Cíle:
Žák popíše základní orgány krytosemenných rostlin a jejich funkce.
Žák vysvětlí princip základních rostlinných fyziologických procesů.
Žák odvodí na základě pozorování přírody závislost a přizpůsobení některých rostlin podmínkám prostředí.
Žák vysvětlí způsoby opylování rostlin.
Žák pochopí vzájemné vztahy mezi rostlinami a opylovači.
Žák kreativně zpracuje odborné znalosti do reklamní formy.
Žák popíše stavbu květu krytosemenných rostlin.
Žák vysvětlí proces opylení a oplození.
Žák porovná základní znaky nahosemenných a krytosemenných rostlin.
Žák rozliší základní znaky jednoděložných a dvouděložných rostlin.
Žák porovná morfologické a anatomické rozdíly mezi oběma třídami.
PL obsahuje:
Kreativní cvičení
Stavba květu
Opylení a oplození
Základní rozdíly mezi nahosemennými a krytosemennými rostlinami
Základní rozdíly mezi dvouděložnými a jednoděložnými rostlinami
Průvodní list a řešení
Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.