AUTOEVALUACE - BAREVNÁ VERZE (1.-3. ROČNÍK)

Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 2.01 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Mejsnarová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 1. 2025
Sdílet:

 

  • MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K AUTOEVALUACI.
  • VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. AŽ 3. ROČNÍKU.
  • BAREVNÉ PROVEDENÍ (9 STRAN).

 

  • MATERIÁL OBSAHUJE: 
  • PRŮVODNÍ LIST
  • SEZNÁMENÍ S VÝZNAMEM SMAJLÍKŮ
  • 3 SEBEHODNOTÍCÍ AKTIVITY
  • ŘEŠENÍ JEDNÉ Z AKTIVIT

     

  • NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM: 
  • MATERIÁL/STRANU, KTEROU CHCETE POUŽÍT, VYTISKNĚTE 
  • S. 3 – SEZNÁMENÍ S VÝZNAMEM SMAJLÍKŮ: ŽÁCI SI PŘEČTOU BUBLINY NAD SMAJLÍKY A SMAJLÍKY VYRARVÍ 
  • S. 4 - ŽÁCI VYBARVÍ U KAŽDÉHO PŘEDMĚTU JEDNOHO SMAJLÍKA PODLE TOHO, JAK SI MYSLÍ, ŽE SE JIM PRÁCE DAŘÍ (POUŽIJÍ SPRÁVNÉ BARVY)
  • S. 5 - ŽÁCI ODSTŘIHNOU SMAJLÍKY V PRAVÉ ČÁSTI PRACOVNÍHO LISTU A ROZSTŘÍHAJÍ JE – DO PRÁZDNÝCH ČTVERCŮ ZA VĚTAMI NALEPÍ VŽDY TAKOVÉHO SMAJLÍKA, KTERÝ VYSTIHUJE, CO SI MYSLÍ 
  • S. 6 – 9 (VIZ. PŘÍKLAD) ŽÁCI DO PRACOVNÍHO LISTU DOPÍŠÍ SVÉ JMÉNO – DOKRESLÍ SAMI SEBE (OBLEČENÍ MOHOU NALEPIT NEBO NAKRESLIT) – KAŽDÝ Z ŽÁKŮ DOSTANE HVĚZDIČKU, MRAK A PERGAMEN, DO NICH ZAPÍŠÍ, V ČEM JSOU DOBŘÍ (HVĚZDA), CO JIM NEJDE (MRAK), A JAK BY SE MOHLI V DANÉ OBLASTI ZLEPŠIT (PERGAMEN) – OBRÁZKY NALEPÍ DO PŘIPRAVENÝCH BOČNIC PRACOVNÍHO LISTU

    … S MATERIÁLEM LZE DÁLE PRACOVAT:  UČITEL PRACOVNÍ LISTY VYBERE -  NÁSLEDNĚ ČTE NAHLAS, CO JE NAPSANÉ V HVĚZDIČKÁCH A MRACÍCH - ŽÁCI HÁDAJÍ, O ČÍ PRACOVNÍ LIST SE JEDNÁ – POTÉ SPOLEČNĚ VYMÝŠLEJÍ DALŠÍ KLADNÉ VLASTNOSTI DOTYČNÉHO ŽÁKA

     

… MATERIÁL JE VHODNÝ K ZALOŽENÍ DO PORTFOLIA

… MATERIÁL MAPUJE, JAK ŽÁCI HODNOTÍ SVÉ ZNALOSTI A SCHOPNOSTI, JAK VIDÍ SAMI SEBE A ZDA SI VĚŘÍ (SEBEVĚDOMÍ), JAK SE CÍTÍ V KOLEKTIVU (POUKÁZAT MŮŽE NA PŘÍPADNÉ OBĚTI ŠIKANY) 

