Média, AI, internet, sítě - doplň větu

Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 3.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Michaela Musiolková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 11. 2025
Sdílet:

Do rukou se vám dostal materiál, který slouží k rozvoji mediální gramotnosti, kritického myšlení a schopnosti reflektovat vlastní chování v online prostředí. Tato aktivita je vhodná ke komunikační výchově, třídnických hodin, na tábory... Materiál podporuje diskuzi, je pomocí pro ty, kteří mají s formulací odpovědí problém - zde pouze větu doplní, mají se od čeho “odrazit”.

Strany 2 až 10 zalaminujte a rozstříhejte na proužky dle otázek.

S žáky pracujeme ideálně v kruhu, každý si vylosuje jednu otázku, na kterou odpoví. Můžeme ale odpovídat všichni na stejnou otázku nebo ti, kteří mají potřebu se vyjádřit.

 

Další produkty od autora Michaela Musiolková

827026
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Hru Nebe, peklo, ráj nejspíš znáte. Nabízím vám úpravu do třídnických hodin i na přestávky jako zábavu pro žáky
40.00 Kč
254615
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Vysvědčení jsou určená jako materiál do dílen čtení k práci s hlavní postavou nebo postavou epizodní - výběr je na
25.00 Kč
933004
Nezařazené k předmětu
6.
Ostatní
Celý adaptační kurz je vystavěn jako tajná mise – žáci se stávají agenty, kteří procházejí sérií operací zaměřených na
140.00 Kč
254617
Český jazyk - čtení
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je vhodný k využití ve čtenářských dílnách. Je možné vyplnit vždy celý pracovní list, pracovat ale můžete i na
38.00 Kč
Média, AI, internet, sítě - doplň větu Média, AI, internet, sítě - doplň větu
Do rukou se vám dostal materiál, který slouží k rozvoji mediální gramotnosti, kritického myšlení a schopnosti reflektovat vlastní chování v online prostředí. Tato aktivita je vhodná ke komunikační výchově, třídnických hodin, na tábory... Materiál podporuje diskuzi, je pomocí pro ty, kteří mají s formulací odpovědí problém - zde pouze větu doplní, mají se od čeho “odrazit”.Strany 2 až 10 zalaminujte a rozstříhejte na proužky dle otázek.S žáky pracujeme ideálně v kruhu, každý si vylosuje jednu otázku, na kterou odpoví. Můžeme ale odpovídat všichni na stejnou otázku nebo ti, kteří mají potřebu se vyjádřit. 
UUCZ-1025838
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00