Z ŽÁKŮ DOSTANE HVĚZDIČKU, MRAK A PERGAMEN, DO NICH ZAPÍŠÍ, V ČEM JSOU DOBŘÍ (HVĚZDA), CO JIM NEJDE (MRAK), A JAK BY SE MOHLI V DANÉ OBLASTI ZLEPŠIT (PERGAMEN) – OBRÁZKY NALEPÍ DO PŘIPRAVENÝCH BOČNIC PRACOVNÍHO LISTU
… S MATERIÁLEM LZE DÁLE PRACOVAT: UČITEL PRACOVNÍ LISTY VYBERE - NÁSLEDNĚ ČTE NAHLAS, CO JE NAPSANÉ V HVĚZDIČKÁCH A MRACÍCH - ŽÁCI HÁDAJÍ, O ČÍ PRACOVNÍ LIST SE JEDNÁ – POTÉ SPOLEČNĚ VYMÝŠLEJÍ DALŠÍ KLADNÉ VLASTNOSTI DOTYČNÉHO ŽÁKA
… MATERIÁL JE VHODNÝ K ZALOŽENÍ DO PORTFOLIA
… MATERIÁL MAPUJE, JAK ŽÁCI HODNOTÍ SVÉ ZNALOSTI A SCHOPNOSTI, JAK VIDÍ SAMI SEBE A ZDA SI VĚŘÍ (SEBEVĚDOMÍ), JAK SE CÍTÍ V KOLEKTIVU (POUKÁZAT MŮŽE NA PŘÍPADNÉ OBĚTI ŠIKANY)