Dopis pro své budoucí já

Ročník:
Počet stran:
5
Velikost: 219.03 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Martina Gardoňová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 6. 2025
Sdílet:

Jde o jedinečnou sadu dopisů, které pomáhají dětem zhodnotit uplynulý školní rok, naučit se vyjádřit své pocity a nastavit si nové cíle. Každý dopis je připraven tak, aby odpovídal schopnostem konkrétního ročníku, a nabízí otázky vedoucí k pozitivní reflexi i sebehodnocení. Tento nástroj podporuje rozvoj sebeuvědomění, usnadňuje komunikaci mezi dětmi, rodiči a učiteli a motivuje děti k odpovědnému přístupu ke vzdělávání a osobnímu růstu. Dopisy lze doplnit o kreativní prvky a využít je při skupinových aktivitách, což z nich činí hodnotnou pomůcku pro rozvoj školních dětí.

Další produkty od autora Martina Gardoňová

768841
Nezařazené k předmětu
2., 3., 4., 5., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál je vhodný pro závěrečnou část hodiny na základních i středních školách. Otázky mohou být použity při
30.00 Kč
716966
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pexeso
Tento materiál ve formě pexesa přibližuje žákům 3.–5. tříd základní školy symboly a události spojené se Sametovou
25.00 Kč
902612
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Tento materiál obsahuje širokou škálu otázek, které pomáhají dětem zamyslet se nad uplynulým školním rokem. Dotýkají se
26.00 Kč
807541
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Tento materiál obsahuje 40 kartiček rozdělených do 10 tematických čtveřic, které slouží k náhodnému rozdělení žáků do
30.00 Kč
Dopis pro své budoucí já Dopis pro své budoucí já
Jde o jedinečnou sadu dopisů, které pomáhají dětem zhodnotit uplynulý školní rok, naučit se vyjádřit své pocity a nastavit si nové cíle. Každý dopis je připraven tak, aby odpovídal schopnostem konkrétního ročníku, a nabízí otázky vedoucí k pozitivní reflexi i sebehodnocení. Tento nástroj podporuje rozvoj sebeuvědomění, usnadňuje komunikaci mezi dětmi, rodiči a učiteli a motivuje děti k odpovědnému přístupu ke vzdělávání a osobnímu růstu. Dopisy lze doplnit o kreativní prvky a využít je při skupinových aktivitách, což z nich činí hodnotnou pomůcku pro rozvoj školních dětí.
UUCZ-910319
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Ostatní>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
25.00