AUTOEVALUACE - BAREVNÁ VERZE (1.-3. ROČNÍK)

Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 2.01 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Mejsnarová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 1. 2025
Sdílet:

 

  • MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K AUTOEVALUACI.
  • VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. AŽ 3. ROČNÍKU.
  • BAREVNÉ PROVEDENÍ (9 STRAN).

 

  • MATERIÁL OBSAHUJE: 
  • PRŮVODNÍ LIST
  • SEZNÁMENÍ S VÝZNAMEM SMAJLÍKŮ
  • 3 SEBEHODNOTÍCÍ AKTIVITY
  • ŘEŠENÍ JEDNÉ Z AKTIVIT

     

  • NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM: 
  • MATERIÁL/STRANU, KTEROU CHCETE POUŽÍT, VYTISKNĚTE 
  • S. 3 – SEZNÁMENÍ S VÝZNAMEM SMAJLÍKŮ: ŽÁCI SI PŘEČTOU BUBLINY NAD SMAJLÍKY A SMAJLÍKY VYRARVÍ 
  • S. 4 - ŽÁCI VYBARVÍ U KAŽDÉHO PŘEDMĚTU JEDNOHO SMAJLÍKA PODLE TOHO, JAK SI MYSLÍ, ŽE SE JIM PRÁCE DAŘÍ (POUŽIJÍ SPRÁVNÉ BARVY)
  • S. 5 - ŽÁCI ODSTŘIHNOU SMAJLÍKY V PRAVÉ ČÁSTI PRACOVNÍHO LISTU A ROZSTŘÍHAJÍ JE – DO PRÁZDNÝCH ČTVERCŮ ZA VĚTAMI NALEPÍ VŽDY TAKOVÉHO SMAJLÍKA, KTERÝ VYSTIHUJE, CO SI MYSLÍ 
  • S. 6 – 9 (VIZ. PŘÍKLAD) ŽÁCI DO PRACOVNÍHO LISTU DOPÍŠÍ SVÉ JMÉNO – DOKRESLÍ SAMI SEBE (OBLEČENÍ MOHOU NALEPIT NEBO NAKRESLIT) – KAŽDÝ Z ŽÁKŮ DOSTANE HVĚZDIČKU, MRAK A PERGAMEN, DO NICH ZAPÍŠÍ, V ČEM JSOU DOBŘÍ (HVĚZDA), CO JIM NEJDE (MRAK), A JAK BY SE MOHLI V DANÉ OBLASTI ZLEPŠIT (PERGAMEN) – OBRÁZKY NALEPÍ DO PŘIPRAVENÝCH BOČNIC PRACOVNÍHO LISTU

    … S MATERIÁLEM LZE DÁLE PRACOVAT:  UČITEL PRACOVNÍ LISTY VYBERE -  NÁSLEDNĚ ČTE NAHLAS, CO JE NAPSANÉ V HVĚZDIČKÁCH A MRACÍCH - ŽÁCI HÁDAJÍ, O ČÍ PRACOVNÍ LIST SE JEDNÁ – POTÉ SPOLEČNĚ VYMÝŠLEJÍ DALŠÍ KLADNÉ VLASTNOSTI DOTYČNÉHO ŽÁKA

     

… MATERIÁL JE VHODNÝ K ZALOŽENÍ DO PORTFOLIA

… MATERIÁL MAPUJE, JAK ŽÁCI HODNOTÍ SVÉ ZNALOSTI A SCHOPNOSTI, JAK VIDÍ SAMI SEBE A ZDA SI VĚŘÍ (SEBEVĚDOMÍ), JAK SE CÍTÍ V KOLEKTIVU (POUKÁZAT MŮŽE NA PŘÍPADNÉ OBĚTI ŠIKANY) 

