Hrátky s plastelínou - HUDEBNÍ NÁSTROJE

Kategorie:
Počet stran:
85
Velikost: 92.39 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

Děti práci s plastelínou milují - vedle zábavy pomáhají tyto podložky rozvíjet:

  • jemnou motoriku
  • schopnost ovládat koordinaci ruky a oka
  • zrakové vnímání (barvy, tvary, velikosti)
  • slovní zásobu (děti získají povědomí o hudebních nástrojích – během modelování si o nich můžete společně povídat – třeba při poslechu hudby)

Podložky je potřeba zalaminovat, aby je bylo možné používat opakovaně (děti modelují přímo na nich). Vše je ve velikosti A4 (menší podložky získáme tiskem 2 stránek na list). Černobílé šablony na A4 lze využít i k dalšímu tvoření a jako omalovánku (děti mohou místo plastelíny vyplnit obrázky např. natrhaným papírem – útržky či zmačkanými kuličkami, vytečkovat prstovou barvou, polepit přírodním materiálem, vybarvit, vymalovat atd.)

TIP: modelování je vhodná činnost při adaptaci dítěte

Seznam obrázků k modelování:

  • buben
  • triangl
  • tamburína
  • bendžo
  • housle
  • kontrabas/basa
  • příčná flétna
  • panova flétna
  • klarinet
  • trubka
  • pozoun
  • tuba
    Na třinácté podložce najdete vše výše uvedené společně s nápisem HUDBA/MUSIC (také k vymodelování).

​​​Volit můžete mezi:

  • barevnou, kombinovanou a černobílou variantou
  • obrázky s českými a anglickými popisky

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblastí:

Dítě a jeho tělo - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí

Dítě a jeho psychika: Jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) ; osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické)

Dítě a jeho psychika - Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace - posilování přirozených poznávacích citů (zvídavosti, zájmu, radosti z objevování apod.)

Další produkty od autora Lucie Šimků - HAPPi KyDS

229960
Pracovní činnosti
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Tyto pracovní listy formátu A4 jsou určené dětem předškolního věku a pomohou jim s rozvojem jemné motoriky, zrakového
35.00 Kč
76381
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
104 obrázkových karet s počitatelnými i nepočitatelnými podstatnými jmény (ke čtení nebo kolíčkování) Kartičky slouží k
65.00 Kč
77432
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
Zábavička na rozvoj zrakového vnímání, jemné motoriky a trpělivosti! :) Sada obsahuje 10 bonboniér se stíny (a jejich
35.00 Kč
77375
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Domino
16 profesí - TEACHER, HAIRDRESSER, DETECTIVE, FARMER, PHOTOGRAPHER, ZOOKEEPER, MECHANIC, PLUMBER, ARTIST, MUSICIAN
45.00 Kč
Hrátky s plastelínou - HUDEBNÍ NÁSTROJE Hrátky s plastelínou - HUDEBNÍ NÁSTROJE
Děti práci s plastelínou milují - vedle zábavy pomáhají tyto podložky rozvíjet: jemnou motoriku schopnost ovládat koordinaci ruky a oka zrakové vnímání (barvy, tvary, velikosti) slovní zásobu (děti získají povědomí o hudebních nástrojích – během modelování si o nich můžete společně povídat – třeba při poslechu hudby) Podložky je potřeba zalaminovat, aby je bylo možné používat opakovaně (děti modelují přímo na nich). Vše je ve velikosti A4 (menší podložky získáme tiskem 2 stránek na list). Černobílé šablony na A4 lze využít i k dalšímu tvoření a jako omalovánku (děti mohou místo plastelíny vyplnit obrázky např. natrhaným papírem – útržky či zmačkanými kuličkami, vytečkovat prstovou barvou, polepit přírodním materiálem, vybarvit, vymalovat atd.) TIP: modelování je vhodná činnost při adaptaci dítěte Seznam obrázků k modelování: buben triangl tamburína bendžo housle kontrabas/basa příčná flétna panova flétna klarinet trubka pozoun tuba Na třinácté podložce najdete vše výše uvedené společně s nápisem HUDBA/MUSIC (také k vymodelování). ​​​Volit můžete mezi: barevnou, kombinovanou a černobílou variantou obrázky s českými a anglickými popisky Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblastí: Dítě a jeho tělo - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí Dítě a jeho psychika: Jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) ; osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické) Dítě a jeho psychika - Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace - posilování přirozených poznávacích citů (zvídavosti, zájmu, radosti z objevování apod.)
UUCZ-230857
Pracovní činnosti>Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>🎻 Hudební nástroje
35.00