Pololetní hodnocení pro druháky

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 2.29 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Teach me better
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 1. 2025
Sdílet:

Jednoduché a rychlé zhodnocení pololetí pro druháky a jejich učitele.

OBSAH MATERIÁLU

  • 4 hodnotící listy - 2 pro děti a 2 pro učitele.
  • Hodnocení dílčích části v českém jazyce, matematice, prvouce a sociální oblasti.

PŘÍPRAVA

  • Listy vytiskněte podle počtu žáků, pro každého žáka 4 listy.

POSTUP

  • Dětem rozdejte list “JAK MI TO ŠLO”. Děti si samy vybarví obličej podle toho, jak se jim v dané oblasti dařilo.
  • Učitel každému žákovi vyplní list “jak to vidí paní učitelka/pan učitel”.
  • Na třídních schůzkách/konzultacích/trojlístcích, porovnejte a proberte, v čem spatřujete vzájemně pozitiva i negativa.

TIP

  • Listy si poté založte a vraťte se k nim v dalším čtvrtletí. Můžete zhodnotit pokroky.

 


 

Další produkty od autora Teach me better

740104
Český jazyk
2., 3.
Běhací diktát
30 kartiček pro rychlý přepis, diktát nebo rychločtení. PŘÍPRAVA Kartičky vytiskněte a pro delší životnost zalaminujte
25.00 Kč
923272
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Narozeninovník
Balíček materiálů v neutrálních barvách vhodný pro 1. i 2. stupeň., Balíček obsahuje 6 produktů. Celý balíček obsahuje
80.00 Kč
342396
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1.
Já mám, kdo má
Sada 32 kartiček ke hře "já mám, kdo má". Kartičky jsou vhodné pro žáky 1. třídy. Kartičky lze vytisknout oboustranně
35.00 Kč
404883
Český jazyk
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Sada demonstračních výukových karet s vyjmenovanými slovy. Na každé kartě najdete demonstrační obrázek, vysvětlení
65.00 Kč
Pololetní hodnocení pro druháky Pololetní hodnocení pro druháky
Jednoduché a rychlé zhodnocení pololetí pro druháky a jejich učitele.OBSAH MATERIÁLU4 hodnotící listy - 2 pro děti a 2 pro učitele.Hodnocení dílčích části v českém jazyce, matematice, prvouce a sociální oblasti.PŘÍPRAVAListy vytiskněte podle počtu žáků, pro každého žáka 4 listy.POSTUPDětem rozdejte list “JAK MI TO ŠLO”. Děti si samy vybarví obličej podle toho, jak se jim v dané oblasti dařilo.Učitel každému žákovi vyplní list “jak to vidí paní učitelka/pan učitel”.Na třídních schůzkách/konzultacích/trojlístcích, porovnejte a proberte, v čem spatřujete vzájemně pozitiva i negativa.TIPListy si poté založte a vraťte se k nim v dalším čtvrtletí. Můžete zhodnotit pokroky.  
UUCZ-759802
Nezařazené k předmětu>Ostatní>2.>📝 Sebehodnocení
25.00