Pololetní hodnocení pro druháky

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 2.29 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Teach me better
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 1. 2025
Sdílet:

Jednoduché a rychlé zhodnocení pololetí pro druháky a jejich učitele.

OBSAH MATERIÁLU

  • 4 hodnotící listy - 2 pro děti a 2 pro učitele.
  • Hodnocení dílčích části v českém jazyce, matematice, prvouce a sociální oblasti.

PŘÍPRAVA

  • Listy vytiskněte podle počtu žáků, pro každého žáka 4 listy.

POSTUP

  • Dětem rozdejte list “JAK MI TO ŠLO”. Děti si samy vybarví obličej podle toho, jak se jim v dané oblasti dařilo.
  • Učitel každému žákovi vyplní list “jak to vidí paní učitelka/pan učitel”.
  • Na třídních schůzkách/konzultacích/trojlístcích, porovnejte a proberte, v čem spatřujete vzájemně pozitiva i negativa.

TIP

  • Listy si poté založte a vraťte se k nim v dalším čtvrtletí. Můžete zhodnotit pokroky.

 


 

Další produkty od autora Teach me better

460978
Český jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Sada demonstračních karet české abecedy. Obsahuje tiskací i psací písmo. Materiál obsahuje: Karty s českou abecedou
40.00 Kč
350191
Nezařazené k předmětu
5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
8 plakátů s obrázky a názvy profesí velikost 160 cm výška x 60 cm šířka. 18 archů s motivačními nálepkami profesí
50.00 Kč
607510
Matematika
1., 2., 3., 4., 5.
Přehled učiva
Sada plakátků s geometrickými tvary a geometrickými tělesy s tématikou safari. Materiál obsahuje: 4x plakátky s
30.00 Kč
415336
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Jednoduchá aktivita na sčítání a odčítání do 5 a do 10 s využitím mazací tabulky. Aktivitu je možné použít bez přípravy
30.00 Kč
Pololetní hodnocení pro druháky Pololetní hodnocení pro druháky
Jednoduché a rychlé zhodnocení pololetí pro druháky a jejich učitele.OBSAH MATERIÁLU4 hodnotící listy - 2 pro děti a 2 pro učitele.Hodnocení dílčích části v českém jazyce, matematice, prvouce a sociální oblasti.PŘÍPRAVAListy vytiskněte podle počtu žáků, pro každého žáka 4 listy.POSTUPDětem rozdejte list “JAK MI TO ŠLO”. Děti si samy vybarví obličej podle toho, jak se jim v dané oblasti dařilo.Učitel každému žákovi vyplní list “jak to vidí paní učitelka/pan učitel”.Na třídních schůzkách/konzultacích/trojlístcích, porovnejte a proberte, v čem spatřujete vzájemně pozitiva i negativa.TIPListy si poté založte a vraťte se k nim v dalším čtvrtletí. Můžete zhodnotit pokroky.  
UUCZ-759802
Nezařazené k předmětu>Ostatní>2.>📝 Sebehodnocení
25.00