Hrátky s plastelínou - JEDNOROŽCI

Kategorie:
Počet stran:
64
Velikost: 75.74 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

Děti práci s plastelínou milují - vedle zábavy pomáhají tyto podložky rozvíjet:

  • jemnou motoriku
  • schopnost ovládat koordinaci ruky a oka
  • zrakové vnímání (barvy, tvary, velikosti).

Podložky je potřeba zalaminovat, aby je bylo možné používat opakovaně (děti modelují přímo na nich). Vše je ve velikosti A4 (menší podložky získáme tiskem 2 stránek na list). Černobílé šablony na A4 lze využít i k dalšímu tvoření a jako omalovánku (děti mohou místo plastelíny vyplnit obrázky např. natrhaným papírem – útržky či zmačkanými kuličkami, vytečkovat prstovou barvou, polepit přírodním materiálem, vybarvit, vymalovat atd.)

TIP: modelování je vhodná činnost při adaptaci dítěte

Seznam obrázků k modelování:

  • 4 druhy jednorožce
  • duha
  • koruna
  • hvězda
  • cupcake
    Na deváté podložce najdete vše výše uvedené společně s nadpisem JEDNOROŽCI/UNICORNS (také k vymodelování).

Volit můžete mezi:

  • barevnou, kombinovanou a černobílou variantou
  • obrázky s českými a anglickými popisky

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblastí:

Dítě a jeho tělo - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí

Dítě a jeho psychika: Jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) ; osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické)

Dítě a jeho psychika - Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace - posilování přirozených poznávacích citů (zvídavosti, zájmu, radosti z objevování apod.)

Další produkty od autora Lucie Šimků - HAPPi KyDS

100863
Matematika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Sada 10 tajných obrázků se zimní tematikou, které čekají na objevení pomocí pastelek, prstových barev, razítek nebo
39.00 Kč
286581
Anglický jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Sada pro angličtináře na prvním stupni ZŠ a všechny milovníky Harryho Pottera (u této sady stačí znát filmovou verzi
39.00 Kč
335383
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Pomůcka, která promění pouhé dělení do dvojic v zábavu a současně pomůže dětem s rozvojem sociálních dovedností
29.00 Kč
486719
Anglický jazyk
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přehled učiva
Materiál slouží k demonstraci slov, která obsahují tzv. SILENT LETTERS (písmena, která píšeme, ale nevyslovujeme). Děti
49.00 Kč
Hrátky s plastelínou - JEDNOROŽCI Hrátky s plastelínou - JEDNOROŽCI
Děti práci s plastelínou milují - vedle zábavy pomáhají tyto podložky rozvíjet: jemnou motoriku schopnost ovládat koordinaci ruky a oka zrakové vnímání (barvy, tvary, velikosti). Podložky je potřeba zalaminovat, aby je bylo možné používat opakovaně (děti modelují přímo na nich). Vše je ve velikosti A4 (menší podložky získáme tiskem 2 stránek na list). Černobílé šablony na A4 lze využít i k dalšímu tvoření a jako omalovánku (děti mohou místo plastelíny vyplnit obrázky např. natrhaným papírem – útržky či zmačkanými kuličkami, vytečkovat prstovou barvou, polepit přírodním materiálem, vybarvit, vymalovat atd.) TIP: modelování je vhodná činnost při adaptaci dítěte Seznam obrázků k modelování: 4 druhy jednorožce duha koruna hvězda cupcake Na deváté podložce najdete vše výše uvedené společně s nadpisem JEDNOROŽCI/UNICORNS (také k vymodelování). Volit můžete mezi: barevnou, kombinovanou a černobílou variantou obrázky s českými a anglickými popisky   Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblastí: Dítě a jeho tělo - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí Dítě a jeho psychika: Jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) ; osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické) Dítě a jeho psychika - Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace - posilování přirozených poznávacích citů (zvídavosti, zájmu, radosti z objevování apod.)
UUCZ-230856
Pracovní činnosti>Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>🧚 Pohádky
35.00