Tripartity - Tř. schůzky, 1. - 3. třída

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 3.26 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající zuka-teacher
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 11. 2025
Sdílet:

Sada obsahuje pomůcky na třídní schůzky – tripartity.

  1. Hodnotící stonožka – Barevnou stonožku vytiskněte a sestavte. Úkolem dětí je přiřadit předměty podle oblíbenosti. Nejoblíbenější předmět je u hlavy.

Děti poté zdůvodňují své rozhodnutí, proč je tento předmět na tomto místě.

2. Kartičky pro tripartity – 28 kartiček s doplňkovými otázkami. Otázky jsou vhodné na navození diskuze.

3. Hodnotící tabulka – Úkolem žáků je přiřadit předměty (případně konkrétní učiva) do obrázku. Ten je rozdělen na sekce baví/nebaví a jde/nejde. Po zaznamenání je poté opět prostor k diskuzi.
4. Moje hodnocení – Jednoduchá tabulka s předměty – žák ohodnotí smajlíkem předmět, učitel může doplnit o komentáře. Následuje diskuze.

Další produkty od autora zuka-teacher

906824
Matematika
1.
Pracovní listy
Sada 22 řetízků s příklady + - do 20, s přechodem desítky. Pomůžeš zajíčkovi najít svou mrkvičku ? Skvělé na
28.00 Kč
922262
Český jazyk
1.
Skládačky
Jednotlivé karty doporučuji zalaminovat pro delší životnost. Kartičky je třeba rozstříhat. Úkolem dětí je poskládat 2
35.00 Kč
922916
Český jazyk
1.
Já mám, kdo má
Sada 24 karet pro hru : JÁ MÁM, KDO MÁ ? Na procvičení písmen abecedy - tiskací a psací písmena. Pravidla hry : Každý
25.00 Kč
923630
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Narozeninovník
Obsah : 12 karet A4 s názvy měsíců v roce. Kartičky doporučuji zalaminovat pro delší životnost. Dále obsahuje včelky
25.00 Kč
Tripartity - Tř. schůzky, 1. - 3. třída Tripartity - Tř. schůzky, 1. - 3. třída
Sada obsahuje pomůcky na třídní schůzky – tripartity.
Hodnotící stonožka – Barevnou stonožku vytiskněte a sestavte. Úkolem dětí je přiřadit předměty podle oblíbenosti. Nejoblíbenější předmět je u hlavy.
Děti poté zdůvodňují své rozhodnutí, proč je tento předmět na tomto místě.2. Kartičky pro tripartity – 28 kartiček s doplňkovými otázkami. Otázky jsou vhodné na navození diskuze.
3. Hodnotící tabulka – Úkolem žáků je přiřadit předměty (případně konkrétní učiva) do obrázku. Ten je rozdělen na sekce baví/nebaví a jde/nejde. Po zaznamenání je poté opět prostor k diskuzi.
4. Moje hodnocení – Jednoduchá tabulka s předměty – žák ohodnotí smajlíkem předmět, učitel může doplnit o komentáře. Následuje diskuze.
UUCZ-1017600
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
44.00