Sudokopytníci

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
9
Velikost: 17.51 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 10. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák popíše základní anatomické znaky sudokopytníků.

Žák rozliší a charakterizuje tři podřády sudokopytníků (přežvýkavce, nepřežvýkavce a mozolnatce).

Žák vysvětlí funkci a stavbu složeného žaludku přežvýkavců.

Žák identifikuje a pojmenuje vybrané zástupce sudokopytníků.

Žák správně zařadí dané druhy do příslušných podřádů.

Žák propojí vizuální podobu zvířete s jeho taxonomickým zařazením.

Žák rozliší a porovná charakteristiky parohů a rohů.

Žák vysvětlí biologický význam parohů a rohů pro zvířata.

Žák uvede příklady využití parohů člověkem.

Žák kriticky zhodnotí výhody a nevýhody parohů a rohů.

 

PL obsahuje:

Stavba těla a základní charakteristiku

Zástupci

Zajímavosti (rohy a parohy)

Taxonomie

Průvodní list a řešení

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 

Další produkty od autora Ing. Pavlína Krumpolcová

435003
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák dokáže popsat stavbu těla měkkýšů. Žák umí rozlišit plže, mlže a
30.00 Kč
614917
Biologie
6., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní stavbu těla hlístic a vysvětlí funkci pseudocoelu. Žák charakterizuje způsob rozmnožování
25.00 Kč
645524
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní charakteristiky vačnatců. Žák vysvětlí rozdíly mezi vačnatci a placentálními savci z hlediska
25.00 Kč
667399
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní charakteristiky řádu lichokopytníků a jejich zástupců. Žák vysvětlí evoluční změny v anatomii
25.00 Kč
Sudokopytníci Sudokopytníci
Cíle:Žák popíše základní anatomické znaky sudokopytníků.Žák rozliší a charakterizuje tři podřády sudokopytníků (přežvýkavce, nepřežvýkavce a mozolnatce).Žák vysvětlí funkci a stavbu složeného žaludku přežvýkavců.Žák identifikuje a pojmenuje vybrané zástupce sudokopytníků.Žák správně zařadí dané druhy do příslušných podřádů.Žák propojí vizuální podobu zvířete s jeho taxonomickým zařazením.Žák rozliší a porovná charakteristiky parohů a rohů.Žák vysvětlí biologický význam parohů a rohů pro zvířata.Žák uvede příklady využití parohů člověkem.Žák kriticky zhodnotí výhody a nevýhody parohů a rohů. PL obsahuje:Stavba těla a základní charakteristikuZástupciZajímavosti (rohy a parohy)TaxonomiePrůvodní list a řešení Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 
UUCZ-668805
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>8.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Savci
28.00