Resetovačky k zamyšlení

Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 5.34 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Barbora Kašparová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 9. 2025
Sdílet:

Tyto kartičky jsou určeny pro žáky 1. stupně základní školy a slouží jako nástroj k zastavení, zamyšlení a poznání sebe sama. Pomáhají dětem přemýšlet o tom, co se jim daří, co je baví, jak se cítí, jak vnímají své vztahy a jaké mají sny a cíle.

Můžete je využívat například:

při třídnických hodinách,

při reflexi dne, týdne nebo projektu,

jako zahřívací aktivitu na začátku hodiny,

nebo jako resetovačku pro zklidnění a zamyšlení.

 

Otázky jsou rozdělené do pěti oblastí:

Kategorie:

🧠 Já a moje učení – co mi jde, co mi pomáhá, jak se učím (1 - 12)

🌟 Moje silné stránky – v čem jsem dobrý/á, na co jsem hrdý/á (13 - 24)

💗 Moje emoce a pocity – jak se cítím, co mě uklidňuje, co mě těší (25 - 36)

👯‍♀️ Já a ostatní – vztahy, kamarádství, spolupráce (37 - 48)

✨ Moje sny a cíle – co bych chtěl/a zažít, jaké mám plány a přání (49 - 60)

Další produkty od autora Barbora Kašparová

806029
Český jazyk - gramatika
5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Tato didaktická hra slouží k procvičování psaní předpon S/Z/VZ. Je určena pro žáky 5. ročníků a vyšších ročníků 2
35.00 Kč
806025
Český jazyk - gramatika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Tato didaktická hra slouží k procvičování psaní párových souhlásek F/V. Je určena především pro žáky 2. ročníků, ale
35.00 Kč
806012
Český jazyk - gramatika
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Tato didaktická hra je určena především žákům 6. ročníku. Slouží k aktivnímu procvičování koncovek přídavných jmen
39.00 Kč
823144
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Domino
Tato didaktická hra je zaměřena na čtení s porozuměním, práci s textem a rozvoj slovní zásoby u žáků 1. stupně základní
0.00 Kč
Resetovačky k zamyšlení Resetovačky k zamyšlení
Tyto kartičky jsou určeny pro žáky 1. stupně základní školy a slouží jako nástroj k zastavení, zamyšlení a poznání sebe sama. Pomáhají dětem přemýšlet o tom, co se jim daří, co je baví, jak se cítí, jak vnímají své vztahy a jaké mají sny a cíle.Můžete je využívat například:při třídnických hodinách,při reflexi dne, týdne nebo projektu,jako zahřívací aktivitu na začátku hodiny,nebo jako resetovačku pro zklidnění a zamyšlení. Otázky jsou rozdělené do pěti oblastí:Kategorie:🧠 Já a moje učení – co mi jde, co mi pomáhá, jak se učím (1 - 12)🌟 Moje silné stránky – v čem jsem dobrý/á, na co jsem hrdý/á (13 - 24)💗 Moje emoce a pocity – jak se cítím, co mě uklidňuje, co mě těší (25 - 36)👯‍♀️ Já a ostatní – vztahy, kamarádství, spolupráce (37 - 48)✨ Moje sny a cíle – co bych chtěl/a zažít, jaké mám plány a přání (49 - 60)
UUCZ-979309
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
30.00