ULICE ,,POLOLETNÍ" 5. TŘÍDA. OPAKOVÁNÍ. ČJ, M, VL, PŘ ,AJ, ČTENÍ.

Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 6.37 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 1. 2023
Sdílet:

Vytvořme si s dětmi ve třídě ulici ,,POLOLETNÍ". Zopakujme si český jazyk - vyjmenovaná slova , vzory, slovní druhy...matematiku - násobení dvojciferných čísel, dělení se zbytkem,... slovní úloha, PŘ,VL - otázky k podnebným pásům, k vesmíru, významné dny, svátky, se kterými jsme se setkali během tohoto pololetí, ČR - opak.,..AJ-čísla, barvy, fráze,.. ČTENÍ- s porozuměním...

Vytvoříme si domečky z jednotlivých PL. Každý PL je zaměřený na jeden předmět. ČJ, M, AJ, VL, PŘ, ČTENÍ. Hotové domečky můžeme postavit nebo bez konečného slepení dát na nástěnku a poté třeba vlepit do sešitu.(My máme památeční sešit, tak budeme pak lepit tam.) Vyplníme domečky, přehneme na půl potištěným dovnitř a slepíme ,,zády" k sobě. Vytvoří se taková ,,knížka". Když ji slepíme úplně, domeček postavíme. Aby domeček stál, jsou zapotřebí alespoň 3 domečky. Učitel může použít libovolný počet domečků. (vyplněných PL)

Český jazyk: V okně doplní správné i,í/y,ý. Pastelkou najdou a zvýrazní vyjmenovaná slova. Kolem sněhuláka vykreslí stejnou barvou slovo a vzor. Na linku vymyslí větu s některým slovem z okna nebo vymyslí větu k obrázku, mohou nadepsat slovní druhy. Do okének se vzory napíší nějaké příklady, které najdou ve velkém okně nebo nějaký příklad vymyslí. Dodělají střechu - slovo ke správnému číslu slovního druhu. Čtení: Přírodověda, vlastivěda:

Matematika:  Ve střeše sčítací pyramidy - V oknech násobení a dělení se zbytkem. Slovní úloha.

Přikládám 3PL - 3 varianty - učitel si může vybrat obtížnost. Vykreslí části střechy a lepí ,,tašky" vždy odpověď na číslo otázky. Lepí ,,žaluzie" do okna. Jedna se týká ČR a jedna přehledu svátků a událostí během uplynulého pololetí. Lepí od největší části po nejmenší. Můžeme dělat společně jako takové shrnutí - opakování. Vystřihneme obrázky a lepíme je k jednotlivým měsícům. Místo pod ,,žaluziemi" i linky pod nechávám prázdné pro variabilní použití učitele.... Děti si přečtou text, odpoví na uvedené otázky. Ve střeše vykreslí slova, která se vyskytují v textu a z textu vypíší vlastní jména.

226931
Prvouka
ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Osvojení si některých vánočních zvyků.. Pěkná výzdoba či k nalepení do sešitu. Vystřihneme všechny části baňky
38.00 Kč
619236
Český jazyk
3., 4., 5., Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje přehled vyjmenovaných slov, každá řada s jinou barvou příšerky. Dále tyto řady zmenšené na A4 i A5 k
39.00 Kč
649300
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Udělejme dětem zábavnou pohybovou hodinu s tématem svatý Václav. Vytvořme jim stezku, která bude mít 6 stanovišť. Na
37.00 Kč
335184
Český jazyk
3., 4., 5., Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje vyjmenovaná slova na kartách s lesní tematikou. Použít je může k výzdobě nebo při výuce vyjmenovaných
45.00 Kč
ULICE ,,POLOLETNÍ" 5. TŘÍDA. OPAKOVÁNÍ. ČJ, M, VL, PŘ ,AJ, ČTENÍ. ULICE ,,POLOLETNÍ" 5. TŘÍDA. OPAKOVÁNÍ. ČJ, M, VL, PŘ ,AJ, ČTENÍ.
Vytvořme si s dětmi ve třídě ulici ,,POLOLETNÍ". Zopakujme si český jazyk - vyjmenovaná slova , vzory, slovní druhy...matematiku - násobení dvojciferných čísel, dělení se zbytkem,... slovní úloha, PŘ,VL - otázky k podnebným pásům, k vesmíru, významné dny, svátky, se kterými jsme se setkali během tohoto pololetí, ČR - opak.,..AJ-čísla, barvy, fráze,.. ČTENÍ- s porozuměním... Vytvoříme si domečky z jednotlivých PL. Každý PL je zaměřený na jeden předmět. ČJ, M, AJ, VL, PŘ, ČTENÍ. Hotové domečky můžeme postavit nebo bez konečného slepení dát na nástěnku a poté třeba vlepit do sešitu.(My máme památeční sešit, tak budeme pak lepit tam.) Vyplníme domečky, přehneme na půl potištěným dovnitř a slepíme ,,zády" k sobě. Vytvoří se taková ,,knížka". Když ji slepíme úplně, domeček postavíme. Aby domeček stál, jsou zapotřebí alespoň 3 domečky. Učitel může použít libovolný počet domečků. (vyplněných PL) Český jazyk: V okně doplní správné i,í/y,ý. Pastelkou najdou a zvýrazní vyjmenovaná slova. Kolem sněhuláka vykreslí stejnou barvou slovo a vzor. Na linku vymyslí větu s některým slovem z okna nebo vymyslí větu k obrázku, mohou nadepsat slovní druhy. Do okének se vzory napíší nějaké příklady, které najdou ve velkém okně nebo nějaký příklad vymyslí. Dodělají střechu - slovo ke správnému číslu slovního druhu. Čtení: Přírodověda, vlastivěda: Matematika:  Ve střeše sčítací pyramidy - V oknech násobení a dělení se zbytkem. Slovní úloha. Přikládám 3PL - 3 varianty - učitel si může vybrat obtížnost. Vykreslí části střechy a lepí ,,tašky" vždy odpověď na číslo otázky. Lepí ,,žaluzie" do okna. Jedna se týká ČR a jedna přehledu svátků a událostí během uplynulého pololetí. Lepí od největší části po nejmenší. Můžeme dělat společně jako takové shrnutí - opakování. Vystřihneme obrázky a lepíme je k jednotlivým měsícům. Místo pod ,,žaluziemi" i linky pod nechávám prázdné pro variabilní použití učitele.... Děti si přečtou text, odpoví na uvedené otázky. Ve střeše vykreslí slova, která se vyskytují v textu a z textu vypíší vlastní jména.
UUCZ-249913
Anglický jazyk>Český jazyk>Matematika>Pracovní listy>5.>Speciální pedagogika
49.00