Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.
Cíle:
Žák se seznámil s korálnatci, medúzovci a polypovci, dokáže je charakterizovat.
Žák charakterizuje žahavce, zná jejich potravu, zvládá popsat jejich tělo, zná rozdíl mezi polypem a medúzou.
Žák dokáže pracovat s časovou osu - opakuje geologickou éru Země.
Žák umí vysvětlit pojmy: knidocyty, láčka, ektoderm, endoderm, mezoglea, gonochorismus, hermafroditismus, exumbrella, subumbrella, rhopalium.
Žák zná výskyt, rozmnožování i zástupce žijící v ČR mezi polypovci.
Žák zná potravu, rozmnožování i zástupce mezi medúzovci. Dále umí popsat jejich tělo.
Žák zná stavbu těla, rozmnožování i výskyt korálnatců.
Žák se seznamuje s taxonomickým rozdělením korálnatců na osmičetné a šestičetné (sasanky a větevníky) a jejich stručnou charakteristikou doplněnou obrázky.
Pracovní listy dále obsahují průvodní list a správné řešení.
Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ.