Média, AI, internet, sítě - doplň větu

Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 3.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Michaela Musiolková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 11. 2025
Sdílet:

Do rukou se vám dostal materiál, který slouží k rozvoji mediální gramotnosti, kritického myšlení a schopnosti reflektovat vlastní chování v online prostředí. Tato aktivita je vhodná ke komunikační výchově, třídnických hodin, na tábory... Materiál podporuje diskuzi, je pomocí pro ty, kteří mají s formulací odpovědí problém - zde pouze větu doplní, mají se od čeho “odrazit”.

Strany 2 až 10 zalaminujte a rozstříhejte na proužky dle otázek.

S žáky pracujeme ideálně v kruhu, každý si vylosuje jednu otázku, na kterou odpoví. Můžeme ale odpovídat všichni na stejnou otázku nebo ti, kteří mají potřebu se vyjádřit.

 

Další produkty od autora Michaela Musiolková

691159
Hudební výchova
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Jedná se o "běhačku", kterou můžete směle vzít s sebou i ven. Obsahuje 16 karet s hádankami. Žáci pak musí poznat, který
25.00 Kč
231173
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Soubor obsahuje detektivní hru vhodnou i do terénu s tematikou přídavných jmen, pracovní listy, které na detektivní hru
40.00 Kč
264673
Český jazyk - gramatika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Kartičky k vytištění a zalaminování. Černobílá verze pro snadný tisk, varianta s větami i samostatnými slovy, pracovní
30.00 Kč
477995
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje různorodé aktivity k práci s práci s příslovím. Kartičky k přiřazování přísloví na základě podobného
45.00 Kč
Média, AI, internet, sítě - doplň větu Média, AI, internet, sítě - doplň větu
Do rukou se vám dostal materiál, který slouží k rozvoji mediální gramotnosti, kritického myšlení a schopnosti reflektovat vlastní chování v online prostředí. Tato aktivita je vhodná ke komunikační výchově, třídnických hodin, na tábory... Materiál podporuje diskuzi, je pomocí pro ty, kteří mají s formulací odpovědí problém - zde pouze větu doplní, mají se od čeho “odrazit”.Strany 2 až 10 zalaminujte a rozstříhejte na proužky dle otázek.S žáky pracujeme ideálně v kruhu, každý si vylosuje jednu otázku, na kterou odpoví. Můžeme ale odpovídat všichni na stejnou otázku nebo ti, kteří mají potřebu se vyjádřit. 
UUCZ-1025838
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00