Další produkty od autora Jana Mejsnarová

688589
Český jazyk - čtení
1., 2., 3., Speciální pedagogika
Omalovánky
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K PROCVIČOVÁNÍ ORIENTACE V PROSTORU S TÉMATIKOU JARA (ZÁROVĚŇ JE ZAMĚŘEN NA ČTENÍ S
40.00 Kč
694225
Matematika
2., Speciální pedagogika
Běhací diktát
MATERIÁL JE URČEN K VÝUCE MATEMATIKY VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 2. ROČNÍKU MATERIÁL OBSAHUJE: PRŮVODNÍ LIST 12 KARET S
25.00 Kč
767805
Matematika
1., Speciální pedagogika
Skládačky
MATERIÁL JE ZPRACOVÁN PRO VÝUKU MATEMATIKY. VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. ROČNÍKU ZŠ. MATERIÁL JE PRO OPAKOVANÉ POUŽÍTÍ
30.00 Kč
740652
Pracovní činnosti
Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO VÝTVARNÁ AKTIVITA K TÉMATU SVATÝ VALENTÝN VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ PODLOŽKY SI
30.00 Kč
AUTOEVALUACE - BAREVNÁ VERZE (1.-3. ROČNÍK) AUTOEVALUACE - BAREVNÁ VERZE (1.-3. ROČNÍK)
 MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K AUTOEVALUACI.VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. AŽ 3. ROČNÍKU.BAREVNÉ PROVEDENÍ (9 STRAN). MATERIÁL OBSAHUJE: PRŮVODNÍ LISTSEZNÁMENÍ S VÝZNAMEM SMAJLÍKŮ3 SEBEHODNOTÍCÍ AKTIVITYŘEŠENÍ JEDNÉ Z AKTIVIT NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM: MATERIÁL/STRANU, KTEROU CHCETE POUŽÍT, VYTISKNĚTE S. 3 – SEZNÁMENÍ S VÝZNAMEM SMAJLÍKŮ: ŽÁCI SI PŘEČTOU BUBLINY NAD SMAJLÍKY A SMAJLÍKY VYRARVÍ S. 4 - ŽÁCI VYBARVÍ U KAŽDÉHO PŘEDMĚTU JEDNOHO SMAJLÍKA PODLE TOHO, JAK SI MYSLÍ, ŽE SE JIM PRÁCE DAŘÍ (POUŽIJÍ SPRÁVNÉ BARVY)S. 5 - ŽÁCI ODSTŘIHNOU SMAJLÍKY V PRAVÉ ČÁSTI PRACOVNÍHO LISTU A ROZSTŘÍHAJÍ JE – DO PRÁZDNÝCH ČTVERCŮ ZA VĚTAMI NALEPÍ VŽDY TAKOVÉHO SMAJLÍKA, KTERÝ VYSTIHUJE, CO SI MYSLÍ S. 6 – 9 (VIZ. PŘÍKLAD) ŽÁCI DO PRACOVNÍHO LISTU DOPÍŠÍ SVÉ JMÉNO – DOKRESLÍ SAMI SEBE (OBLEČENÍ MOHOU NALEPIT NEBO NAKRESLIT) – KAŽDÝ Z ŽÁKŮ DOSTANE HVĚZDIČKU, MRAK A PERGAMEN, DO NICH ZAPÍŠÍ, V ČEM JSOU DOBŘÍ (HVĚZDA), CO JIM NEJDE (MRAK), A JAK BY SE MOHLI V DANÉ OBLASTI ZLEPŠIT (PERGAMEN) – OBRÁZKY NALEPÍ DO PŘIPRAVENÝCH BOČNIC PRACOVNÍHO LISTU… S MATERIÁLEM LZE DÁLE PRACOVAT:  UČITEL PRACOVNÍ LISTY VYBERE -  NÁSLEDNĚ ČTE NAHLAS, CO JE NAPSANÉ V HVĚZDIČKÁCH A MRACÍCH - ŽÁCI HÁDAJÍ, O ČÍ PRACOVNÍ LIST SE JEDNÁ – POTÉ SPOLEČNĚ VYMÝŠLEJÍ DALŠÍ KLADNÉ VLASTNOSTI DOTYČNÉHO ŽÁKA … MATERIÁL JE VHODNÝ K ZALOŽENÍ DO PORTFOLIA… MATERIÁL MAPUJE, JAK ŽÁCI HODNOTÍ SVÉ ZNALOSTI A SCHOPNOSTI, JAK VIDÍ SAMI SEBE A ZDA SI VĚŘÍ (SEBEVĚDOMÍ), JAK SE CÍTÍ V KOLEKTIVU (POUKÁZAT MŮŽE NA PŘÍPADNÉ OBĚTI ŠIKANY) 
UUCZ-751494
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.>Speciální pedagogika>📝 Sebehodnocení
35.00