Květ a květenství

Kategorie:
Počet stran:
15
Velikost: 12.46 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 6. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák definuje pojem květ a jeho základní funkce, vyjmenuje a popíše hlavní části květu.

Žák správně přiřadí pojmy k částem květu na obrázku.

Žák identifikuje a popíše hlavní části pestíku (blizna, čnělka, semeník).

Žák popíše funkci a umístění květního lůžka.

Žák rozliší mezi kalichem, korunou a okvětím.

Žák určí typ souměrnosti u různých květů na obrázcích.

Žák vysvětlí účel květního vzorce a diagramu.

Žák interpretuje symboly používané v květních vzorcích a diagramech.

Žák sestaví jednoduchý květní vzorec a diagram pro zadaný květ.

Žák popíše strukturu tyčinky a její části.

Žák vysvětlí funkci pylových zrn.

Žák rozliší různé způsoby přenosu pylu.

Žák definuje pojem květenství a vysvětlí jeho význam.

Žák rozpozná a popíše hlavní typy květenství (hrozen, klas, okolík, úbor atd.).

Žák uvede příklady rostlin pro každý typ květenství.

Žák si zopakuje a upevní znalosti o květech a květenstvích.

Žák správně vyplní křížovku s pojmy souvisejícími s tématem.

Žák vysvětlí význam tajenky a její souvislost s tématem.

 

PL obsahuje:

PL Květ - pojmy.

PL Pestík - popis obrázku.

PL Květní lůžko a květní obaly - popis obrázku, pojmy, typy souměrnosti.

PL Květní vzorec a diagram - pojmy, znaky, symboly.

PL Tyčinka a pylová zrna - popis obrázku, přenos pylu.

PL Květenství - typy květenství, charakteristika a obrázkové zobrazení.

PL Křížovka.

Průvodní list a řešení.

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

Další produkty od autora Ing. Pavlína Krumpolcová

331294
Biologie
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Zjistěte zábavnou formou jaký je rozdíl mezi dubem zimním a dubem letním
30.00 Kč
691814
Biologie
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
C íle: Žák zařadí běžce do taxonomického systému. Žák popíše hlavní anatomické znaky běžců a vysvětlí jejich
25.00 Kč
372822
Přírodověda
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Žák zná pojem lišejník. Žák umí popsat stavbu těla lišejníku. Žák umí vysvětlit
30.00 Kč
336655
Biologie
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál se skládá z 5 pracovních listů, 4 plakátů, správného řešení a průvodního
30.00 Kč
Květ a květenství Květ a květenství
Cíle:Žák definuje pojem květ a jeho základní funkce, vyjmenuje a popíše hlavní části květu.Žák správně přiřadí pojmy k částem květu na obrázku.Žák identifikuje a popíše hlavní části pestíku (blizna, čnělka, semeník).Žák popíše funkci a umístění květního lůžka.Žák rozliší mezi kalichem, korunou a okvětím.Žák určí typ souměrnosti u různých květů na obrázcích.Žák vysvětlí účel květního vzorce a diagramu.Žák interpretuje symboly používané v květních vzorcích a diagramech.Žák sestaví jednoduchý květní vzorec a diagram pro zadaný květ.Žák popíše strukturu tyčinky a její části.Žák vysvětlí funkci pylových zrn.Žák rozliší různé způsoby přenosu pylu.Žák definuje pojem květenství a vysvětlí jeho význam.Žák rozpozná a popíše hlavní typy květenství (hrozen, klas, okolík, úbor atd.).Žák uvede příklady rostlin pro každý typ květenství.Žák si zopakuje a upevní znalosti o květech a květenstvích.Žák správně vyplní křížovku s pojmy souvisejícími s tématem.Žák vysvětlí význam tajenky a její souvislost s tématem. PL obsahuje:PL Květ - pojmy.PL Pestík - popis obrázku.PL Květní lůžko a květní obaly - popis obrázku, pojmy, typy souměrnosti.PL Květní vzorec a diagram - pojmy, znaky, symboly.PL Tyčinka a pylová zrna - popis obrázku, přenos pylu.PL Květenství - typy květenství, charakteristika a obrázkové zobrazení.PL Křížovka.Průvodní list a řešení. Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
UUCZ-598768
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>6.>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🌱 Rostliny
40.00