Resetovačky k zamyšlení

Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 5.34 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Barbora Kašparová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 9. 2025
Sdílet:

Tyto kartičky jsou určeny pro žáky 1. stupně základní školy a slouží jako nástroj k zastavení, zamyšlení a poznání sebe sama. Pomáhají dětem přemýšlet o tom, co se jim daří, co je baví, jak se cítí, jak vnímají své vztahy a jaké mají sny a cíle.

Můžete je využívat například:

při třídnických hodinách,

při reflexi dne, týdne nebo projektu,

jako zahřívací aktivitu na začátku hodiny,

nebo jako resetovačku pro zklidnění a zamyšlení.

 

Otázky jsou rozdělené do pěti oblastí:

Kategorie:

🧠 Já a moje učení – co mi jde, co mi pomáhá, jak se učím (1 - 12)

🌟 Moje silné stránky – v čem jsem dobrý/á, na co jsem hrdý/á (13 - 24)

💗 Moje emoce a pocity – jak se cítím, co mě uklidňuje, co mě těší (25 - 36)

👯‍♀️ Já a ostatní – vztahy, kamarádství, spolupráce (37 - 48)

✨ Moje sny a cíle – co bych chtěl/a zažít, jaké mám plány a přání (49 - 60)

Další produkty od autora Barbora Kašparová

843421
Český jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Tato didaktická hra je zaměřena na procvičování slovesných způsobů hravou formou. Materiál je určen pro 4. - 5. ročníky
35.00 Kč
819551
Český jazyk
5., 6., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Tato didaktická hra slouží k procvičování slovních druhů. Je určena zejména žákům od 5. ročníků základní školy. Materiál
30.00 Kč
806055
Český jazyk - gramatika
5., 6., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Tato didaktická hra slouží k procvičování druhů přídavných jmen. Zároveň slouží k procvičení pravopisu koncovek u
39.00 Kč
834877
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Tato didaktická hra slouží k procvičování sčítání a odčítání do 20. Je určena zejména pro 1. ročníky základní školy
30.00 Kč
Resetovačky k zamyšlení Resetovačky k zamyšlení
Tyto kartičky jsou určeny pro žáky 1. stupně základní školy a slouží jako nástroj k zastavení, zamyšlení a poznání sebe sama. Pomáhají dětem přemýšlet o tom, co se jim daří, co je baví, jak se cítí, jak vnímají své vztahy a jaké mají sny a cíle.Můžete je využívat například:při třídnických hodinách,při reflexi dne, týdne nebo projektu,jako zahřívací aktivitu na začátku hodiny,nebo jako resetovačku pro zklidnění a zamyšlení. Otázky jsou rozdělené do pěti oblastí:Kategorie:🧠 Já a moje učení – co mi jde, co mi pomáhá, jak se učím (1 - 12)🌟 Moje silné stránky – v čem jsem dobrý/á, na co jsem hrdý/á (13 - 24)💗 Moje emoce a pocity – jak se cítím, co mě uklidňuje, co mě těší (25 - 36)👯‍♀️ Já a ostatní – vztahy, kamarádství, spolupráce (37 - 48)✨ Moje sny a cíle – co bych chtěl/a zažít, jaké mám plány a přání (49 - 60)
UUCZ-979309
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
30.00