Tripartity - Tř. schůzky, 1. - 3. třída

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 3.26 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající zuka-teacher
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 11. 2025
Sdílet:

Sada obsahuje pomůcky na třídní schůzky – tripartity.

  1. Hodnotící stonožka – Barevnou stonožku vytiskněte a sestavte. Úkolem dětí je přiřadit předměty podle oblíbenosti. Nejoblíbenější předmět je u hlavy.

Děti poté zdůvodňují své rozhodnutí, proč je tento předmět na tomto místě.

2. Kartičky pro tripartity – 28 kartiček s doplňkovými otázkami. Otázky jsou vhodné na navození diskuze.

3. Hodnotící tabulka – Úkolem žáků je přiřadit předměty (případně konkrétní učiva) do obrázku. Ten je rozdělen na sekce baví/nebaví a jde/nejde. Po zaznamenání je poté opět prostor k diskuzi.
4. Moje hodnocení – Jednoduchá tabulka s předměty – žák ohodnotí smajlíkem předmět, učitel může doplnit o komentáře. Následuje diskuze.

Další produkty od autora zuka-teacher

924438
Matematika
1.
Přehled učiva
Obsah : Při zakoupení obdržíte 11 A4 obrázků pro výzdobu první třídy. Motivy jsou dětem blízké a dají se kombinovat s
25.00 Kč
926211
Matematika
1.
Přehled učiva
Plakáty pro výzdobu třídy 0-5. Duhové barvy, velikost A4, prstíková výzdoba
25.00 Kč
924479
Matematika
1.
Přehled učiva
Při zakoupení obdržíte 11 A5 obrázků pro výzdobu první třídy. Obrázky jsou doplněný o názvy psacím písmem. Možno doplnit
25.00 Kč
902650
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Narozeninovník
Obsah : 12 kartiček A5 s názvy měsíců v roce. Kartičky doporučuji zalaminovat pro delší životnost. Na kartičky se děti
25.00 Kč
Tripartity - Tř. schůzky, 1. - 3. třída Tripartity - Tř. schůzky, 1. - 3. třída
Sada obsahuje pomůcky na třídní schůzky – tripartity.
Hodnotící stonožka – Barevnou stonožku vytiskněte a sestavte. Úkolem dětí je přiřadit předměty podle oblíbenosti. Nejoblíbenější předmět je u hlavy.
Děti poté zdůvodňují své rozhodnutí, proč je tento předmět na tomto místě.2. Kartičky pro tripartity – 28 kartiček s doplňkovými otázkami. Otázky jsou vhodné na navození diskuze.
3. Hodnotící tabulka – Úkolem žáků je přiřadit předměty (případně konkrétní učiva) do obrázku. Ten je rozdělen na sekce baví/nebaví a jde/nejde. Po zaznamenání je poté opět prostor k diskuzi.
4. Moje hodnocení – Jednoduchá tabulka s předměty – žák ohodnotí smajlíkem předmět, učitel může doplnit o komentáře. Následuje diskuze.
UUCZ-1017600
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
44.00