Hrátky s plastelínou - VZORY 2

Kategorie:
Počet stran:
23
Velikost: 35.99 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

Děti práci s plastelínou milují - vedle zábavy pomáhají tyto podložky rozvíjet:

  • jemnou motoriku
  • schopnost ovládat koordinaci ruky a oka
  • zrakové vnímání (barvy, tvary, velikosti)
  • slovní zásobu (tato sada není tematicky zaměřená, ale děti si mohou procvičit názvy barev a pojmy jako např. rovný, delší atd.)

Podložky je potřeba zalaminovat, aby je bylo možné používat opakovaně (děti modelují přímo na nich). Vše je ve velikosti A4 (menší podložky získáme tiskem 2 stránek na list). Černobílé šablony na A4 lze využít i k dalšímu tvoření a jako omalovánku (děti mohou místo plastelíny vyplnit obrázky např. natrhaným papírem – útržky či zmačkanými kuličkami, vytečkovat prstovou barvou, polepit přírodním materiálem, vybarvit, vymalovat atd.)

TIP: modelování je vhodná činnost při adaptaci dítěte

Tato sada obsahuje 8 podložek s různými kombinacemi grafomotorických prvků (čáry a kruhy rozdílných tvarů a velikostí). Devátá podložka obsahuje vše a kvůli náročnosti je vhodná pro skupinovou práci.

Vše v barevné i černobílé variantě.

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblastí:

Dítě a jeho tělo - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí

Dítě a jeho psychika: Jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) ; osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické)

Dítě a jeho psychika - Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace - posilování přirozených poznávacích citů (zvídavosti, zájmu, radosti z objevování apod.)

Další produkty od autora Lucie Šimků - HAPPi KyDS

153026
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Celkem 144 medailí dětem pro radost v první školkový/školní den (nebo na konci školního roku při pasování). 24 barevných
35.00 Kč
76746
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Materiál je určen školkáčkům na rozvoj zrakového vnímání, jemné motoriky a trpělivosti. Děti mají za úkol najít na
29.00 Kč
209245
Anglický jazyk
3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Tato sada obsahuje celkem 26 nepočitatelných podstatných jmen a 29 příkladů toho, jak u nich vyjádřit určité množství
55.00 Kč
332472
Český jazyk - čtení
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Jak název napovídá, tyto kartičky jsou určeny k přiřazování obrázků ke slovům (nebo naopak). Děti si tak zábavnou formou
35.00 Kč
Hrátky s plastelínou - VZORY 2 Hrátky s plastelínou - VZORY 2
Děti práci s plastelínou milují - vedle zábavy pomáhají tyto podložky rozvíjet: jemnou motoriku schopnost ovládat koordinaci ruky a oka zrakové vnímání (barvy, tvary, velikosti) slovní zásobu (tato sada není tematicky zaměřená, ale děti si mohou procvičit názvy barev a pojmy jako např. rovný, delší atd.) Podložky je potřeba zalaminovat, aby je bylo možné používat opakovaně (děti modelují přímo na nich). Vše je ve velikosti A4 (menší podložky získáme tiskem 2 stránek na list). Černobílé šablony na A4 lze využít i k dalšímu tvoření a jako omalovánku (děti mohou místo plastelíny vyplnit obrázky např. natrhaným papírem – útržky či zmačkanými kuličkami, vytečkovat prstovou barvou, polepit přírodním materiálem, vybarvit, vymalovat atd.) TIP: modelování je vhodná činnost při adaptaci dítěte Tato sada obsahuje 8 podložek s různými kombinacemi grafomotorických prvků (čáry a kruhy rozdílných tvarů a velikostí). Devátá podložka obsahuje vše a kvůli náročnosti je vhodná pro skupinovou práci. Vše v barevné i černobílé variantě.   Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblastí: Dítě a jeho tělo - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí Dítě a jeho psychika: Jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) ; osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické) Dítě a jeho psychika - Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace - posilování přirozených poznávacích citů (zvídavosti, zájmu, radosti z objevování apod.)
UUCZ-205856
Pracovní činnosti>Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci
35.00