Žahavci

Kategorie:
Počet stran:
15
Velikost: 10.32 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

Cíle:

Žák se seznámil s korálnatci, medúzovci a polypovci, dokáže je charakterizovat.

Žák charakterizuje žahavce, zná jejich potravu, zvládá popsat jejich tělo, zná rozdíl mezi polypem a medúzou.

Žák dokáže pracovat s časovou osu - opakuje geologickou éru Země.

Žák umí vysvětlit pojmy: knidocyty, láčka, ektoderm, endoderm, mezoglea, gonochorismus, hermafroditismus, exumbrella, subumbrella, rhopalium.

Žák zná výskyt, rozmnožování i zástupce žijící v ČR mezi polypovci.

Žák zná potravu, rozmnožování i zástupce mezi medúzovci. Dále umí popsat jejich tělo.

Žák zná stavbu těla, rozmnožování i výskyt korálnatců.

Žák se seznamuje s taxonomickým rozdělením korálnatců na osmičetné a šestičetné (sasanky a větevníky) a jejich stručnou charakteristikou doplněnou obrázky.

 

Pracovní listy dále obsahují průvodní list a správné řešení.

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

 

Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ.

Další produkty od autora Holky z lesa

415615
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák zná pojem stonek, jeho funkce i využití. Žák dokáže popsat a rozeznat
30.00 Kč
439818
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák dokáže popsat stavbu těla. Žák umí třídu taxonomicky rozdělit. Žák zná
30.00 Kč
623768
Matematika
1.
Pracovní listy
Pracovní list obsahuje 7 úloh pro sčítání a odčítání. V barevné i černobílé verzi.
30.00 Kč
723963
Biologie
7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní vnější a vnitřní stavbu těla plazů. Žák vysvětlí přizpůsobení plazů životu na souši. Žák
40.00 Kč
Žahavci Žahavci
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák se seznámil s korálnatci, medúzovci a polypovci, dokáže je charakterizovat. Žák charakterizuje žahavce, zná jejich potravu, zvládá popsat jejich tělo, zná rozdíl mezi polypem a medúzou. Žák dokáže pracovat s časovou osu - opakuje geologickou éru Země. Žák umí vysvětlit pojmy: knidocyty, láčka, ektoderm, endoderm, mezoglea, gonochorismus, hermafroditismus, exumbrella, subumbrella, rhopalium. Žák zná výskyt, rozmnožování i zástupce žijící v ČR mezi polypovci. Žák zná potravu, rozmnožování i zástupce mezi medúzovci. Dále umí popsat jejich tělo. Žák zná stavbu těla, rozmnožování i výskyt korálnatců. Žák se seznamuje s taxonomickým rozdělením korálnatců na osmičetné a šestičetné (sasanky a větevníky) a jejich stručnou charakteristikou doplněnou obrázky.   Pracovní listy dále obsahují průvodní list a správné řešení.   Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.   Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ.
UUCZ-430537
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾 Živočichové>🪲 Bezobratlí (hmyz, pavoukovci, plži ...)
30.00