Šplhavci

Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 10.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 1. 2025
Sdílet:

Cíle:

Žák popíše základní anatomické znaky měkkozobých.

Žák identifikuje běžné druhy měkkozobých vyskytující se v ČR.

Žák vysvětlí způsob péče o mláďata u měkkozobých.

Žák rozpozná význam měkkozobých v přírodě i pro člověka.

Řád: Kukačky, lelkové, svišťouni:

Žák charakterizuje základní znaky řádů kukačky, svišťouni a lelkové.

Žák vysvětlí specifické způsoby rozmnožování jednotlivých řádů.

Žák popíše přizpůsobení těchto ptáků jejich způsobu života.

Žák rozliší mezi tažnými a stálými druhy.

Žák určí potravní specializaci jednotlivých druhů.

Žák popíše charakteristické znaky řádu srostloprstí.

Žák rozpozná jednotlivé druhy srostloprstých ptáků žijících v ČR.

Žák vysvětlí způsob života a potravní specializaci jednotlivých druhů.

Žák charakterizuje hnízdní požadavky srostloprstých.

Žák zdůvodní význam těchto ptáků v ekosystému.

Žák popíše anatomické přizpůsobení šplhavců jejich způsobu života.

Žák vysvětlí význam šplhavců v lesním ekosystému.

Žák rozpozná charakteristické znaky řádu šplhavci.

Žák rozpozná jednotlivé druhy šplhavců vyskytující se v ČR.

Žák určí typická stanoviště jednotlivých druhů.

 

PL obsahuje:

Řád: Měkkozobí

Řád: Kukačky

Řád: Lelkové

Řád: Svišťouni

Řád: Srostloprstí

Řád: Šplhavci

Průvodní list a řešení

 

Cílová skupina: 2.stupeň ZŠ (7.-8. ročník)

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 

Další produkty od autora Holky z lesa

673477
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní anatomické a fyziologické adaptace kytovců na vodní prostředí. Žák vysvětlí důvody absence
25.00 Kč
377756
Český jazyk
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Postřehová hra 30 kartiček Vhodné také k rozšiřování slovní zásoby v cizím jazyce Pro MŠ a ZŠ během celého roku
25.00 Kč
448402
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák umí popsat vývoj hmyzu s proměnou nedokonalou. Žák zná pojem nymfa. PL
35.00 Kč
356732
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál je určen do školních lavic, v podobě pracovních listů. Pracovní listy
33.00 Kč
Šplhavci Šplhavci
Cíle:Žák popíše základní anatomické znaky měkkozobých.Žák identifikuje běžné druhy měkkozobých vyskytující se v ČR.Žák vysvětlí způsob péče o mláďata u měkkozobých.Žák rozpozná význam měkkozobých v přírodě i pro člověka.Řád: Kukačky, lelkové, svišťouni:Žák charakterizuje základní znaky řádů kukačky, svišťouni a lelkové.Žák vysvětlí specifické způsoby rozmnožování jednotlivých řádů.Žák popíše přizpůsobení těchto ptáků jejich způsobu života.Žák rozliší mezi tažnými a stálými druhy.Žák určí potravní specializaci jednotlivých druhů.Žák popíše charakteristické znaky řádu srostloprstí.Žák rozpozná jednotlivé druhy srostloprstých ptáků žijících v ČR.Žák vysvětlí způsob života a potravní specializaci jednotlivých druhů.Žák charakterizuje hnízdní požadavky srostloprstých.Žák zdůvodní význam těchto ptáků v ekosystému.Žák popíše anatomické přizpůsobení šplhavců jejich způsobu života.Žák vysvětlí význam šplhavců v lesním ekosystému.Žák rozpozná charakteristické znaky řádu šplhavci.Žák rozpozná jednotlivé druhy šplhavců vyskytující se v ČR.Žák určí typická stanoviště jednotlivých druhů. PL obsahuje:Řád: MěkkozobíŘád: KukačkyŘád: LelkovéŘád: SvišťouniŘád: SrostloprstíŘád: ŠplhavciPrůvodní list a řešení Cílová skupina: 2.stupeň ZŠ (7.-8. ročník) Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 
UUCZ-749059
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>8.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🦅 Ptáci
35.00