Eskymáci a Grónsko

Počet stran:
38
Velikost: 5.45 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 1. 2024
Sdílet:

Jedná se o výukově–vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů. Materiál obsahuje 9 různých oblastí aktivit a každá z nich se soustředí na rozvoj osobnosti dítěte v různých oblastech.

Materiál můžete využít vcelku jako knihu s obrázky anebo jednotlivé části k přímé výuce s dětmi.
Univerzální sada obrázků pomůže předškolákům a malým školákům orientovat se v tématu Eskymáci a Grónsko.

Hlavní vzdělávací oblast RVP PV:

Dítě a svět

  • Cíl: Vytvářet elementárního povědomí o širším přírodním, kulturním i technickém prostředí, o jejich rozmanitosti, vývoji a neustálých proměnách, podporovat děti v poznávání jiných kultur.

Předpokládané vztahy k jiným oblastem RVP PV:

  • Dítě a jeho psychika – Cíl: Podpořit u dětí osvojení si nové slovní zásoby.
  • Dítě a ten druhý – Cíl: Rozvinout u dětí schopnost spolupracovat s ostatními dětmi.
  • Dítě a společnost – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost dodržovat pravidla při komunikaci s ostatními. 
  • Dítě a jeho tělo – Cíl: Rozvinout u dětí pohybové schopností a zdokonalovat jejich dovednosti v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí.

Předpokládaný výstup:
a) předpokládaný produkt – edukační (obohacená slovní zásoba, naučená básnička), materiální (hotový pracovní list, hotová omalovánka, hotová vlajka)
b) předpokládané kompetence:

  • Kompetence k učení – Předpokládám, že dítě bude soustředěně pozorovat, zkoumat, objevovat, všímat si souvislostí, experimentovat a užívat při tom jednoduchých pojmů, znaků a symbolů. Komponenta dovednost
  • Kompetence k řešení problémů – Předpokládám, že dítě bude rozlišovat řešení, která jsou funkční (vedoucí k cíli), a řešení, která funkční nejsou. Komponenta dovednost
  • Kompetence komunikativní – Předpokládám, že dítě bude komunikovat v běžných situacích bez zábran a ostychu s dětmi i s dospělými. Komponenta dovednost
  • Sociální a personální kompetence – Předpokládám, že se dítě dokáže ve skupině prosadit, ale i podřídit, že se při společných činnostech bude domlouvat a spolupracovat. Komponenta dovednost

Soubor obsahuje:

  • Několik faktů o Eskymácích pro učitele
  • Tipy na tematické aktivity
  • Autorskou básničku s pohybem
  • 13 A5 barevných demonstračních obrázků  (ty si zalaminujte a vystřihněte)
  • 10 stran omalovánek, každá na A4
  • Vlajku Grónska A5 k vybarvení nebo jiné aktivitě
  • 6 pracovních listů (na každém je napsán úkol pro děti)
  • Hra Třídění ryb podle barev (tisk na barevný papír - podrobnosti a návod najdete v souboru)
  • 20 kartiček Kolíčkování (černobílé) - Soubor si vytiskněte a doporučuji ho zalaminovat. Nastříhejte si jednotlivé kartičky. Připravte si kolíčky. U karet s puntíky (počty) mají děti za úkol přidat kolíček k tomu počtu puntíků, který označuje počet předmětů ve velkém obdélníku.

 

Další produkty od autora Denisa Foltýnová

476041
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Jedná se o výukově–vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích
35.00 Kč
325495
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
🌞 VELKÝ LETNÍ SOUBOR 🌞 76 stran s návody k aktivitám: 🍉 30x A4 omalovánka 🍉 2x Autorská básnička 🍉 4x A5 plastelínová
75.00 Kč
362256
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Podzimní nápadníček - plakát, který si můžete vyvěsit do šatny nebo do třídy a v průběhu podzimu zkoušet různé podzimní
0.00 Kč
432448
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Jedná se o výukově–vzdělávací materiál/brožuru pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování
39.00 Kč
Eskymáci a Grónsko Eskymáci a Grónsko
Jedná se o výukově–vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů. Materiál obsahuje 9 různých oblastí aktivit a každá z nich se soustředí na rozvoj osobnosti dítěte v různých oblastech. Materiál můžete využít vcelku jako knihu s obrázky anebo jednotlivé části k přímé výuce s dětmi. Univerzální sada obrázků pomůže předškolákům a malým školákům orientovat se v tématu Eskymáci a Grónsko. Hlavní vzdělávací oblast RVP PV: Dítě a svět Cíl: Vytvářet elementárního povědomí o širším přírodním, kulturním i technickém prostředí, o jejich rozmanitosti, vývoji a neustálých proměnách, podporovat děti v poznávání jiných kultur. Předpokládané vztahy k jiným oblastem RVP PV: Dítě a jeho psychika – Cíl: Podpořit u dětí osvojení si nové slovní zásoby. Dítě a ten druhý – Cíl: Rozvinout u dětí schopnost spolupracovat s ostatními dětmi. Dítě a společnost – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost dodržovat pravidla při komunikaci s ostatními.  Dítě a jeho tělo – Cíl: Rozvinout u dětí pohybové schopností a zdokonalovat jejich dovednosti v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí. Předpokládaný výstup: a) předpokládaný produkt – edukační (obohacená slovní zásoba, naučená básnička), materiální (hotový pracovní list, hotová omalovánka, hotová vlajka) b) předpokládané kompetence: Kompetence k učení – Předpokládám, že dítě bude soustředěně pozorovat, zkoumat, objevovat, všímat si souvislostí, experimentovat a užívat při tom jednoduchých pojmů, znaků a symbolů. Komponenta dovednost Kompetence k řešení problémů – Předpokládám, že dítě bude rozlišovat řešení, která jsou funkční (vedoucí k cíli), a řešení, která funkční nejsou. Komponenta dovednost Kompetence komunikativní – Předpokládám, že dítě bude komunikovat v běžných situacích bez zábran a ostychu s dětmi i s dospělými. Komponenta dovednost Sociální a personální kompetence – Předpokládám, že se dítě dokáže ve skupině prosadit, ale i podřídit, že se při společných činnostech bude domlouvat a spolupracovat. Komponenta dovednost Soubor obsahuje: Několik faktů o Eskymácích pro učitele Tipy na tematické aktivity Autorskou básničku s pohybem 13 A5 barevných demonstračních obrázků  (ty si zalaminujte a vystřihněte) 10 stran omalovánek, každá na A4 Vlajku Grónska A5 k vybarvení nebo jiné aktivitě 6 pracovních listů (na každém je napsán úkol pro děti) Hra Třídění ryb podle barev (tisk na barevný papír - podrobnosti a návod najdete v souboru) 20 kartiček Kolíčkování (černobílé) - Soubor si vytiskněte a doporučuji ho zalaminovat. Nastříhejte si jednotlivé kartičky. Připravte si kolíčky. U karet s puntíky (počty) mají děti za úkol přidat kolíček k tomu počtu puntíků, který označuje počet předmětů ve velkém obdélníku.  
UUCZ-230557
Nezařazené k předmětu>Kolíčkování>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>MŠ>MŠ - předškoláci>❄️ Zima
72.00