Systém plazů

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
13
Velikost: 20.35 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 11. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák doplní taxonomický systém plazů.

Žák popíše základní charakteristiky krokodýlů.

Žák uvede konkrétní zástupce krokodýlů a jejich specifika.

Žák popíše stavbu krunýře želv.

Žák charakterizuje základní znaky želv.

Žák rozliší suchozemské, sladkovodní a mořské želvy.

Žák identifikuje původní druhy želv v ČR.

Žák přiřadí charakteristiky k jednotlivým druhům ještěrů.

Žák porovná velikosti různých druhů ještěrů.

Žák vyhodnotí pravdivost tvrzení o ještěrech.

Žák popíše základní znaky řádu šupinatí.

Žák rozliší vejcorodé a vejcoživorodé druhy.

Žák určí potravní spektrum našich ještěrů.

Žák identifikuje chráněné druhy.

Žák identifikuje jedovaté a nejedovaté hady.

Žák vysvětlí anatomické přizpůsobení hadů jejich způsobu života.

Žák uvede příklady světových druhů hadů.

Žák popíše způsob příjmu potravy u hadů.

Žák popíše biotopy jednotlivých druhů.

 

PL obsahuje:

Systém plazů

Řád krokodýli

Řád šupinatí

Podřád ještěři

Podřád hadi

Ještěři v ČR

Hadi v ČR

Průvodní list a řešení

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 

Další produkty od autora Ing. Pavlína Krumpolcová

498300
Biologie
7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák porovná základní vnější stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů. Žák rozlišuje a
25.00 Kč
745322
Biologie
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák doplní správně charakteristické znaky ocasatých obojživelníků. Žák popíše základní znaky mloka skvrnitého. Žák
30.00 Kč
673477
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní anatomické a fyziologické adaptace kytovců na vodní prostředí. Žák vysvětlí důvody absence
25.00 Kč
435003
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák dokáže popsat stavbu těla měkkýšů. Žák umí rozlišit plže, mlže a
30.00 Kč
Systém plazů Systém plazů
Cíle:Žák doplní taxonomický systém plazů.Žák popíše základní charakteristiky krokodýlů.Žák uvede konkrétní zástupce krokodýlů a jejich specifika.Žák popíše stavbu krunýře želv.Žák charakterizuje základní znaky želv.Žák rozliší suchozemské, sladkovodní a mořské želvy.Žák identifikuje původní druhy želv v ČR.Žák přiřadí charakteristiky k jednotlivým druhům ještěrů.Žák porovná velikosti různých druhů ještěrů.Žák vyhodnotí pravdivost tvrzení o ještěrech.Žák popíše základní znaky řádu šupinatí.Žák rozliší vejcorodé a vejcoživorodé druhy.Žák určí potravní spektrum našich ještěrů.Žák identifikuje chráněné druhy.Žák identifikuje jedovaté a nejedovaté hady.Žák vysvětlí anatomické přizpůsobení hadů jejich způsobu života.Žák uvede příklady světových druhů hadů.Žák popíše způsob příjmu potravy u hadů.Žák popíše biotopy jednotlivých druhů. PL obsahuje:Systém plazůŘád krokodýliŘád šupinatíPodřád ještěřiPodřád hadiJeštěři v ČRHadi v ČRPrůvodní list a řešení Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 
UUCZ-726611
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>8.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🦎 Plazi
40.00