Hlodavci

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
11
Velikost: 15.73 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 9. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák popíše základní charakteristiky vybraných zástupců.

Žák rozpozná a pojmenuje typické znaky jednotlivých druhů hlodavců na základě jejich popisu.

Žák vysvětlí adaptace jednotlivých druhů hlodavců na jejich životní prostředí.

Žák porovná a rozliší jednotlivé druhy hlodavců na základě jejich anatomických znaků a způsobu života.

Žák zhodnotí význam a vliv vybraných druhů hlodavců na ekosystémy a lidskou činnost. Žák aplikuje získané znalosti při řešení křížovky a doplňování informací o daných druzích.

Žák diskutuje o pozitivních a negativních vlivech bobra evropského na životní prostředí a lidskou činnost.

Žák vysvětlí pojem invazní druh v kontextu nutrie.

 

PL obsahuje:

Řád hlodavci

Tarbíkovití

Veverkovití

Plchovití

Myšovití

Křečkovití

Bobrovití

Nutriovití

Průvodní list a řešení

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 

Další produkty od autora Ing. Pavlína Krumpolcová

380535
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál obsahuje 6 těles: krychle kvádr pravidelný jehlan trojboký jehlan válec
35.00 Kč
610305
Biologie
6., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní anatomii a fyziologii ploštěnců. Žák vysvětlí proces regenerace u ploštěnek. Žák
30.00 Kč
423392
Biologie
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák zná pojem biotické, abiotické a antropogenní vliv. Žák zná pojem
33.00 Kč
435003
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák dokáže popsat stavbu těla měkkýšů. Žák umí rozlišit plže, mlže a
30.00 Kč
Hlodavci Hlodavci
Cíle:Žák popíše základní charakteristiky vybraných zástupců.Žák rozpozná a pojmenuje typické znaky jednotlivých druhů hlodavců na základě jejich popisu.Žák vysvětlí adaptace jednotlivých druhů hlodavců na jejich životní prostředí.Žák porovná a rozliší jednotlivé druhy hlodavců na základě jejich anatomických znaků a způsobu života.Žák zhodnotí význam a vliv vybraných druhů hlodavců na ekosystémy a lidskou činnost. Žák aplikuje získané znalosti při řešení křížovky a doplňování informací o daných druzích.Žák diskutuje o pozitivních a negativních vlivech bobra evropského na životní prostředí a lidskou činnost.Žák vysvětlí pojem invazní druh v kontextu nutrie. PL obsahuje:Řád hlodavciTarbíkovitíVeverkovitíPlchovitíMyšovitíKřečkovitíBobrovitíNutriovitíPrůvodní list a řešení Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 
UUCZ-662035
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>8.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐻 Savci
35.00