Hrátky s plastelínou - JARNÍ KVĚTINY

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
58
Velikost: 66.2 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

Děti práci s plastelínou milují – vedle zábavy pomáhají tyto podložky rozvíjet:

  • jemnou motoriku
  • schopnost ovládat koordinaci ruky a oka
  • zrakové vnímání (barvy, tvary, velikosti)
  • slovní zásobu (děti získají povědomí o jarních květinách a upevní si jejich názvy)

Podložky je potřeba zalaminovat, aby je bylo možné používat opakovaně (děti modelují přímo na nich). Vše je ve velikosti A4 (menší podložky získáme tiskem 2 stránek na list). Černobílé šablony na A4 lze využít i k dalšímu tvoření a jako omalovánku (děti mohou místo plastelíny vyplnit obrázky např. natrhaným papírem – útržky či zmačkanými kuličkami, vytečkovat prstovou barvou, polepit přírodním materiálem, vybarvit, vymalovat atd.)

TIP: modelování je vhodná činnost při adaptaci dítěte

Seznam obrázků k modelování:

  • narcis
  • tulipán
  • kopretina
  • krokus
  • hyacint
  • modřenec
  • maceška
  • zvonky
    Na deváté šablonce najdete vše výše uvedené společně s nápisem KVĚTINY/FLOWERS (také k vymodelování).

Volit můžete mezi:

  • barevnou, kombinovanou a černobílou variantou
  • obrázky s českými a anglickými popisky

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblastí:

Dítě a jeho tělo - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí

Dítě a jeho psychika: Jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) ; osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické)

Dítě a jeho psychika - Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace - posilování přirozených poznávacích citů (zvídavosti, zájmu, radosti z objevování apod.)

Další produkty od autora Lucie Šimků - HAPPi KyDS

229363
Anglický jazyk
Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Přiřazovačky jsou parádní (a přitom jednoduchou a skladnou) pomůckou pro rychlé procvičení nové slovní zásoby nebo
35.00 Kč
76746
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Materiál je určen školkáčkům na rozvoj zrakového vnímání, jemné motoriky a trpělivosti. Děti mají za úkol najít na
29.00 Kč
227528
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Materiál je určen školkáčkům na rozvoj zrakového vnímání, jemné motoriky a trpělivosti. Listy však udělají radost i
29.00 Kč
153602
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Plakátky a kartičky k seznámení s příklady přirovnání, které poslouží i jako veselá dekorace. Plus přehled pro děti
55.00 Kč
Hrátky s plastelínou - JARNÍ KVĚTINY Hrátky s plastelínou - JARNÍ KVĚTINY
Děti práci s plastelínou milují – vedle zábavy pomáhají tyto podložky rozvíjet: jemnou motoriku schopnost ovládat koordinaci ruky a oka zrakové vnímání (barvy, tvary, velikosti) slovní zásobu (děti získají povědomí o jarních květinách a upevní si jejich názvy) Podložky je potřeba zalaminovat, aby je bylo možné používat opakovaně (děti modelují přímo na nich). Vše je ve velikosti A4 (menší podložky získáme tiskem 2 stránek na list). Černobílé šablony na A4 lze využít i k dalšímu tvoření a jako omalovánku (děti mohou místo plastelíny vyplnit obrázky např. natrhaným papírem – útržky či zmačkanými kuličkami, vytečkovat prstovou barvou, polepit přírodním materiálem, vybarvit, vymalovat atd.) TIP: modelování je vhodná činnost při adaptaci dítěte Seznam obrázků k modelování: narcis tulipán kopretina krokus hyacint modřenec maceška zvonky Na deváté šablonce najdete vše výše uvedené společně s nápisem KVĚTINY/FLOWERS (také k vymodelování). Volit můžete mezi: barevnou, kombinovanou a černobílou variantou obrázky s českými a anglickými popisky   Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblastí: Dítě a jeho tělo - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí Dítě a jeho psychika: Jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) ; osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické) Dítě a jeho psychika - Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace - posilování přirozených poznávacích citů (zvídavosti, zájmu, radosti z objevování apod.)
UUCZ-264089
Pracovní činnosti>Nezařazené k předmětu>Omalovánky>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>Jaro>Rostliny
35.00