ULICE ,,POLOLETNÍ" 5. TŘÍDA. OPAKOVÁNÍ. ČJ, M, VL, PŘ ,AJ, ČTENÍ.

Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 6.37 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 1. 2023
Sdílet:

Vytvořme si s dětmi ve třídě ulici ,,POLOLETNÍ". Zopakujme si český jazyk - vyjmenovaná slova , vzory, slovní druhy...matematiku - násobení dvojciferných čísel, dělení se zbytkem,... slovní úloha, PŘ,VL - otázky k podnebným pásům, k vesmíru, významné dny, svátky, se kterými jsme se setkali během tohoto pololetí, ČR - opak.,..AJ-čísla, barvy, fráze,.. ČTENÍ- s porozuměním...

Vytvoříme si domečky z jednotlivých PL. Každý PL je zaměřený na jeden předmět. ČJ, M, AJ, VL, PŘ, ČTENÍ. Hotové domečky můžeme postavit nebo bez konečného slepení dát na nástěnku a poté třeba vlepit do sešitu.(My máme památeční sešit, tak budeme pak lepit tam.) Vyplníme domečky, přehneme na půl potištěným dovnitř a slepíme ,,zády" k sobě. Vytvoří se taková ,,knížka". Když ji slepíme úplně, domeček postavíme. Aby domeček stál, jsou zapotřebí alespoň 3 domečky. Učitel může použít libovolný počet domečků. (vyplněných PL)

Český jazyk: V okně doplní správné i,í/y,ý. Pastelkou najdou a zvýrazní vyjmenovaná slova. Kolem sněhuláka vykreslí stejnou barvou slovo a vzor. Na linku vymyslí větu s některým slovem z okna nebo vymyslí větu k obrázku, mohou nadepsat slovní druhy. Do okének se vzory napíší nějaké příklady, které najdou ve velkém okně nebo nějaký příklad vymyslí. Dodělají střechu - slovo ke správnému číslu slovního druhu. Čtení: Přírodověda, vlastivěda:

Matematika:  Ve střeše sčítací pyramidy - V oknech násobení a dělení se zbytkem. Slovní úloha.

Přikládám 3PL - 3 varianty - učitel si může vybrat obtížnost. Vykreslí části střechy a lepí ,,tašky" vždy odpověď na číslo otázky. Lepí ,,žaluzie" do okna. Jedna se týká ČR a jedna přehledu svátků a událostí během uplynulého pololetí. Lepí od největší části po nejmenší. Můžeme dělat společně jako takové shrnutí - opakování. Vystřihneme obrázky a lepíme je k jednotlivým měsícům. Místo pod ,,žaluziemi" i linky pod nechávám prázdné pro variabilní použití učitele.... Děti si přečtou text, odpoví na uvedené otázky. Ve střeše vykreslí slova, která se vyskytují v textu a z textu vypíší vlastní jména.

110711
Český jazyk
2.
Pracovní listy
Materiál obsahuje matematiku + - do 100 bez přechodu přes 10 i s přechodem přes 10, počítání se závorkami. Doplňování ú
50.00 Kč
176738
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Materiál doporučuji vytisknout na A3, zalaminovat, podlepit magnetky a dát dětem na dobře viditelné místo... Do poslední
25.00 Kč
731440
Český jazyk
5., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Materiál obsahuje PL MIKULÁŠ: Text o Mikulášovi - doplň vynechaná písmena, pod textem u daných slov z textu urči pás
30.00 Kč
845793
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje 24 DÍLKŮ S RŮZNÝMI OBRÁZKY TEMATICKY ZAMĚŘENÉ NA VELIKONOCE. MŮŽEME VYUŽÍT KE SPOLEČNÉMU VYTVOŘENÍ
30.00 Kč
ULICE ,,POLOLETNÍ" 5. TŘÍDA. OPAKOVÁNÍ. ČJ, M, VL, PŘ ,AJ, ČTENÍ. ULICE ,,POLOLETNÍ" 5. TŘÍDA. OPAKOVÁNÍ. ČJ, M, VL, PŘ ,AJ, ČTENÍ.
Vytvořme si s dětmi ve třídě ulici ,,POLOLETNÍ". Zopakujme si český jazyk - vyjmenovaná slova , vzory, slovní druhy...matematiku - násobení dvojciferných čísel, dělení se zbytkem,... slovní úloha, PŘ,VL - otázky k podnebným pásům, k vesmíru, významné dny, svátky, se kterými jsme se setkali během tohoto pololetí, ČR - opak.,..AJ-čísla, barvy, fráze,.. ČTENÍ- s porozuměním... Vytvoříme si domečky z jednotlivých PL. Každý PL je zaměřený na jeden předmět. ČJ, M, AJ, VL, PŘ, ČTENÍ. Hotové domečky můžeme postavit nebo bez konečného slepení dát na nástěnku a poté třeba vlepit do sešitu.(My máme památeční sešit, tak budeme pak lepit tam.) Vyplníme domečky, přehneme na půl potištěným dovnitř a slepíme ,,zády" k sobě. Vytvoří se taková ,,knížka". Když ji slepíme úplně, domeček postavíme. Aby domeček stál, jsou zapotřebí alespoň 3 domečky. Učitel může použít libovolný počet domečků. (vyplněných PL) Český jazyk: V okně doplní správné i,í/y,ý. Pastelkou najdou a zvýrazní vyjmenovaná slova. Kolem sněhuláka vykreslí stejnou barvou slovo a vzor. Na linku vymyslí větu s některým slovem z okna nebo vymyslí větu k obrázku, mohou nadepsat slovní druhy. Do okének se vzory napíší nějaké příklady, které najdou ve velkém okně nebo nějaký příklad vymyslí. Dodělají střechu - slovo ke správnému číslu slovního druhu. Čtení: Přírodověda, vlastivěda: Matematika:  Ve střeše sčítací pyramidy - V oknech násobení a dělení se zbytkem. Slovní úloha. Přikládám 3PL - 3 varianty - učitel si může vybrat obtížnost. Vykreslí části střechy a lepí ,,tašky" vždy odpověď na číslo otázky. Lepí ,,žaluzie" do okna. Jedna se týká ČR a jedna přehledu svátků a událostí během uplynulého pololetí. Lepí od největší části po nejmenší. Můžeme dělat společně jako takové shrnutí - opakování. Vystřihneme obrázky a lepíme je k jednotlivým měsícům. Místo pod ,,žaluziemi" i linky pod nechávám prázdné pro variabilní použití učitele.... Děti si přečtou text, odpoví na uvedené otázky. Ve střeše vykreslí slova, která se vyskytují v textu a z textu vypíší vlastní jména.
UUCZ-249913
Anglický jazyk>Český jazyk>Matematika>Pracovní listy>5.>Speciální pedagogika
49.00