Dopis pro své budoucí já

Ročník:
Počet stran:
5
Velikost: 219.03 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Martina Gardoňová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 6. 2025
Sdílet:

Jde o jedinečnou sadu dopisů, které pomáhají dětem zhodnotit uplynulý školní rok, naučit se vyjádřit své pocity a nastavit si nové cíle. Každý dopis je připraven tak, aby odpovídal schopnostem konkrétního ročníku, a nabízí otázky vedoucí k pozitivní reflexi i sebehodnocení. Tento nástroj podporuje rozvoj sebeuvědomění, usnadňuje komunikaci mezi dětmi, rodiči a učiteli a motivuje děti k odpovědnému přístupu ke vzdělávání a osobnímu růstu. Dopisy lze doplnit o kreativní prvky a využít je při skupinových aktivitách, což z nich činí hodnotnou pomůcku pro rozvoj školních dětí.

Další produkty od autora Martina Gardoňová

638521
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Semafor je nástroj pro reflexi a vyjádření pocitů žáků ve třídě. Obsahuje tři barevné smajlíky – oranžový, červený a
39.00 Kč
761236
Matematika
3., 4., 5.
Pracovní listy
Tato aktivita představuje praktický a zábavný způsob, jak děti naučit základy finanční gramotnosti a rozvíjet jejich
25.00 Kč
782392
Český jazyk
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Běhací diktát je vhodný pro žáky 1. stupně ZŠ, zejména pro 3.–4. ročník. Aktivita spojuje pohyb s učením a pomáhá dětem
35.00 Kč
644948
Anglický jazyk
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Sada obsahuje 42 papírových perel s jednotlivými písmeny české abecedy, včetně písmen s diakritikou. Materiál je určen k
25.00 Kč
Dopis pro své budoucí já Dopis pro své budoucí já
Jde o jedinečnou sadu dopisů, které pomáhají dětem zhodnotit uplynulý školní rok, naučit se vyjádřit své pocity a nastavit si nové cíle. Každý dopis je připraven tak, aby odpovídal schopnostem konkrétního ročníku, a nabízí otázky vedoucí k pozitivní reflexi i sebehodnocení. Tento nástroj podporuje rozvoj sebeuvědomění, usnadňuje komunikaci mezi dětmi, rodiči a učiteli a motivuje děti k odpovědnému přístupu ke vzdělávání a osobnímu růstu. Dopisy lze doplnit o kreativní prvky a využít je při skupinových aktivitách, což z nich činí hodnotnou pomůcku pro rozvoj školních dětí.
UUCZ-910319
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Ostatní>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
25.00