Superstudent - listy pro sebehodnocení žáků

Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 8.69 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Voříšková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 6. 2024
Sdílet:

Váháte pokaždé s blížícím se vysvědčením, pololetím, třídními schůzkami, triádami nebo třeba po probrání tématu, jakým způsobem pomáhat žákům se sebehodnocením? Jak jej zařadit do běžného chodu třídy? Jak pomocí sebehodnocení skutečně sledovat pokrok a plánovat další kroky?

 

Tento materiál je sestaven tak, že lze použít jednotlivé listy samostatně, jednorázově podle toho, co zrovna byste chtěli se svými žáky zreflektovat, ohodnotit. Stejně tak však můžete pomocí tohoto souboru systematicky během celého školního roku vést s žáky učební deník evidovat jejich pokroky, zaměřit se postupně na jednotlivé oblasti žákova učení.

 

Materiál obsahuje:

  • průvodní list
  • podrobný návod, jak listy vytisknout
  • 12 listů pro sebehodnocení (6 s klučičím hrdinou, 6 s holčičí hrdinkou - obsah je totožný) + 2 listy s prázdnými hvězdičkami pro vytvoření vlastních výroků k hodnocení
  • podrobný popis a návod, jak jednotlivé listy vyplnit

Další produkty od autora Petra Voříšková

442110
Český jazyk - gramatika
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Potřebujete zpestřit hodinu svižnější aktivitou, při které se žáci rozhýbou? Cítíte, že s blížícími se Vánocemi klesá
30.00 Kč
738125
Matematika
3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Soubor 12 různých her zaměřených na zlomky, které vám oživí hodinu matematiky. Každá hra je zapsaná na samostatné straně
45.00 Kč
619753
Nezařazené k předmětu
2., 3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Výzdoba do třídy, která vám ušetří spoustu vět: "Paní učitelko, co mám dělat, když mám hotovo?" :) I přes diferencovanou
25.00 Kč
439920
Matematika
4., 5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Kartičky "Já mám, kdo má...?" zaměřené na procvičení převodů římských čísel na arabská. Kartičky je vhodné vytisknout na
25.00 Kč
Superstudent - listy pro sebehodnocení žáků Superstudent - listy pro sebehodnocení žáků
Váháte pokaždé s blížícím se vysvědčením, pololetím, třídními schůzkami, triádami nebo třeba po probrání tématu, jakým způsobem pomáhat žákům se sebehodnocením? Jak jej zařadit do běžného chodu třídy? Jak pomocí sebehodnocení skutečně sledovat pokrok a plánovat další kroky?   Tento materiál je sestaven tak, že lze použít jednotlivé listy samostatně, jednorázově podle toho, co zrovna byste chtěli se svými žáky zreflektovat, ohodnotit. Stejně tak však můžete pomocí tohoto souboru systematicky během celého školního roku vést s žáky učební deník evidovat jejich pokroky, zaměřit se postupně na jednotlivé oblasti žákova učení.   Materiál obsahuje: průvodní list podrobný návod, jak listy vytisknout 12 listů pro sebehodnocení (6 s klučičím hrdinou, 6 s holčičí hrdinkou - obsah je totožný) + 2 listy s prázdnými hvězdičkami pro vytvoření vlastních výroků k hodnocení podrobný popis a návod, jak jednotlivé listy vyplnit
UUCZ-586312
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
40.00