Já mám - kdo má - Česká republika

Počet stran:
6
Velikost: 13.28 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Náměty do školky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 6. 2024
Sdílet:

Hra já mám - kdo má k tématu Česká republika, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel. Soubor obsahuje 5 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 20 herních kartiček.

Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti Česká republika - mezi obrázky najdete různé věci, které se týkají České republiky - mince, Prahu, krtečka, vlajku, apod. 

Hra já mám - kdo má k tématu ČESKÁ REPUBLIKA je vzdělávací materiál, který rozvíjí: 

  • v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání, 
  • v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální, 
  • v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit, 
  • v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními, 
  • v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám

Další produkty od autora Náměty do školky

554174
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o soubor, ve kterém najdete stezku ke Dni matek. Děti si procvičují květiny a mají za úkol doplnit tajenku. Na
30.00 Kč
557834
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o soubor, ve kterém najdete úkoly na plot. Děti si procvičují informace ohledně mláďat a jejich maminek. Tento
35.00 Kč
409891
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu BARVY která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování
30.00 Kč
645283
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Průvodní list Jedná se o soubor, ve kterém najdete hádanky na plot. Děti si procvičují informace ohledně rodiny. Postup
40.00 Kč
Já mám - kdo má - Česká republika Já mám - kdo má - Česká republika
Hra já mám - kdo má k tématu Česká republika, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel. Soubor obsahuje 5 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 20 herních kartiček. Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti Česká republika - mezi obrázky najdete různé věci, které se týkají České republiky - mince, Prahu, krtečka, vlajku, apod.  Hra já mám - kdo má k tématu ČESKÁ REPUBLIKA je vzdělávací materiál, který rozvíjí:  v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání,  v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální,  v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit,  v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními,  v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám. 
UUCZ-321798
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🌍 Den Země
30.00