Sudokopytníci

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
9
Velikost: 17.51 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 10. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák popíše základní anatomické znaky sudokopytníků.

Žák rozliší a charakterizuje tři podřády sudokopytníků (přežvýkavce, nepřežvýkavce a mozolnatce).

Žák vysvětlí funkci a stavbu složeného žaludku přežvýkavců.

Žák identifikuje a pojmenuje vybrané zástupce sudokopytníků.

Žák správně zařadí dané druhy do příslušných podřádů.

Žák propojí vizuální podobu zvířete s jeho taxonomickým zařazením.

Žák rozliší a porovná charakteristiky parohů a rohů.

Žák vysvětlí biologický význam parohů a rohů pro zvířata.

Žák uvede příklady využití parohů člověkem.

Žák kriticky zhodnotí výhody a nevýhody parohů a rohů.

 

PL obsahuje:

Stavba těla a základní charakteristiku

Zástupci

Zajímavosti (rohy a parohy)

Taxonomie

Průvodní list a řešení

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 

Další produkty od autora Holky z lesa

610305
Biologie
6., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní anatomii a fyziologii ploštěnců. Žák vysvětlí proces regenerace u ploštěnek. Žák
30.00 Kč
356732
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál je určen do školních lavic, v podobě pracovních listů. Pracovní listy
33.00 Kč
911955
Biologie
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše vnější geologické děje probíhající na povrchu Země. Žák vysvětlí pojem geomorfologie a její význam. Žák
25.00 Kč
333852
Přírodověda
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní list plody lesa je zaměřen především pro žáky prvního stupně ZŠ. Poznáte rozdíl mezi česnekem medvědím a
0.00 Kč
Sudokopytníci Sudokopytníci
Cíle:Žák popíše základní anatomické znaky sudokopytníků.Žák rozliší a charakterizuje tři podřády sudokopytníků (přežvýkavce, nepřežvýkavce a mozolnatce).Žák vysvětlí funkci a stavbu složeného žaludku přežvýkavců.Žák identifikuje a pojmenuje vybrané zástupce sudokopytníků.Žák správně zařadí dané druhy do příslušných podřádů.Žák propojí vizuální podobu zvířete s jeho taxonomickým zařazením.Žák rozliší a porovná charakteristiky parohů a rohů.Žák vysvětlí biologický význam parohů a rohů pro zvířata.Žák uvede příklady využití parohů člověkem.Žák kriticky zhodnotí výhody a nevýhody parohů a rohů. PL obsahuje:Stavba těla a základní charakteristikuZástupciZajímavosti (rohy a parohy)TaxonomiePrůvodní list a řešení Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 
UUCZ-668805
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>8.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐻 Savci
28.00