Pololetní hodnocení pro druháky

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 2.29 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Teach me better
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 1. 2025
Sdílet:

Jednoduché a rychlé zhodnocení pololetí pro druháky a jejich učitele.

OBSAH MATERIÁLU

  • 4 hodnotící listy - 2 pro děti a 2 pro učitele.
  • Hodnocení dílčích části v českém jazyce, matematice, prvouce a sociální oblasti.

PŘÍPRAVA

  • Listy vytiskněte podle počtu žáků, pro každého žáka 4 listy.

POSTUP

  • Dětem rozdejte list “JAK MI TO ŠLO”. Děti si samy vybarví obličej podle toho, jak se jim v dané oblasti dařilo.
  • Učitel každému žákovi vyplní list “jak to vidí paní učitelka/pan učitel”.
  • Na třídních schůzkách/konzultacích/trojlístcích, porovnejte a proberte, v čem spatřujete vzájemně pozitiva i negativa.

TIP

  • Listy si poté založte a vraťte se k nim v dalším čtvrtletí. Můžete zhodnotit pokroky.

 


 

Další produkty od autora Teach me better

816432
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Pásy s násobilkou na zeď nebo magnetickou tabuli. OBSAH MATERIÁLU: 10 x násobilkové pásy jako výzdoba 1 pás = 3 A4
50.00 Kč
343848
Nezařazené k předmětu
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Materiál je určen pro prvňáčky a jejich první dny ve škole. Materiál obsahuje: Sada obrázkových pracovních listů pro
35.00 Kč
531590
Přírodověda
4., 5., 6.
Ostatní
Materiál přináší 84 zajímavých otázek a odpovědí na téma naší planety. Materiál je vhodný do hodin vlastivědy
60.00 Kč
343318
Nezařazené k předmětu
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Aktivita vhodná pro prvňáčky na jejich velký den. Symbolická aktivita znázorňující přechod ze školky do školy. Vhodné
55.00 Kč
Pololetní hodnocení pro druháky Pololetní hodnocení pro druháky
Jednoduché a rychlé zhodnocení pololetí pro druháky a jejich učitele.OBSAH MATERIÁLU4 hodnotící listy - 2 pro děti a 2 pro učitele.Hodnocení dílčích části v českém jazyce, matematice, prvouce a sociální oblasti.PŘÍPRAVAListy vytiskněte podle počtu žáků, pro každého žáka 4 listy.POSTUPDětem rozdejte list “JAK MI TO ŠLO”. Děti si samy vybarví obličej podle toho, jak se jim v dané oblasti dařilo.Učitel každému žákovi vyplní list “jak to vidí paní učitelka/pan učitel”.Na třídních schůzkách/konzultacích/trojlístcích, porovnejte a proberte, v čem spatřujete vzájemně pozitiva i negativa.TIPListy si poté založte a vraťte se k nim v dalším čtvrtletí. Můžete zhodnotit pokroky.  
UUCZ-759802
Nezařazené k předmětu>Ostatní>2.>📝 Sebehodnocení
25.00