Zasedací pořádek třídy

Počet stran:
16
Velikost: 8.42 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Silvia Hirjakova
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 10. 2025
Sdílet:

Co obsahuje materiál?

1. 6 různých zasedacích schémat pro různý počet žáků.

2. Jmenovky k zasedacím schématům.

3. Jmenovky na židle.

4. Prostor pro vytvoření vlastního schématu.

5. U každého schématu místo na vlastní poznámky.

6. Tipy, kdy je vhodné dané schéma použít a jak do něj usadit žáky.

7. Kontrolní seznam (checklist) pro učitele.

Jak pracovat se schématy

  • U každého schématu si můžete zapisovat poznámky a zkušenosti.
  • Využijte tipy, která schémata jsou vhodná pro frontální vyučování, projekty, skupinovou práci, diskuse apod.
  • Podle checklistu si zkontrolujete, zda všichni žáci vidí na tabuli, zda je dostatek místa na procházení, zda má učitel dobrý dohled atd.

Jmenovky ke schématům

  • K materiálu jsou připraveny jmenovky, na které si můžete napsat jména žáků: buď před zalaminováním, nebo zalaminovat prázdné jmenovky a psát jména až na zalaminovaný povrch (můžete je měnit podle potřeby).
  • Jmenovky jsou určené pro jednoho žáka v lavici; pokud chcete, můžete dát dvě vedle sebe, ale nebudou přesně sedět do obdélníku.

Jmenovky na židle

  • Materiál obsahuje také jmenovky na židle.
  • Princip je stejný: jména dopište před zalaminováním nebo po něm.
  • Doporučuji jmenovky přilepit zezadu na židli.

Proč jmenovky na židle?

  • V praxi se ukázalo, že některé děti (zejména s autismem) jsou velmi připoutané ke konkrétní židli.
  • Pokud by se židle vyměnila nebo přemístila, může to u dítěte vyvolat stres.
  • Židle se navíc ve třídách často přesouvají, proto je označení židle praktičtější než lavice.

     

🌸 Pro více materiálů a inspirace mě můžete sledovat:

📱   Facebook: Peace&Purpose 

📷 Instagram: pnplearning

Další produkty od autora Silvia Hirjakova

530340
Etická výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
Aktivita "dokonči obrázek" pro rozvoj kreativity Časová náročnost : 15- 20 min.
29.90 Kč
801357
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
12 různých zpětných vazeb Ve formě záložek Do malého i velkého sešitu
29.90 Kč
690624
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Co obsahuje materiál? 1. 7 Otázek o obci, ve které žijí Žáci odpovídají na 7 otázek o své obci (dějiny, zajímavosti
40.00 Kč
598132
Český jazyk - literatura
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Projekty
časová schránka zámek a klíč verze i na "otisk prstu" 3 druhy odkazů (prostor i pro vlastní odkaz) 2 druhy řádkování
39.90 Kč
Zasedací pořádek třídy Zasedací pořádek třídy
Co obsahuje materiál?1. 6 různých zasedacích schémat pro různý počet žáků.2. Jmenovky k zasedacím schématům.3. Jmenovky na židle.4. Prostor pro vytvoření vlastního schématu.5. U každého schématu místo na vlastní poznámky.6. Tipy, kdy je vhodné dané schéma použít a jak do něj usadit žáky.7. Kontrolní seznam (checklist) pro učitele.Jak pracovat se schématyU každého schématu si můžete zapisovat poznámky a zkušenosti.Využijte tipy, která schémata jsou vhodná pro frontální vyučování, projekty, skupinovou práci, diskuse apod.Podle checklistu si zkontrolujete, zda všichni žáci vidí na tabuli, zda je dostatek místa na procházení, zda má učitel dobrý dohled atd.Jmenovky ke schématůmK materiálu jsou připraveny jmenovky, na které si můžete napsat jména žáků: buď před zalaminováním, nebo zalaminovat prázdné jmenovky a psát jména až na zalaminovaný povrch (můžete je měnit podle potřeby).Jmenovky jsou určené pro jednoho žáka v lavici; pokud chcete, můžete dát dvě vedle sebe, ale nebudou přesně sedět do obdélníku.Jmenovky na židleMateriál obsahuje také jmenovky na židle.Princip je stejný: jména dopište před zalaminováním nebo po něm.Doporučuji jmenovky přilepit zezadu na židli.Proč jmenovky na židle?V praxi se ukázalo, že některé děti (zejména s autismem) jsou velmi připoutané ke konkrétní židli.Pokud by se židle vyměnila nebo přemístila, může to u dítěte vyvolat stres.Židle se navíc ve třídách často přesouvají, proto je označení židle praktičtější než lavice. 🌸 Pro více materiálů a inspirace mě můžete sledovat:📱   Facebook: Peace&Purpose 📷 Instagram: pnplearning
UUCZ-585946
Nezařazené k předmětu>Výzdoba třídy>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🛌 Denní režim>🏖️ Prázdniny>🌈 Wellbeing
40.00