Daily routine - ranní + večerní činnosti BAREVNÉ

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 2.13 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 10. 2024
Sdílet:

Díky kartičkám procvičíte s dětmi ranní i večerní činnosti v cizím jazyce, rozšíří si tak tematickou slovní zásobu ve formě ustálených frází.

 

Materiál obsahuje 9 stran A4 s 24 kartičkami s originálními ručně malovanými obrázky ve dvou různých velikostech na téma „ranní a večerní rutina/činnosti“.

 

Každá kartička má ručně malovaný obrázek s jednou ranní nebo večerní činností a k ní ustálenou frázi. Na konci je připojen průvodní list.

 

Materiál je určen k barevnému tisku a po zalaminování jej lze využít i k výzdobě třídy.

 

K dispozici i materiál s černobílými obrázky k vybarvení:

Ranní činnosti - Morning routine BLACK/WHITE - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz (uciteleucitelum.cz)

 

či varianta ve FJ.

 

Tip na práci s materiálem:

Aktivitu můžete začít s dětmi brainstormingem na téma ranní i večerní činnosti, co vše každý den dělají. Co vše/jestli už ví, jak říci v anglickém jazyce. Společně můžete projít obrázky a přečíst si fráze. Prvně společně či následně ve skupinkách můžete rozdat kartičky a děti dostanou za úkol seřadit aktivity, jak by mohly následovat za sebou. Doporučuji, aby jste si je po seřazení několikrát společně všichni nahlas přečetli. Poté můžou i jednotlivě po činnostech se prostřídat ve čtení. Záleží na Vašich možnostech, pokud lze, děti můžou dostat každý svou verzi kartiček (například ve zmenšené verzi), vystřihnout si je a třeba nalepit do sešitu. Či vystavit doma. Cokoliv, co zvolíte pro lepší ukotvování nových slovíček. Osobně se ráda ptám, pokud na to je prostor, co vše děti z aktivit dělají pravidelně, co mají rádi, co dělají méně rádi a jestli vnímají, že na jednotlivé aktivity mají dostatek času, co jim třeba pomáhá (nachystat si oblečení/věci na ráno už večer atd.).

 

Zdroj obrázků – přímo pro tento materiál nakreslila a vymalovala Pavlína Spáčilová

Další produkty od autora Jana Valášková

372399
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Díky kartičkám procvičíte s dětmi ranní činnosti v cizím jazyce, rozšíří si tak tematickou slovní zásobu ve formě
29.00 Kč
322580
Francouzský jazyk
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Dostupné i v AJ. Materiál obsahuje 3 strany A4 (+ stranu s poděkováním a tipy na práci s materiálem). Text s obrázky
35.00 Kč
360835
Cizí jazyky
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje celkem 7 stran pdf formátu A4 - obrázkový slovníček (strana 1) a dvě varianty hry "Já mám... Kdo má
33.00 Kč
382308
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
BAREVNÁ VARIANTA MATERIÁLU. Díky obrázkovému slovníčku a hře „I have… Who has…?“ procvičíte s Vašimi dětmi hravou formou
35.00 Kč
Daily routine - ranní + večerní činnosti BAREVNÉ Daily routine - ranní + večerní činnosti BAREVNÉ
Díky kartičkám procvičíte s dětmi ranní i večerní činnosti v cizím jazyce, rozšíří si tak tematickou slovní zásobu ve formě ustálených frází.   Materiál obsahuje 9 stran A4 s 24 kartičkami s originálními ručně malovanými obrázky ve dvou různých velikostech na téma „ranní a večerní rutina/činnosti“.   Každá kartička má ručně malovaný obrázek s jednou ranní nebo večerní činností a k ní ustálenou frázi. Na konci je připojen průvodní list.   Materiál je určen k barevnému tisku a po zalaminování jej lze využít i k výzdobě třídy.   K dispozici i materiál s černobílými obrázky k vybarvení: Ranní činnosti - Morning routine BLACK/WHITE - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz (uciteleucitelum.cz)   či varianta ve FJ.   Tip na práci s materiálem: Aktivitu můžete začít s dětmi brainstormingem na téma ranní i večerní činnosti, co vše každý den dělají. Co vše/jestli už ví, jak říci v anglickém jazyce. Společně můžete projít obrázky a přečíst si fráze. Prvně společně či následně ve skupinkách můžete rozdat kartičky a děti dostanou za úkol seřadit aktivity, jak by mohly následovat za sebou. Doporučuji, aby jste si je po seřazení několikrát společně všichni nahlas přečetli. Poté můžou i jednotlivě po činnostech se prostřídat ve čtení. Záleží na Vašich možnostech, pokud lze, děti můžou dostat každý svou verzi kartiček (například ve zmenšené verzi), vystřihnout si je a třeba nalepit do sešitu. Či vystavit doma. Cokoliv, co zvolíte pro lepší ukotvování nových slovíček. Osobně se ráda ptám, pokud na to je prostor, co vše děti z aktivit dělají pravidelně, co mají rádi, co dělají méně rádi a jestli vnímají, že na jednotlivé aktivity mají dostatek času, co jim třeba pomáhá (nachystat si oblečení/věci na ráno už večer atd.).  Zdroj obrázků – přímo pro tento materiál nakreslila a vymalovala Pavlína Spáčilová
UUCZ-377500
Anglický jazyk>Výzdoba třídy>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🛌 Denní režim
33.00