Hlodavci

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
11
Velikost: 15.73 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 9. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák popíše základní charakteristiky vybraných zástupců.

Žák rozpozná a pojmenuje typické znaky jednotlivých druhů hlodavců na základě jejich popisu.

Žák vysvětlí adaptace jednotlivých druhů hlodavců na jejich životní prostředí.

Žák porovná a rozliší jednotlivé druhy hlodavců na základě jejich anatomických znaků a způsobu života.

Žák zhodnotí význam a vliv vybraných druhů hlodavců na ekosystémy a lidskou činnost. Žák aplikuje získané znalosti při řešení křížovky a doplňování informací o daných druzích.

Žák diskutuje o pozitivních a negativních vlivech bobra evropského na životní prostředí a lidskou činnost.

Žák vysvětlí pojem invazní druh v kontextu nutrie.

 

PL obsahuje:

Řád hlodavci

Tarbíkovití

Veverkovití

Plchovití

Myšovití

Křečkovití

Bobrovití

Nutriovití

Průvodní list a řešení

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 

Další produkty od autora Holky z lesa

441634
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. PL je zaměřen na stavbu těla hmyzu. Věnuje se stavbě těla obecně, typům křídel
25.00 Kč
668805
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní anatomické znaky sudokopytníků. Žák rozliší a charakterizuje tři podřády sudokopytníků
28.00 Kč
723963
Biologie
7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní vnější a vnitřní stavbu těla plazů. Žák vysvětlí přizpůsobení plazů životu na souši. Žák
40.00 Kč
617430
Biologie
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní stavbu těla ryb. Žák vysvětlí funkci jednotlivých orgánových soustav ryb. Žák popíše způsoby
30.00 Kč
Hlodavci Hlodavci
Cíle:Žák popíše základní charakteristiky vybraných zástupců.Žák rozpozná a pojmenuje typické znaky jednotlivých druhů hlodavců na základě jejich popisu.Žák vysvětlí adaptace jednotlivých druhů hlodavců na jejich životní prostředí.Žák porovná a rozliší jednotlivé druhy hlodavců na základě jejich anatomických znaků a způsobu života.Žák zhodnotí význam a vliv vybraných druhů hlodavců na ekosystémy a lidskou činnost. Žák aplikuje získané znalosti při řešení křížovky a doplňování informací o daných druzích.Žák diskutuje o pozitivních a negativních vlivech bobra evropského na životní prostředí a lidskou činnost.Žák vysvětlí pojem invazní druh v kontextu nutrie. PL obsahuje:Řád hlodavciTarbíkovitíVeverkovitíPlchovitíMyšovitíKřečkovitíBobrovitíNutriovitíPrůvodní list a řešení Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 
UUCZ-662035
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>8.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐻 Savci
35.00