Hrátky s plastelínou - Zvířátka V LESE

Kategorie:
Počet stran:
76
Velikost: 79.17 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

Děti práci s plastelínou milují - vedle zábavy pomáhají tyto podložky rozvíjet:

  • jemnou motoriku
  • schopnost ovládat koordinaci ruky a oka
  • zrakové vnímání (barvy, tvary, velikosti)
  • slovní zásobu (děti získají povědomí o zvířatech, která žijí v lese – během modelování si o nich můžete společně povídat)

Podložky je potřeba zalaminovat, aby je bylo možné používat opakovaně (děti modelují přímo na nich). Vše je ve velikosti A4 (menší podložky získáme tiskem 2 stránek na list). Černobílé šablony na A4 lze využít i k dalšímu tvoření a jako omalovánku (děti mohou místo plastelíny vyplnit obrázky např. natrhaným papírem – útržky či zmačkanými kuličkami, vytečkovat prstovou barvou, polepit přírodním materiálem, vybarvit, vymalovat atd.)

TIP: modelování je vhodná činnost při adaptaci dítěte

Seznam obrázků k modelování:

  • sova
  • veverka
  • zajíc
  • medvěd
  • vlk
  • liška
  • jelen
  • los
  • skunk
  • mýval
  • myš
    Na dvanácté podložce najdete vše výše uvedené společně s nápisem V LESE/FOREST (také k vymodelování).

Volit můžete mezi:

  • barevnou, kombinovanou a černobílou variantou
  • obrázky s českými a anglickými popisky

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblastí:

Dítě a jeho tělo - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí

Dítě a jeho psychika: Jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) ; osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické)

Dítě a jeho psychika - Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace - posilování přirozených poznávacích citů (zvídavosti, zájmu, radosti z objevování apod.)

Další produkty od autora Lucie Šimků - HAPPi KyDS

355151
Anglický jazyk
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Což takhle zapojit do výzdoby třídy děti? Každému můžete rozdat jedno nebo dvě písmenka a nechat je vlaječky vybarvit
29.00 Kč
472101
Anglický jazyk
Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Přiřazovačky jsou parádní (a přitom jednoduchou a skladnou) pomůckou pro rychlé procvičení nové slovní zásoby nebo
40.00 Kč
222386
Anglický jazyk
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Osobně využívám tyto roztomilé kartičky k rychlému procvičení čtení času v anglickém jazyce při společné práci v kruhu
30.00 Kč
421731
Pracovní činnosti
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Omalovánky
Tyto pracovní listy formátu A4 jsou určené dětem předškolního věku a pomohou jim s rozvojem jemné motoriky, zrakového
35.00 Kč
Hrátky s plastelínou - Zvířátka V LESE Hrátky s plastelínou - Zvířátka V LESE
Děti práci s plastelínou milují - vedle zábavy pomáhají tyto podložky rozvíjet: jemnou motoriku schopnost ovládat koordinaci ruky a oka zrakové vnímání (barvy, tvary, velikosti) slovní zásobu (děti získají povědomí o zvířatech, která žijí v lese – během modelování si o nich můžete společně povídat) Podložky je potřeba zalaminovat, aby je bylo možné používat opakovaně (děti modelují přímo na nich). Vše je ve velikosti A4 (menší podložky získáme tiskem 2 stránek na list). Černobílé šablony na A4 lze využít i k dalšímu tvoření a jako omalovánku (děti mohou místo plastelíny vyplnit obrázky např. natrhaným papírem – útržky či zmačkanými kuličkami, vytečkovat prstovou barvou, polepit přírodním materiálem, vybarvit, vymalovat atd.) TIP: modelování je vhodná činnost při adaptaci dítěte Seznam obrázků k modelování: sova veverka zajíc medvěd vlk liška jelen los skunk mýval myš Na dvanácté podložce najdete vše výše uvedené společně s nápisem V LESE/FOREST (také k vymodelování). Volit můžete mezi: barevnou, kombinovanou a černobílou variantou obrázky s českými a anglickými popisky   Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblastí: Dítě a jeho tělo - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí Dítě a jeho psychika: Jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) ; osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické) Dítě a jeho psychika - Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace - posilování přirozených poznávacích citů (zvídavosti, zájmu, radosti z objevování apod.)
UUCZ-76047
Pracovní činnosti>Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>🐾 Živočichové
35.00