Daily routine - ranní + večerní činnosti BAREVNÉ

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 2.13 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Valášková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 10. 2025
Sdílet:

Díky kartičkám procvičíte s dětmi ranní i večerní činnosti v cizím jazyce, rozšíří si tak tematickou slovní zásobu ve formě ustálených frází.

Materiál obsahuje 9 stran A4 s 24 kartičkami s originálními ručně malovanými obrázky ve dvou různých velikostech na téma „ranní a večerní rutina/činnosti“.

Každá kartička má ručně malovaný obrázek s jednou ranní nebo večerní činností a k ní ustálenou frázi. Na konci je připojen průvodní list.

 

K dispozici i materiál s černobílými obrázky k vybarvení:

Ranní činnosti - Morning routine BLACK/WHITE - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz (uciteleucitelum.cz)

Hra I have Who has + present continuous:

Daily routine + present continuous - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz

či materiál ve FJ:

Ranní činnosti - La Routine Matinale Noir/blanc - Francouzský jazyk | UčiteléUčitelům.cz

 

Tip na práci s materiálem:

Aktivitu můžete začít s dětmi brainstormingem na téma ranní i večerní činnosti, co vše každý den dělají. Co vše/jestli už ví, jak říci v anglickém jazyce. Společně můžete projít obrázky a přečíst si fráze. Prvně společně či následně ve skupinkách můžete rozdat kartičky a děti dostanou za úkol seřadit aktivity, jak by mohly následovat za sebou. Doporučuji, aby jste si je po seřazení několikrát společně všichni nahlas přečetli. Poté můžou i jednotlivě po činnostech se prostřídat ve čtení. Záleží na Vašich možnostech, pokud lze, děti můžou dostat každý svou verzi kartiček (například ve zmenšené verzi), vystřihnout si je a třeba nalepit do sešitu. Či vystavit doma. Cokoliv, co zvolíte pro lepší ukotvování nových slovíček. Osobně se ráda ptám, pokud na to je prostor, co vše děti z aktivit dělají pravidelně, co mají rádi, co dělají méně rádi a jestli vnímají, že na jednotlivé aktivity mají dostatek času, co jim třeba pomáhá (nachystat si oblečení/věci na ráno už večer atd.).

 

Zdroj obrázků – přímo pro tento materiál nakreslila a vymalovala Pavlína Spáčilová

Další produkty od autora Jana Valášková

838957
Český jazyk
Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Bingo
Hra Bingo je skvělý způsob, jak děti vtáhnout do výuky hravou formou. Díky této aktivitě si procvičí postřeh, projdou si
30.00 Kč
364566
Anglický jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 3 strany A4 (+ stranu s poděkováním a tipy na práci s materiálem). Text popisující první den ve škole
35.00 Kč
314626
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Čtení s obrázky – At the sea Materiál je k dispozici i ve FJ. Materiál obsahuje 3 strany A4 (+ stranu s poděkováním a
35.00 Kč
383855
Francouzský jazyk
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Procvičte s Vašimi dětmi hravou formou slovní zásobu na téma „podzim“ ve FJ díky obrázkovému slovníčku a hře „J‘ai… Qui
33.00 Kč
Daily routine - ranní + večerní činnosti BAREVNÉ Daily routine - ranní + večerní činnosti BAREVNÉ
Díky kartičkám procvičíte s dětmi ranní i večerní činnosti v cizím jazyce, rozšíří si tak tematickou slovní zásobu ve formě ustálených frází.Materiál obsahuje 9 stran A4 s 24 kartičkami s originálními ručně malovanými obrázky ve dvou různých velikostech na téma „ranní a večerní rutina/činnosti“.Každá kartička má ručně malovaný obrázek s jednou ranní nebo večerní činností a k ní ustálenou frázi. Na konci je připojen průvodní list. K dispozici i materiál s černobílými obrázky k vybarvení:Ranní činnosti - Morning routine BLACK/WHITE - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz (uciteleucitelum.cz)Hra I have Who has + present continuous:Daily routine + present continuous - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.czči materiál ve FJ:Ranní činnosti - La Routine Matinale Noir/blanc - Francouzský jazyk | UčiteléUčitelům.cz Tip na práci s materiálem:Aktivitu můžete začít s dětmi brainstormingem na téma ranní i večerní činnosti, co vše každý den dělají. Co vše/jestli už ví, jak říci v anglickém jazyce. Společně můžete projít obrázky a přečíst si fráze. Prvně společně či následně ve skupinkách můžete rozdat kartičky a děti dostanou za úkol seřadit aktivity, jak by mohly následovat za sebou. Doporučuji, aby jste si je po seřazení několikrát společně všichni nahlas přečetli. Poté můžou i jednotlivě po činnostech se prostřídat ve čtení. Záleží na Vašich možnostech, pokud lze, děti můžou dostat každý svou verzi kartiček (například ve zmenšené verzi), vystřihnout si je a třeba nalepit do sešitu. Či vystavit doma. Cokoliv, co zvolíte pro lepší ukotvování nových slovíček. Osobně se ráda ptám, pokud na to je prostor, co vše děti z aktivit dělají pravidelně, co mají rádi, co dělají méně rádi a jestli vnímají, že na jednotlivé aktivity mají dostatek času, co jim třeba pomáhá (nachystat si oblečení/věci na ráno už večer atd.). Zdroj obrázků – přímo pro tento materiál nakreslila a vymalovala Pavlína Spáčilová
UUCZ-377500
Anglický jazyk>Výzdoba třídy>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🛌 Denní režim
33.00