Eskymáci a Grónsko

Počet stran:
38
Velikost: 5.45 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Denisa Foltýnová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 1. 2025
Sdílet:

Koukněte také na můj nový materiál Eskymáci a Grónsko - Expedice do Grónské země - Týdenní plán.

Jedná se o výukově–vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů. Materiál obsahuje 9 různých oblastí aktivit a každá z nich se soustředí na rozvoj osobnosti dítěte v různých oblastech.

Materiál můžete využít vcelku jako knihu s obrázky anebo jednotlivé části k přímé výuce s dětmi.
Univerzální sada obrázků pomůže předškolákům a malým školákům orientovat se v tématu Eskymáci a Grónsko.

Hlavní vzdělávací oblast RVP PV:

Dítě a svět

  • Cíl: Vytvářet elementárního povědomí o širším přírodním, kulturním i technickém prostředí, o jejich rozmanitosti, vývoji a neustálých proměnách, podporovat děti v poznávání jiných kultur.

Předpokládané vztahy k jiným oblastem RVP PV:

  • Dítě a jeho psychika – Cíl: Podpořit u dětí osvojení si nové slovní zásoby.
  • Dítě a ten druhý – Cíl: Rozvinout u dětí schopnost spolupracovat s ostatními dětmi.
  • Dítě a společnost – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost dodržovat pravidla při komunikaci s ostatními. 
  • Dítě a jeho tělo – Cíl: Rozvinout u dětí pohybové schopností a zdokonalovat jejich dovednosti v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí.

Předpokládaný výstup:
a) předpokládaný produkt – edukační (obohacená slovní zásoba, naučená básnička), materiální (hotový pracovní list, hotová omalovánka, hotová vlajka)
b) předpokládané kompetence:

  • Kompetence k učení – Předpokládám, že dítě bude soustředěně pozorovat, zkoumat, objevovat, všímat si souvislostí, experimentovat a užívat při tom jednoduchých pojmů, znaků a symbolů. Komponenta dovednost
  • Kompetence k řešení problémů – Předpokládám, že dítě bude rozlišovat řešení, která jsou funkční (vedoucí k cíli), a řešení, která funkční nejsou. Komponenta dovednost
  • Kompetence komunikativní – Předpokládám, že dítě bude komunikovat v běžných situacích bez zábran a ostychu s dětmi i s dospělými. Komponenta dovednost
  • Sociální a personální kompetence – Předpokládám, že se dítě dokáže ve skupině prosadit, ale i podřídit, že se při společných činnostech bude domlouvat a spolupracovat. Komponenta dovednost

Soubor obsahuje:

  • Několik faktů o Eskymácích pro učitele
  • Tipy na tematické aktivity
  • Autorskou básničku s pohybem
  • 13 A5 barevných demonstračních obrázků  (ty si zalaminujte a vystřihněte)
  • 10 stran omalovánek, každá na A4
  • Vlajku Grónska A5 k vybarvení nebo jiné aktivitě
  • 6 pracovních listů (na každém je napsán úkol pro děti)
  • Hra Třídění ryb podle barev (tisk na barevný papír - podrobnosti a návod najdete v souboru)
  • 20 kartiček Kolíčkování (černobílé) - Soubor si vytiskněte a doporučuji ho zalaminovat. Nastříhejte si jednotlivé kartičky. Připravte si kolíčky. U karet s puntíky (počty) mají děti za úkol přidat kolíček k tomu počtu puntíků, který označuje počet předmětů ve velkém obdélníku.

 

Další produkty od autora Denisa Foltýnová

469630
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Obsah materiálu: 2x A4 strana s aktivitou Návod na práci s materiálem: Soubor si vytiskněte. Pro delší životnost můžete
0.00 Kč
257579
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Jedná se o výukově–vzdělávací materiál/brožuru pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování
30.00 Kč
257569
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Jedná se o výukově–vzdělávací materiál/brožuru pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování
30.00 Kč
317819
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Zoologická plotovka – 10 úkolů. Jednotlivé úkoly rozvěste po zahradě na plot nebo na jiná místa, které máte k dispozici
35.00 Kč
Eskymáci a Grónsko Eskymáci a Grónsko
Koukněte také na můj nový materiál Eskymáci a Grónsko - Expedice do Grónské země - Týdenní plán.Jedná se o výukově–vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů. Materiál obsahuje 9 různých oblastí aktivit a každá z nich se soustředí na rozvoj osobnosti dítěte v různých oblastech.Materiál můžete využít vcelku jako knihu s obrázky anebo jednotlivé části k přímé výuce s dětmi.Univerzální sada obrázků pomůže předškolákům a malým školákům orientovat se v tématu Eskymáci a Grónsko.Hlavní vzdělávací oblast RVP PV:Dítě a světCíl: Vytvářet elementárního povědomí o širším přírodním, kulturním i technickém prostředí, o jejich rozmanitosti, vývoji a neustálých proměnách, podporovat děti v poznávání jiných kultur.Předpokládané vztahy k jiným oblastem RVP PV:Dítě a jeho psychika – Cíl: Podpořit u dětí osvojení si nové slovní zásoby.Dítě a ten druhý – Cíl: Rozvinout u dětí schopnost spolupracovat s ostatními dětmi.Dítě a společnost – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost dodržovat pravidla při komunikaci s ostatními. Dítě a jeho tělo – Cíl: Rozvinout u dětí pohybové schopností a zdokonalovat jejich dovednosti v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí.Předpokládaný výstup:a) předpokládaný produkt – edukační (obohacená slovní zásoba, naučená básnička), materiální (hotový pracovní list, hotová omalovánka, hotová vlajka)b) předpokládané kompetence:Kompetence k učení – Předpokládám, že dítě bude soustředěně pozorovat, zkoumat, objevovat, všímat si souvislostí, experimentovat a užívat při tom jednoduchých pojmů, znaků a symbolů. Komponenta dovednostKompetence k řešení problémů – Předpokládám, že dítě bude rozlišovat řešení, která jsou funkční (vedoucí k cíli), a řešení, která funkční nejsou. Komponenta dovednostKompetence komunikativní – Předpokládám, že dítě bude komunikovat v běžných situacích bez zábran a ostychu s dětmi i s dospělými. Komponenta dovednostSociální a personální kompetence – Předpokládám, že se dítě dokáže ve skupině prosadit, ale i podřídit, že se při společných činnostech bude domlouvat a spolupracovat. Komponenta dovednostSoubor obsahuje:Několik faktů o Eskymácích pro učiteleTipy na tematické aktivityAutorskou básničku s pohybem13 A5 barevných demonstračních obrázků  (ty si zalaminujte a vystřihněte)10 stran omalovánek, každá na A4Vlajku Grónska A5 k vybarvení nebo jiné aktivitě6 pracovních listů (na každém je napsán úkol pro děti)Hra Třídění ryb podle barev (tisk na barevný papír - podrobnosti a návod najdete v souboru)20 kartiček Kolíčkování (černobílé) - Soubor si vytiskněte a doporučuji ho zalaminovat. Nastříhejte si jednotlivé kartičky. Připravte si kolíčky. U karet s puntíky (počty) mají děti za úkol přidat kolíček k tomu počtu puntíků, který označuje počet předmětů ve velkém obdélníku. 
UUCZ-230557
Nezařazené k předmětu>Kolíčkování>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>MŠ>MŠ - předškoláci>❄️ Zima
72.00