Systematika obojživelníků

Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 12.27 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 12. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák doplní správně charakteristické znaky ocasatých obojživelníků.

Žák popíše základní znaky mloka skvrnitého.

Žák vysvětlí způsob života mloka.

Žák charakterizuje základní znaky čolků.

Žák popíše základní znaky žab.

Žák rozliší jednotlivé čeledi podle charakteristických znaků.

 

PL obsahuje:

Řád ocasatí

Řád žáby

Křížovka

Zástupci

Průvodní list a řešení

 

Cílová skupina: 2.stupeň ZŠ (7.-8. ročník)

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

Další produkty od autora Holky z lesa

749046
Biologie
7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní charakteristiky sov. Žák určí potravu sov. Žák vysvětlí funkci vratiprstu a vývržků. Žák
25.00 Kč
667399
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní charakteristiky řádu lichokopytníků a jejich zástupců. Žák vysvětlí evoluční změny v anatomii
25.00 Kč
749053
Biologie
7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák rozpozná a pojmenuje základní znaky hrabavých ptáků. Žák určí způsob života a přizpůsobení prostředí. Žák
25.00 Kč
473642
Biologie
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Třísložkové karty
Kartičky oboustranně vytiskněte, zalisujte a rozstříhejte pro dlouhodobější využití. Seznam je identický se seznamem
55.00 Kč
Systematika obojživelníků Systematika obojživelníků
Cíle:Žák doplní správně charakteristické znaky ocasatých obojživelníků.Žák popíše základní znaky mloka skvrnitého.Žák vysvětlí způsob života mloka.Žák charakterizuje základní znaky čolků.Žák popíše základní znaky žab.Žák rozliší jednotlivé čeledi podle charakteristických znaků. PL obsahuje:Řád ocasatíŘád žábyKřížovkaZástupciPrůvodní list a řešení Cílová skupina: 2.stupeň ZŠ (7.-8. ročník) Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
UUCZ-745322
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐸 Obojživelníci (žáby, ...)
30.00