Pololetní hodnocení pro druháky

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 2.29 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Teach me better
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 1. 2025
Sdílet:

Jednoduché a rychlé zhodnocení pololetí pro druháky a jejich učitele.

OBSAH MATERIÁLU

  • 4 hodnotící listy - 2 pro děti a 2 pro učitele.
  • Hodnocení dílčích části v českém jazyce, matematice, prvouce a sociální oblasti.

PŘÍPRAVA

  • Listy vytiskněte podle počtu žáků, pro každého žáka 4 listy.

POSTUP

  • Dětem rozdejte list “JAK MI TO ŠLO”. Děti si samy vybarví obličej podle toho, jak se jim v dané oblasti dařilo.
  • Učitel každému žákovi vyplní list “jak to vidí paní učitelka/pan učitel”.
  • Na třídních schůzkách/konzultacích/trojlístcích, porovnejte a proberte, v čem spatřujete vzájemně pozitiva i negativa.

TIP

  • Listy si poté založte a vraťte se k nim v dalším čtvrtletí. Můžete zhodnotit pokroky.

 


 

Další produkty od autora Teach me better

607510
Matematika
1., 2., 3., 4., 5.
Přehled učiva
Sada plakátků s geometrickými tvary a geometrickými tělesy s tématikou safari. Materiál obsahuje: 4x plakátky s
30.00 Kč
750696
Český jazyk
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
6 textů na čtení s porozuměním pro žáky 1. stupně. Vhodné od 2. třídy. OBSAH MATERIÁLU 6 pracovních listů pro práci s
30.00 Kč
780947
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Postřehovky
Bláznivá třída je vtipná hra pro stmelení třídního kolektivu nebo jen tak pro uvolnění atmosféry. Její příprava vám
25.00 Kč
931920
Český jazyk
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Jednoduchá aktivita k procvičení vyjmenovaných slov. Děti se pohybují po třídě, hledají kartičky s větami doplňují
45.00 Kč
Pololetní hodnocení pro druháky Pololetní hodnocení pro druháky
Jednoduché a rychlé zhodnocení pololetí pro druháky a jejich učitele.OBSAH MATERIÁLU4 hodnotící listy - 2 pro děti a 2 pro učitele.Hodnocení dílčích části v českém jazyce, matematice, prvouce a sociální oblasti.PŘÍPRAVAListy vytiskněte podle počtu žáků, pro každého žáka 4 listy.POSTUPDětem rozdejte list “JAK MI TO ŠLO”. Děti si samy vybarví obličej podle toho, jak se jim v dané oblasti dařilo.Učitel každému žákovi vyplní list “jak to vidí paní učitelka/pan učitel”.Na třídních schůzkách/konzultacích/trojlístcích, porovnejte a proberte, v čem spatřujete vzájemně pozitiva i negativa.TIPListy si poté založte a vraťte se k nim v dalším čtvrtletí. Můžete zhodnotit pokroky.  
UUCZ-759802
Nezařazené k předmětu>Ostatní>2.>📝 Sebehodnocení
25.00