Daily routine - ranní + večerní činnosti BAREVNÉ

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 2.13 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 10. 2024
Sdílet:

Díky kartičkám procvičíte s dětmi ranní i večerní činnosti v cizím jazyce, rozšíří si tak tematickou slovní zásobu ve formě ustálených frází.

 

Materiál obsahuje 9 stran A4 s 24 kartičkami s originálními ručně malovanými obrázky ve dvou různých velikostech na téma „ranní a večerní rutina/činnosti“.

 

Každá kartička má ručně malovaný obrázek s jednou ranní nebo večerní činností a k ní ustálenou frázi. Na konci je připojen průvodní list.

 

Materiál je určen k barevnému tisku a po zalaminování jej lze využít i k výzdobě třídy.

 

K dispozici i materiál s černobílými obrázky k vybarvení:

Ranní činnosti - Morning routine BLACK/WHITE - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz (uciteleucitelum.cz)

 

či varianta ve FJ.

 

Tip na práci s materiálem:

Aktivitu můžete začít s dětmi brainstormingem na téma ranní i večerní činnosti, co vše každý den dělají. Co vše/jestli už ví, jak říci v anglickém jazyce. Společně můžete projít obrázky a přečíst si fráze. Prvně společně či následně ve skupinkách můžete rozdat kartičky a děti dostanou za úkol seřadit aktivity, jak by mohly následovat za sebou. Doporučuji, aby jste si je po seřazení několikrát společně všichni nahlas přečetli. Poté můžou i jednotlivě po činnostech se prostřídat ve čtení. Záleží na Vašich možnostech, pokud lze, děti můžou dostat každý svou verzi kartiček (například ve zmenšené verzi), vystřihnout si je a třeba nalepit do sešitu. Či vystavit doma. Cokoliv, co zvolíte pro lepší ukotvování nových slovíček. Osobně se ráda ptám, pokud na to je prostor, co vše děti z aktivit dělají pravidelně, co mají rádi, co dělají méně rádi a jestli vnímají, že na jednotlivé aktivity mají dostatek času, co jim třeba pomáhá (nachystat si oblečení/věci na ráno už večer atd.).

 

Zdroj obrázků – přímo pro tento materiál nakreslila a vymalovala Pavlína Spáčilová

Další produkty od autora Jana Valášková

400975
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
T outo aktivitou zpestříte Vašim dětem hodinu, uvedete je do tématu a procvičíte s nimi čtení a paměť či orientaci v
30.00 Kč
314626
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Čtení s obrázky – At the sea Materiál je k dispozici i ve FJ. Materiál obsahuje 3 strany A4 (+ stranu s poděkováním a
35.00 Kč
475064
Anglický jazyk
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Díky obrázkovému slovníčku a hře „Já mám… Kdo má…?“ zpestříte svou hodinu, uvedete Vaše žáky do tématu zima a procvičíte
35.00 Kč
439170
Anglický jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Bingo
Díky hře Bingo si Vaši žáci krásně procvičí slovní zásobu na téma Vánoce, také potrénují postřeh a užijete si všichni
25.00 Kč
Daily routine - ranní + večerní činnosti BAREVNÉ Daily routine - ranní + večerní činnosti BAREVNÉ
Díky kartičkám procvičíte s dětmi ranní i večerní činnosti v cizím jazyce, rozšíří si tak tematickou slovní zásobu ve formě ustálených frází.   Materiál obsahuje 9 stran A4 s 24 kartičkami s originálními ručně malovanými obrázky ve dvou různých velikostech na téma „ranní a večerní rutina/činnosti“.   Každá kartička má ručně malovaný obrázek s jednou ranní nebo večerní činností a k ní ustálenou frázi. Na konci je připojen průvodní list.   Materiál je určen k barevnému tisku a po zalaminování jej lze využít i k výzdobě třídy.   K dispozici i materiál s černobílými obrázky k vybarvení: Ranní činnosti - Morning routine BLACK/WHITE - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz (uciteleucitelum.cz)   či varianta ve FJ.   Tip na práci s materiálem: Aktivitu můžete začít s dětmi brainstormingem na téma ranní i večerní činnosti, co vše každý den dělají. Co vše/jestli už ví, jak říci v anglickém jazyce. Společně můžete projít obrázky a přečíst si fráze. Prvně společně či následně ve skupinkách můžete rozdat kartičky a děti dostanou za úkol seřadit aktivity, jak by mohly následovat za sebou. Doporučuji, aby jste si je po seřazení několikrát společně všichni nahlas přečetli. Poté můžou i jednotlivě po činnostech se prostřídat ve čtení. Záleží na Vašich možnostech, pokud lze, děti můžou dostat každý svou verzi kartiček (například ve zmenšené verzi), vystřihnout si je a třeba nalepit do sešitu. Či vystavit doma. Cokoliv, co zvolíte pro lepší ukotvování nových slovíček. Osobně se ráda ptám, pokud na to je prostor, co vše děti z aktivit dělají pravidelně, co mají rádi, co dělají méně rádi a jestli vnímají, že na jednotlivé aktivity mají dostatek času, co jim třeba pomáhá (nachystat si oblečení/věci na ráno už večer atd.).  Zdroj obrázků – přímo pro tento materiál nakreslila a vymalovala Pavlína Spáčilová
UUCZ-377500
Anglický jazyk>Výzdoba třídy>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🛌 Denní režim
33.00