Hrátky s plastelínou - JEDNOROŽCI

Kategorie:
Počet stran:
64
Velikost: 75.74 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

Děti práci s plastelínou milují - vedle zábavy pomáhají tyto podložky rozvíjet:

  • jemnou motoriku
  • schopnost ovládat koordinaci ruky a oka
  • zrakové vnímání (barvy, tvary, velikosti).

Podložky je potřeba zalaminovat, aby je bylo možné používat opakovaně (děti modelují přímo na nich). Vše je ve velikosti A4 (menší podložky získáme tiskem 2 stránek na list). Černobílé šablony na A4 lze využít i k dalšímu tvoření a jako omalovánku (děti mohou místo plastelíny vyplnit obrázky např. natrhaným papírem – útržky či zmačkanými kuličkami, vytečkovat prstovou barvou, polepit přírodním materiálem, vybarvit, vymalovat atd.)

TIP: modelování je vhodná činnost při adaptaci dítěte

Seznam obrázků k modelování:

  • 4 druhy jednorožce
  • duha
  • koruna
  • hvězda
  • cupcake
    Na deváté podložce najdete vše výše uvedené společně s nadpisem JEDNOROŽCI/UNICORNS (také k vymodelování).

Volit můžete mezi:

  • barevnou, kombinovanou a černobílou variantou
  • obrázky s českými a anglickými popisky

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblastí:

Dítě a jeho tělo - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí

Dítě a jeho psychika: Jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) ; osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické)

Dítě a jeho psychika - Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace - posilování přirozených poznávacích citů (zvídavosti, zájmu, radosti z objevování apod.)

Další produkty od autora Lucie Šimků - HAPPi KyDS

76051
Anglický jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Podzimní sada k seznámení s čísly 0-10 a k jejich procvičení zábavnou formou (v češtině i angličtině). Tuto sadu lze
45.00 Kč
189331
Anglický jazyk
Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Přiřazovačky jsou parádní (a přitom jednoduchou a skladnou) pomůckou pro rychlé procvičení nové slovní zásoby nebo
35.00 Kč
189098
Anglický jazyk
Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Přiřazovačky jsou parádní (a přitom jednoduchou a skladnou) pomůckou pro rychlé procvičení nové slovní zásoby nebo
35.00 Kč
354777
Grafomotorika
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Tato sada obsahuje 30 proužků (6 na A4) – každý z nich obsahuje jiný grafomotorický prvek a jiný obrázek. Materiál je
35.00 Kč
Hrátky s plastelínou - JEDNOROŽCI Hrátky s plastelínou - JEDNOROŽCI
Děti práci s plastelínou milují - vedle zábavy pomáhají tyto podložky rozvíjet: jemnou motoriku schopnost ovládat koordinaci ruky a oka zrakové vnímání (barvy, tvary, velikosti). Podložky je potřeba zalaminovat, aby je bylo možné používat opakovaně (děti modelují přímo na nich). Vše je ve velikosti A4 (menší podložky získáme tiskem 2 stránek na list). Černobílé šablony na A4 lze využít i k dalšímu tvoření a jako omalovánku (děti mohou místo plastelíny vyplnit obrázky např. natrhaným papírem – útržky či zmačkanými kuličkami, vytečkovat prstovou barvou, polepit přírodním materiálem, vybarvit, vymalovat atd.) TIP: modelování je vhodná činnost při adaptaci dítěte Seznam obrázků k modelování: 4 druhy jednorožce duha koruna hvězda cupcake Na deváté podložce najdete vše výše uvedené společně s nadpisem JEDNOROŽCI/UNICORNS (také k vymodelování). Volit můžete mezi: barevnou, kombinovanou a černobílou variantou obrázky s českými a anglickými popisky   Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblastí: Dítě a jeho tělo - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí Dítě a jeho psychika: Jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) ; osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické) Dítě a jeho psychika - Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace - posilování přirozených poznávacích citů (zvídavosti, zájmu, radosti z objevování apod.)
UUCZ-230856
Pracovní činnosti>Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>🧚 Pohádky
35.00