Večerní činnosti - EVENING ROUTINE BLACK/WHITE

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
5
Velikost: 1.14 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 9. 2023
Sdílet:

Díky kartičkám procvičíte s dětmi ranní činnosti v cizím jazyce, rozšíří si tak tematickou slovní zásobu ve formě ustálených frází.

 

Materiál obsahuje 5 stran A4 s 11 kartičkami s originálními ručně kreslenými obrázky ve dvou různých velikostech na téma „večerní rutina/činnosti“. (Menší velikost (str. 1-2) a větší velikost (začátek na str. 2-5).)

Každá kartička má černobílý obrázek s jednou večerní činností a k ní ustálenou frázi. Na konci je připojen průvodní list.

 

Materiál je určen k černobílému tisku a obrázky jsou myšleny jako omalovánka k vybarvení, aby si děti při vybarvování ještě více ukotvily novou frázi a spojily si ji s obrázkem dané činnosti.

Po zalaminování lze využít i k výzdobě třídy. Vždy jedna karta je prázdná k vlastnímu obrázku, popisku.

 

K dispozici i materiál s ranními činnostmi:

Ranní činnosti - Morning routine BLACK/WHITE - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz (uciteleucitelum.cz)

 

či varianta ve FJ:

Večerní činnosti - La Routine du soir Noir/blanc - Francouzský jazyk | UčiteléUčitelům.cz (uciteleucitelum.cz)

Barevné verze obrázků dostupné do pár dní.

 

Tip na práci s materiálem:

Aktivitu můžete začít s dětmi brainstormingem na téma večerní činnosti, co vše každý den dělají, když dojdou domů ze školy. Co vše/jestli už ví, jak říci v anglickém jazyce. Společně můžete projít obrázky a přečíst si fráze. Prvně společně či následně ve skupinkách můžete rozdat kartičky a děti dostanou za úkol seřadit aktivity, jak by mohly následovat za sebou. Doporučuji, aby jste si je po seřazení několikrát společně všichni nahlas přečetli. Poté můžou i jednotlivě po činnostech se prostřídat ve čtení. Záleží na Vašich možnostech, pokud lze, děti můžou dostat každý svou verzi kartiček (například ve zmenšené verzi) a originálně si je vybarvit a vystřihnout, třeba nalepit do sešitu. Či vystavit doma. Cokoliv, co zvolíte pro lepší ukotvování nových slovíček. Osobně se ráda ptám, pokud na to je prostor, co vše děti z aktivit dělají pravidelně, co mají rádi, co dělají méně rádi, jak celkově vnímají večerní činnosti a jestli vnímají, že na ně mají dostatek času, co jim třeba pomáhá (nachystat si oblečení/věci na ráno už večer atd.).

 

Zdroj obrázků – přímo pro tento materiál nakreslila Pavlína Spáčilová

Další produkty od autora Jana Valášková

391350
Český jazyk
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Díky kartičkám s obrázky k podzimnímu období a hře „Já mám… Kdo má…?“ zpestříte hodinu, uvedete děti do tématu podzim a
30.00 Kč
382308
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
BAREVNÁ VARIANTA MATERIÁLU. Díky obrázkovému slovníčku a hře „I have… Who has…?“ procvičíte s Vašimi dětmi hravou formou
35.00 Kč
432026
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Díky hře „Já mám… Kdo má…?“ zpestříte svou hodinu, uvedete děti do tématu zima a Vánoce a procvičíte s Vašimi dětmi
35.00 Kč
310596
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Čtení s obrázky – Summer vacation Materiál obsahuje 3 strany A4 + stranu s poděkováním a tipy na práci s materiálem
35.00 Kč
Večerní činnosti - EVENING ROUTINE BLACK/WHITE Večerní činnosti - EVENING ROUTINE BLACK/WHITE
Díky kartičkám procvičíte s dětmi ranní činnosti v cizím jazyce, rozšíří si tak tematickou slovní zásobu ve formě ustálených frází.   Materiál obsahuje 5 stran A4 s 11 kartičkami s originálními ručně kreslenými obrázky ve dvou různých velikostech na téma „večerní rutina/činnosti“. (Menší velikost (str. 1-2) a větší velikost (začátek na str. 2-5).) Každá kartička má černobílý obrázek s jednou večerní činností a k ní ustálenou frázi. Na konci je připojen průvodní list.   Materiál je určen k černobílému tisku a obrázky jsou myšleny jako omalovánka k vybarvení, aby si děti při vybarvování ještě více ukotvily novou frázi a spojily si ji s obrázkem dané činnosti. Po zalaminování lze využít i k výzdobě třídy. Vždy jedna karta je prázdná k vlastnímu obrázku, popisku.   K dispozici i materiál s ranními činnostmi: Ranní činnosti - Morning routine BLACK/WHITE - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz (uciteleucitelum.cz)   či varianta ve FJ: Večerní činnosti - La Routine du soir Noir/blanc - Francouzský jazyk | UčiteléUčitelům.cz (uciteleucitelum.cz) Barevné verze obrázků dostupné do pár dní.   Tip na práci s materiálem: Aktivitu můžete začít s dětmi brainstormingem na téma večerní činnosti, co vše každý den dělají, když dojdou domů ze školy. Co vše/jestli už ví, jak říci v anglickém jazyce. Společně můžete projít obrázky a přečíst si fráze. Prvně společně či následně ve skupinkách můžete rozdat kartičky a děti dostanou za úkol seřadit aktivity, jak by mohly následovat za sebou. Doporučuji, aby jste si je po seřazení několikrát společně všichni nahlas přečetli. Poté můžou i jednotlivě po činnostech se prostřídat ve čtení. Záleží na Vašich možnostech, pokud lze, děti můžou dostat každý svou verzi kartiček (například ve zmenšené verzi) a originálně si je vybarvit a vystřihnout, třeba nalepit do sešitu. Či vystavit doma. Cokoliv, co zvolíte pro lepší ukotvování nových slovíček. Osobně se ráda ptám, pokud na to je prostor, co vše děti z aktivit dělají pravidelně, co mají rádi, co dělají méně rádi, jak celkově vnímají večerní činnosti a jestli vnímají, že na ně mají dostatek času, co jim třeba pomáhá (nachystat si oblečení/věci na ráno už večer atd.).   Zdroj obrázků – přímo pro tento materiál nakreslila Pavlína Spáčilová
UUCZ-372399
Anglický jazyk>Omalovánky>Výzdoba třídy>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Denní režim
29.00