Květ a květenství

Kategorie:
Počet stran:
15
Velikost: 12.46 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 6. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák definuje pojem květ a jeho základní funkce, vyjmenuje a popíše hlavní části květu.

Žák správně přiřadí pojmy k částem květu na obrázku.

Žák identifikuje a popíše hlavní části pestíku (blizna, čnělka, semeník).

Žák popíše funkci a umístění květního lůžka.

Žák rozliší mezi kalichem, korunou a okvětím.

Žák určí typ souměrnosti u různých květů na obrázcích.

Žák vysvětlí účel květního vzorce a diagramu.

Žák interpretuje symboly používané v květních vzorcích a diagramech.

Žák sestaví jednoduchý květní vzorec a diagram pro zadaný květ.

Žák popíše strukturu tyčinky a její části.

Žák vysvětlí funkci pylových zrn.

Žák rozliší různé způsoby přenosu pylu.

Žák definuje pojem květenství a vysvětlí jeho význam.

Žák rozpozná a popíše hlavní typy květenství (hrozen, klas, okolík, úbor atd.).

Žák uvede příklady rostlin pro každý typ květenství.

Žák si zopakuje a upevní znalosti o květech a květenstvích.

Žák správně vyplní křížovku s pojmy souvisejícími s tématem.

Žák vysvětlí význam tajenky a její souvislost s tématem.

 

PL obsahuje:

PL Květ - pojmy.

PL Pestík - popis obrázku.

PL Květní lůžko a květní obaly - popis obrázku, pojmy, typy souměrnosti.

PL Květní vzorec a diagram - pojmy, znaky, symboly.

PL Tyčinka a pylová zrna - popis obrázku, přenos pylu.

PL Květenství - typy květenství, charakteristika a obrázkové zobrazení.

PL Křížovka.

Průvodní list a řešení.

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

Další produkty od autora Holky z lesa

367192
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál je určen především pro žáky druhého stupně. Není zaměřen na klasické
33.00 Kč
333883
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Rozvrh hodin na téma PŘÍRODA na nástěnku obsahuje: Rohový obrázek formátu A5 Dny v týdnu Hodiny 1. - 9. Jednotlivé
25.00 Kč
490630
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů. Žák
30.00 Kč
359077
Biologie
6., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál je určen do školních lavic, v podobě pracovních listů. Pracovní listy na
30.00 Kč
Květ a květenství Květ a květenství
Cíle:Žák definuje pojem květ a jeho základní funkce, vyjmenuje a popíše hlavní části květu.Žák správně přiřadí pojmy k částem květu na obrázku.Žák identifikuje a popíše hlavní části pestíku (blizna, čnělka, semeník).Žák popíše funkci a umístění květního lůžka.Žák rozliší mezi kalichem, korunou a okvětím.Žák určí typ souměrnosti u různých květů na obrázcích.Žák vysvětlí účel květního vzorce a diagramu.Žák interpretuje symboly používané v květních vzorcích a diagramech.Žák sestaví jednoduchý květní vzorec a diagram pro zadaný květ.Žák popíše strukturu tyčinky a její části.Žák vysvětlí funkci pylových zrn.Žák rozliší různé způsoby přenosu pylu.Žák definuje pojem květenství a vysvětlí jeho význam.Žák rozpozná a popíše hlavní typy květenství (hrozen, klas, okolík, úbor atd.).Žák uvede příklady rostlin pro každý typ květenství.Žák si zopakuje a upevní znalosti o květech a květenstvích.Žák správně vyplní křížovku s pojmy souvisejícími s tématem.Žák vysvětlí význam tajenky a její souvislost s tématem. PL obsahuje:PL Květ - pojmy.PL Pestík - popis obrázku.PL Květní lůžko a květní obaly - popis obrázku, pojmy, typy souměrnosti.PL Květní vzorec a diagram - pojmy, znaky, symboly.PL Tyčinka a pylová zrna - popis obrázku, přenos pylu.PL Květenství - typy květenství, charakteristika a obrázkové zobrazení.PL Křížovka.Průvodní list a řešení. Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
UUCZ-598768
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>6.>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🌱 Rostliny
40.00