Tripartity - Tř. schůzky, 1. - 3. třída

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 3.26 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající zuka-teacher
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 11. 2025
Sdílet:

Sada obsahuje pomůcky na třídní schůzky – tripartity.

  1. Hodnotící stonožka – Barevnou stonožku vytiskněte a sestavte. Úkolem dětí je přiřadit předměty podle oblíbenosti. Nejoblíbenější předmět je u hlavy.

Děti poté zdůvodňují své rozhodnutí, proč je tento předmět na tomto místě.

2. Kartičky pro tripartity – 28 kartiček s doplňkovými otázkami. Otázky jsou vhodné na navození diskuze.

3. Hodnotící tabulka – Úkolem žáků je přiřadit předměty (případně konkrétní učiva) do obrázku. Ten je rozdělen na sekce baví/nebaví a jde/nejde. Po zaznamenání je poté opět prostor k diskuzi.
4. Moje hodnocení – Jednoduchá tabulka s předměty – žák ohodnotí smajlíkem předmět, učitel může doplnit o komentáře. Následuje diskuze.

Další produkty od autora zuka-teacher

925220
Nezařazené k předmětu
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní list na seznámení se třídou na první týden školy. Jaká je tvá oblíbená písnička? Jakou máš přezdívku? Sada
28.00 Kč
918581
Český jazyk
1., 2.
Pracovní listy
Jednotlivé kartičky doporučuji zalaminovat pro delší životnost. Zároveň je potom možné úkoly vyplňovat mazacím fixem. Na
38.00 Kč
907624
Matematika
4., 5.
Výzdoba třídy
Sada 6 plakátů ( A4) s geometrickými tělesy. Plakáty doporučuji zalaminovat pro delší životnost. Součástí je přehled pro
28.00 Kč
942236
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Jednotlivé části girlandy doporučuji zalaminovat pro delší životnost. Do karet můžete udělat dírky děrovačkou
28.00 Kč
Tripartity - Tř. schůzky, 1. - 3. třída Tripartity - Tř. schůzky, 1. - 3. třída
Sada obsahuje pomůcky na třídní schůzky – tripartity.
Hodnotící stonožka – Barevnou stonožku vytiskněte a sestavte. Úkolem dětí je přiřadit předměty podle oblíbenosti. Nejoblíbenější předmět je u hlavy.
Děti poté zdůvodňují své rozhodnutí, proč je tento předmět na tomto místě.2. Kartičky pro tripartity – 28 kartiček s doplňkovými otázkami. Otázky jsou vhodné na navození diskuze.
3. Hodnotící tabulka – Úkolem žáků je přiřadit předměty (případně konkrétní učiva) do obrázku. Ten je rozdělen na sekce baví/nebaví a jde/nejde. Po zaznamenání je poté opět prostor k diskuzi.
4. Moje hodnocení – Jednoduchá tabulka s předměty – žák ohodnotí smajlíkem předmět, učitel může doplnit o komentáře. Následuje diskuze.
UUCZ-1017600
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
44.00