Systém plazů

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
13
Velikost: 20.35 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 11. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák doplní taxonomický systém plazů.

Žák popíše základní charakteristiky krokodýlů.

Žák uvede konkrétní zástupce krokodýlů a jejich specifika.

Žák popíše stavbu krunýře želv.

Žák charakterizuje základní znaky želv.

Žák rozliší suchozemské, sladkovodní a mořské želvy.

Žák identifikuje původní druhy želv v ČR.

Žák přiřadí charakteristiky k jednotlivým druhům ještěrů.

Žák porovná velikosti různých druhů ještěrů.

Žák vyhodnotí pravdivost tvrzení o ještěrech.

Žák popíše základní znaky řádu šupinatí.

Žák rozliší vejcorodé a vejcoživorodé druhy.

Žák určí potravní spektrum našich ještěrů.

Žák identifikuje chráněné druhy.

Žák identifikuje jedovaté a nejedovaté hady.

Žák vysvětlí anatomické přizpůsobení hadů jejich způsobu života.

Žák uvede příklady světových druhů hadů.

Žák popíše způsob příjmu potravy u hadů.

Žák popíše biotopy jednotlivých druhů.

 

PL obsahuje:

Systém plazů

Řád krokodýli

Řád šupinatí

Podřád ještěři

Podřád hadi

Ještěři v ČR

Hadi v ČR

Průvodní list a řešení

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 

Další produkty od autora Holky z lesa

377756
Český jazyk
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Postřehová hra 30 kartiček Vhodné také k rozšiřování slovní zásoby v cizím jazyce Pro MŠ a ZŠ během celého roku
25.00 Kč
610305
Biologie
6., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní anatomii a fyziologii ploštěnců. Žák vysvětlí proces regenerace u ploštěnek. Žák
30.00 Kč
441634
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. PL je zaměřen na stavbu těla hmyzu. Věnuje se stavbě těla obecně, typům křídel
25.00 Kč
490474
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák vysvětlí rozdíl mezi strunou hřbetní a páteří. Žák porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných
25.00 Kč
Systém plazů Systém plazů
Cíle:Žák doplní taxonomický systém plazů.Žák popíše základní charakteristiky krokodýlů.Žák uvede konkrétní zástupce krokodýlů a jejich specifika.Žák popíše stavbu krunýře želv.Žák charakterizuje základní znaky želv.Žák rozliší suchozemské, sladkovodní a mořské želvy.Žák identifikuje původní druhy želv v ČR.Žák přiřadí charakteristiky k jednotlivým druhům ještěrů.Žák porovná velikosti různých druhů ještěrů.Žák vyhodnotí pravdivost tvrzení o ještěrech.Žák popíše základní znaky řádu šupinatí.Žák rozliší vejcorodé a vejcoživorodé druhy.Žák určí potravní spektrum našich ještěrů.Žák identifikuje chráněné druhy.Žák identifikuje jedovaté a nejedovaté hady.Žák vysvětlí anatomické přizpůsobení hadů jejich způsobu života.Žák uvede příklady světových druhů hadů.Žák popíše způsob příjmu potravy u hadů.Žák popíše biotopy jednotlivých druhů. PL obsahuje:Systém plazůŘád krokodýliŘád šupinatíPodřád ještěřiPodřád hadiJeštěři v ČRHadi v ČRPrůvodní list a řešení Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 
UUCZ-726611
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>8.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🦎 Plazi
40.00