Pololetní hodnocení pro druháky

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 2.29 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Teach me better
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 1. 2025
Sdílet:

Jednoduché a rychlé zhodnocení pololetí pro druháky a jejich učitele.

OBSAH MATERIÁLU

  • 4 hodnotící listy - 2 pro děti a 2 pro učitele.
  • Hodnocení dílčích části v českém jazyce, matematice, prvouce a sociální oblasti.

PŘÍPRAVA

  • Listy vytiskněte podle počtu žáků, pro každého žáka 4 listy.

POSTUP

  • Dětem rozdejte list “JAK MI TO ŠLO”. Děti si samy vybarví obličej podle toho, jak se jim v dané oblasti dařilo.
  • Učitel každému žákovi vyplní list “jak to vidí paní učitelka/pan učitel”.
  • Na třídních schůzkách/konzultacích/trojlístcích, porovnejte a proberte, v čem spatřujete vzájemně pozitiva i negativa.

TIP

  • Listy si poté založte a vraťte se k nim v dalším čtvrtletí. Můžete zhodnotit pokroky.

 


 

Další produkty od autora Teach me better

611747
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Rozvrh hodin je vhodný třeba na nástěnku nebo dveře do třídy. OBSAH MATERIÁLU kartičky dny v týdnu kartičky s čísly
35.00 Kč
440403
Český jazyk - psaní
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Běhačka pro prvňáčky. Zaměřuje se na opis a přepis z psacího do tiskacího. Nácvik prvních slov psaných psacím písmem
40.00 Kč
900891
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Diplomy, Pochvaly, Medaile
13 kartiček s pochvalou pro vaše žáky. Kartičky můžete rozdat k vysvědčení jako pochvalu, jak vnímáte jejich pozitivní
35.00 Kč
740104
Český jazyk
2., 3.
Běhací diktát
30 kartiček pro rychlý přepis, diktát nebo rychločtení. PŘÍPRAVA Kartičky vytiskněte a pro delší životnost zalaminujte
25.00 Kč
Pololetní hodnocení pro druháky Pololetní hodnocení pro druháky
Jednoduché a rychlé zhodnocení pololetí pro druháky a jejich učitele.OBSAH MATERIÁLU4 hodnotící listy - 2 pro děti a 2 pro učitele.Hodnocení dílčích části v českém jazyce, matematice, prvouce a sociální oblasti.PŘÍPRAVAListy vytiskněte podle počtu žáků, pro každého žáka 4 listy.POSTUPDětem rozdejte list “JAK MI TO ŠLO”. Děti si samy vybarví obličej podle toho, jak se jim v dané oblasti dařilo.Učitel každému žákovi vyplní list “jak to vidí paní učitelka/pan učitel”.Na třídních schůzkách/konzultacích/trojlístcích, porovnejte a proberte, v čem spatřujete vzájemně pozitiva i negativa.TIPListy si poté založte a vraťte se k nim v dalším čtvrtletí. Můžete zhodnotit pokroky.  
UUCZ-759802
Nezařazené k předmětu>Ostatní>2.>📝 Sebehodnocení
25.00