Systematika obojživelníků

Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 12.27 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 12. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák doplní správně charakteristické znaky ocasatých obojživelníků.

Žák popíše základní znaky mloka skvrnitého.

Žák vysvětlí způsob života mloka.

Žák charakterizuje základní znaky čolků.

Žák popíše základní znaky žab.

Žák rozliší jednotlivé čeledi podle charakteristických znaků.

 

PL obsahuje:

Řád ocasatí

Řád žáby

Křížovka

Zástupci

Průvodní list a řešení

 

Cílová skupina: 2.stupeň ZŠ (7.-8. ročník)

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

Další produkty od autora Holky z lesa

436119
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák dokáže popsat stavbu těla kroužkovců. Žák umí kmen taxonomicky rozdělit
25.00 Kč
447308
Nezařazené k předmětu
Diář učitelský
Diář obsahuje: měsíční plán týdenní plán denní plán rozvrh hodin tabulky pro zápis ( klasifikace, seznam žáků, informace
49.00 Kč
644315
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák správně rozdělí uvedené znaky ptakořitných na plazí a savčí. Žák vysvětlí, proč jsou ptakořitní klasifikováni
25.00 Kč
450115
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Brožura obsahuje: PL Vývojový cyklus - typy kukel a jejich charakteristiku. Spíše
30.00 Kč
Systematika obojživelníků Systematika obojživelníků
Cíle:Žák doplní správně charakteristické znaky ocasatých obojživelníků.Žák popíše základní znaky mloka skvrnitého.Žák vysvětlí způsob života mloka.Žák charakterizuje základní znaky čolků.Žák popíše základní znaky žab.Žák rozliší jednotlivé čeledi podle charakteristických znaků. PL obsahuje:Řád ocasatíŘád žábyKřížovkaZástupciPrůvodní list a řešení Cílová skupina: 2.stupeň ZŠ (7.-8. ročník) Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
UUCZ-745322
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐸 Obojživelníci (žáby, ...)
30.00