Hlodavci

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
11
Velikost: 15.73 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 9. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák popíše základní charakteristiky vybraných zástupců.

Žák rozpozná a pojmenuje typické znaky jednotlivých druhů hlodavců na základě jejich popisu.

Žák vysvětlí adaptace jednotlivých druhů hlodavců na jejich životní prostředí.

Žák porovná a rozliší jednotlivé druhy hlodavců na základě jejich anatomických znaků a způsobu života.

Žák zhodnotí význam a vliv vybraných druhů hlodavců na ekosystémy a lidskou činnost. Žák aplikuje získané znalosti při řešení křížovky a doplňování informací o daných druzích.

Žák diskutuje o pozitivních a negativních vlivech bobra evropského na životní prostředí a lidskou činnost.

Žák vysvětlí pojem invazní druh v kontextu nutrie.

 

PL obsahuje:

Řád hlodavci

Tarbíkovití

Veverkovití

Plchovití

Myšovití

Křečkovití

Bobrovití

Nutriovití

Průvodní list a řešení

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 

Další produkty od autora Holky z lesa

960110
Biologie
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák rozlišuje základní složky neživé přírody (půda, horniny). Žák vysvětlí vznik půdy a její význam pro život. Žák
30.00 Kč
903396
Přírodověda
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák rozliší magmatické, sedimentární a metamorfované horniny. Žák popíše vznik jednotlivých hornin. Žák doplní
40.00 Kč
691814
Biologie
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
C íle: Žák zařadí běžce do taxonomického systému. Žák popíše hlavní anatomické znaky běžců a vysvětlí jejich
25.00 Kč
582920
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák vysvětlí funkce části rostlinného těla, konkrétně listu. Žák zná funkce listu. Žák pozná a pojmenuje významné
30.00 Kč
Hlodavci Hlodavci
Cíle:Žák popíše základní charakteristiky vybraných zástupců.Žák rozpozná a pojmenuje typické znaky jednotlivých druhů hlodavců na základě jejich popisu.Žák vysvětlí adaptace jednotlivých druhů hlodavců na jejich životní prostředí.Žák porovná a rozliší jednotlivé druhy hlodavců na základě jejich anatomických znaků a způsobu života.Žák zhodnotí význam a vliv vybraných druhů hlodavců na ekosystémy a lidskou činnost. Žák aplikuje získané znalosti při řešení křížovky a doplňování informací o daných druzích.Žák diskutuje o pozitivních a negativních vlivech bobra evropského na životní prostředí a lidskou činnost.Žák vysvětlí pojem invazní druh v kontextu nutrie. PL obsahuje:Řád hlodavciTarbíkovitíVeverkovitíPlchovitíMyšovitíKřečkovitíBobrovitíNutriovitíPrůvodní list a řešení Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 
UUCZ-662035
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>8.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐻 Savci
35.00