Krytosemenné rostliny

Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 1.47 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 1. 2025
Sdílet:

Cíle: 

Žák popíše základní orgány krytosemenných rostlin a jejich funkce. 

Žák vysvětlí princip základních rostlinných fyziologických procesů. 

Žák odvodí na základě pozorování přírody závislost a přizpůsobení některých rostlin podmínkám prostředí. 

Žák vysvětlí způsoby opylování rostlin. 

Žák pochopí vzájemné vztahy mezi rostlinami a opylovači. 

Žák kreativně zpracuje odborné znalosti do reklamní formy. 

Žák popíše stavbu květu krytosemenných rostlin. 

Žák vysvětlí proces opylení a oplození. 

Žák porovná základní znaky nahosemenných a krytosemenných rostlin. 

Žák rozliší základní znaky jednoděložných a dvouděložných rostlin. 

Žák porovná morfologické a anatomické rozdíly mezi oběma třídami. 

 

PL obsahuje: 

Kreativní cvičení 

Stavba květu 

Opylení a oplození 

Základní rozdíly mezi nahosemennými a krytosemennými rostlinami 

Základní rozdíly mezi dvouděložnými a jednoděložnými rostlinami 

Průvodní list a řešení 

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

Další produkty od autora Holky z lesa

336579
Prvouka
Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. obsah: 2 typy šablon na kontejnery štítky 30 kartiček s odpadem správné řešení
25.00 Kč
462816
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
PL obsahuje: PL Brouci - informace o stavbě těla. Rozdělení na masožravé a všežravé (jejich charakteristika a řády). PL
35.00 Kč
432157
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák dokáže popsat stavbu těla krásnoočka i trepky. Žák rozpozná onemocnění
30.00 Kč
372822
Přírodověda
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Žák zná pojem lišejník. Žák umí popsat stavbu těla lišejníku. Žák umí vysvětlit
30.00 Kč
Krytosemenné rostliny Krytosemenné rostliny
Cíle: Žák popíše základní orgány krytosemenných rostlin a jejich funkce. Žák vysvětlí princip základních rostlinných fyziologických procesů. Žák odvodí na základě pozorování přírody závislost a přizpůsobení některých rostlin podmínkám prostředí. Žák vysvětlí způsoby opylování rostlin. Žák pochopí vzájemné vztahy mezi rostlinami a opylovači. Žák kreativně zpracuje odborné znalosti do reklamní formy. Žák popíše stavbu květu krytosemenných rostlin. Žák vysvětlí proces opylení a oplození. Žák porovná základní znaky nahosemenných a krytosemenných rostlin. Žák rozliší základní znaky jednoděložných a dvouděložných rostlin. Žák porovná morfologické a anatomické rozdíly mezi oběma třídami.  PL obsahuje: Kreativní cvičení Stavba květu Opylení a oplození Základní rozdíly mezi nahosemennými a krytosemennými rostlinami Základní rozdíly mezi dvouděložnými a jednoděložnými rostlinami Průvodní list a řešení  Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
UUCZ-759888
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🌱 Rostliny>🌳 Stromy
30.00