Já mám - kdo má - Česká republika

Počet stran:
6
Velikost: 13.28 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Náměty do školky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 6. 2024
Sdílet:

Hra já mám - kdo má k tématu Česká republika, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel. Soubor obsahuje 5 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 20 herních kartiček.

Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti Česká republika - mezi obrázky najdete různé věci, které se týkají České republiky - mince, Prahu, krtečka, vlajku, apod. 

Hra já mám - kdo má k tématu ČESKÁ REPUBLIKA je vzdělávací materiál, který rozvíjí: 

  • v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání, 
  • v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální, 
  • v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit, 
  • v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními, 
  • v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám

Další produkty od autora Náměty do školky

733644
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Tento soubor obsahuje 13 kolíčkovacích úkolů. Úkoly můžete pověsit na plot po cestě ke školce nebo ve školce. Děti mají
37.00 Kč
412519
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů
45.00 Kč
466437
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Tento soubor obsahuje 10 kolíčkovacích úkolů. Úkoly můžete pověsit na plot po cestě ke školce nebo ve školce. Děti mají
35.00 Kč
270630
Český jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Jedná se o brožuru a zároveň omalovánky, kde najdete všechny písmena abecedy. Ve vzdělávacím materiálu jsou pracovní
30.00 Kč
Já mám - kdo má - Česká republika Já mám - kdo má - Česká republika
Hra já mám - kdo má k tématu Česká republika, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel. Soubor obsahuje 5 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 20 herních kartiček. Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti Česká republika - mezi obrázky najdete různé věci, které se týkají České republiky - mince, Prahu, krtečka, vlajku, apod.  Hra já mám - kdo má k tématu ČESKÁ REPUBLIKA je vzdělávací materiál, který rozvíjí:  v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání,  v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální,  v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit,  v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními,  v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám. 
UUCZ-321798
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🌍 Den Země
30.00