Umělá inteligence píše... | používání nástrojů AI při práci s textem

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 2.12 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Cukrkávalimonada
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 10. 2025
Sdílet:

🤖Umělá inteligence proměňuje způsob lidské práce a je tedy potřeba se s ní učit zacházet i ve škole tak, aby děti dokázaly využívat její výhody a kriticky reflektovat, v čem jejich osobní přínos (zatím) nahradit nedokáže.

🤖Úloha pracuje s principem komparace dvou textů: jednoho vytvořeného žákem/žákyní a druhého, který dle zadání zformuluje umělá inteligence.

🤖Pracovní listy děti provedou celým procesem tvorby obou textů a následně také sérií otázek k zamyšlení, které by měly sloužit hlavně jako platforma pro následnou společnou diskuzi ve třídě. Na otázky neexistuje správná odpověď, můžete se ale pokusit hledat shodu a na jejím základě třeba nastavit pravidla pro budoucí práci s nástroji umělé inteligence. 

🤖Aktivita najde využití v hodinách českého jazyka, informatiky, ale také občanské výchovy, mediální výchovy nebo etiky. Je určena zejména žákům 2. stupně ZŠ, lze ji ale přizpůsobit i mladším dětem.

Další produkty od autora Cukrkávalimonada

608556
Český jazyk - čtení
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Záložka může být hezký drobný dárek pro kohokoli, třeba pro začínající čtenáře, které chce paní učitelka pochválit za
39.00 Kč
979128
Občanská výchova
4., 5., 6., 7., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
🌲 Aktivita je vhodná do předvolebního období (libovolných voleb), kdy se na plakátech překřikují kandidáti stran celého
49.00 Kč
728156
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Sada 36 obrázkových řad s vánoční tematikou pomůže dětem procvičit logické myšlení, paměť a zrakové vnímání. Děti mohou
29.00 Kč
755923
Anglický jazyk
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Obrázkové demonstrační karty pomáhají rozšiřovat anglickou slovní zásobu spojenou se zimní přírodou a tradicemi, jako
49.00 Kč
Umělá inteligence píše... | používání nástrojů AI při práci s textem Umělá inteligence píše... | používání nástrojů AI při práci s textem
🤖Umělá inteligence proměňuje způsob lidské práce a je tedy potřeba se s ní učit zacházet i ve škole tak, aby děti dokázaly využívat její výhody a kriticky reflektovat, v čem jejich osobní přínos (zatím) nahradit nedokáže.🤖Úloha pracuje s principem komparace dvou textů: jednoho vytvořeného žákem/žákyní a druhého, který dle zadání zformuluje umělá inteligence.🤖Pracovní listy děti provedou celým procesem tvorby obou textů a následně také sérií otázek k zamyšlení, které by měly sloužit hlavně jako platforma pro následnou společnou diskuzi ve třídě. Na otázky neexistuje správná odpověď, můžete se ale pokusit hledat shodu a na jejím základě třeba nastavit pravidla pro budoucí práci s nástroji umělé inteligence. 🤖Aktivita najde využití v hodinách českého jazyka, informatiky, ale také občanské výchovy, mediální výchovy nebo etiky. Je určena zejména žákům 2. stupně ZŠ, lze ji ale přizpůsobit i mladším dětem.
UUCZ-991989
Český jazyk>Český jazyk - sloh>Informatika>Pracovní listy>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
39.00