Sudokopytníci

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
9
Velikost: 17.51 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 10. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák popíše základní anatomické znaky sudokopytníků.

Žák rozliší a charakterizuje tři podřády sudokopytníků (přežvýkavce, nepřežvýkavce a mozolnatce).

Žák vysvětlí funkci a stavbu složeného žaludku přežvýkavců.

Žák identifikuje a pojmenuje vybrané zástupce sudokopytníků.

Žák správně zařadí dané druhy do příslušných podřádů.

Žák propojí vizuální podobu zvířete s jeho taxonomickým zařazením.

Žák rozliší a porovná charakteristiky parohů a rohů.

Žák vysvětlí biologický význam parohů a rohů pro zvířata.

Žák uvede příklady využití parohů člověkem.

Žák kriticky zhodnotí výhody a nevýhody parohů a rohů.

 

PL obsahuje:

Stavba těla a základní charakteristiku

Zástupci

Zajímavosti (rohy a parohy)

Taxonomie

Průvodní list a řešení

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 

Další produkty od autora Holky z lesa

367192
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál je určen především pro žáky druhého stupně. Není zaměřen na klasické
33.00 Kč
697828
Biologie
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní vnější stavbu těla plameňáků. Žák vysvětlí způsob získávání potravy u plameňáků. Žák
25.00 Kč
903396
Přírodověda
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák rozliší magmatické, sedimentární a metamorfované horniny. Žák popíše vznik jednotlivých hornin. Žák doplní
40.00 Kč
864032
Biologie
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Každý druh zvěře zanechává v lese, na poli či na louce důkaz své návštěvy, ať už v podobě trusu, paroží, hnízda či
35.00 Kč
Sudokopytníci Sudokopytníci
Cíle:Žák popíše základní anatomické znaky sudokopytníků.Žák rozliší a charakterizuje tři podřády sudokopytníků (přežvýkavce, nepřežvýkavce a mozolnatce).Žák vysvětlí funkci a stavbu složeného žaludku přežvýkavců.Žák identifikuje a pojmenuje vybrané zástupce sudokopytníků.Žák správně zařadí dané druhy do příslušných podřádů.Žák propojí vizuální podobu zvířete s jeho taxonomickým zařazením.Žák rozliší a porovná charakteristiky parohů a rohů.Žák vysvětlí biologický význam parohů a rohů pro zvířata.Žák uvede příklady využití parohů člověkem.Žák kriticky zhodnotí výhody a nevýhody parohů a rohů. PL obsahuje:Stavba těla a základní charakteristikuZástupciZajímavosti (rohy a parohy)TaxonomiePrůvodní list a řešení Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 
UUCZ-668805
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>8.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐻 Savci
28.00