Další produkty od autora Jana Mejsnarová

766168
Matematika
2., 3., Speciální pedagogika
Skládačky
MATERIÁL JE ZPRACOVÁN PRO VÝUKU MATEMATIKY. VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 2. A 3. ROČNÍKU ZŠ. MATERIÁL JE VHODNÝ K ZALAMINOVÁNÍ
30.00 Kč
650280
Matematika
2., 3.
Didaktické hry
MATERIÁL JE URČEN K VÝUCE MATEMATIKY VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ (2. – 3. ROČNÍK) MATERIÁL OBSAHUJE
35.00 Kč
697514
Pracovní činnosti
Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Předloha ke kreslení
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO VÝTVARNÁ AKTIVITA K TÉMATU VÁNOCE VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ PODLOŽKY SI MOHOU
30.00 Kč
690997
Nezařazené k předmětu
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., Speciální pedagogika
Pexeso
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K TÉMATU HALLOWEEN VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ MATERIÁL OBSAHUJE
35.00 Kč
AUTOEVALUACE - BAREVNÁ VERZE (1.-3. ROČNÍK) AUTOEVALUACE - BAREVNÁ VERZE (1.-3. ROČNÍK)
 MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K AUTOEVALUACI.VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. AŽ 3. ROČNÍKU.BAREVNÉ PROVEDENÍ (9 STRAN). MATERIÁL OBSAHUJE: PRŮVODNÍ LISTSEZNÁMENÍ S VÝZNAMEM SMAJLÍKŮ3 SEBEHODNOTÍCÍ AKTIVITYŘEŠENÍ JEDNÉ Z AKTIVIT NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM: MATERIÁL/STRANU, KTEROU CHCETE POUŽÍT, VYTISKNĚTE S. 3 – SEZNÁMENÍ S VÝZNAMEM SMAJLÍKŮ: ŽÁCI SI PŘEČTOU BUBLINY NAD SMAJLÍKY A SMAJLÍKY VYRARVÍ S. 4 - ŽÁCI VYBARVÍ U KAŽDÉHO PŘEDMĚTU JEDNOHO SMAJLÍKA PODLE TOHO, JAK SI MYSLÍ, ŽE SE JIM PRÁCE DAŘÍ (POUŽIJÍ SPRÁVNÉ BARVY)S. 5 - ŽÁCI ODSTŘIHNOU SMAJLÍKY V PRAVÉ ČÁSTI PRACOVNÍHO LISTU A ROZSTŘÍHAJÍ JE – DO PRÁZDNÝCH ČTVERCŮ ZA VĚTAMI NALEPÍ VŽDY TAKOVÉHO SMAJLÍKA, KTERÝ VYSTIHUJE, CO SI MYSLÍ S. 6 – 9 (VIZ. PŘÍKLAD) ŽÁCI DO PRACOVNÍHO LISTU DOPÍŠÍ SVÉ JMÉNO – DOKRESLÍ SAMI SEBE (OBLEČENÍ MOHOU NALEPIT NEBO NAKRESLIT) – KAŽDÝ Z ŽÁKŮ DOSTANE HVĚZDIČKU, MRAK A PERGAMEN, DO NICH ZAPÍŠÍ, V ČEM JSOU DOBŘÍ (HVĚZDA), CO JIM NEJDE (MRAK), A JAK BY SE MOHLI V DANÉ OBLASTI ZLEPŠIT (PERGAMEN) – OBRÁZKY NALEPÍ DO PŘIPRAVENÝCH BOČNIC PRACOVNÍHO LISTU… S MATERIÁLEM LZE DÁLE PRACOVAT:  UČITEL PRACOVNÍ LISTY VYBERE -  NÁSLEDNĚ ČTE NAHLAS, CO JE NAPSANÉ V HVĚZDIČKÁCH A MRACÍCH - ŽÁCI HÁDAJÍ, O ČÍ PRACOVNÍ LIST SE JEDNÁ – POTÉ SPOLEČNĚ VYMÝŠLEJÍ DALŠÍ KLADNÉ VLASTNOSTI DOTYČNÉHO ŽÁKA … MATERIÁL JE VHODNÝ K ZALOŽENÍ DO PORTFOLIA… MATERIÁL MAPUJE, JAK ŽÁCI HODNOTÍ SVÉ ZNALOSTI A SCHOPNOSTI, JAK VIDÍ SAMI SEBE A ZDA SI VĚŘÍ (SEBEVĚDOMÍ), JAK SE CÍTÍ V KOLEKTIVU (POUKÁZAT MŮŽE NA PŘÍPADNÉ OBĚTI ŠIKANY) 
UUCZ-751494
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.>Speciální pedagogika>📝 Sebehodnocení
35.00