Žahavci

Kategorie:
Počet stran:
15
Velikost: 10.32 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

Cíle:

Žák se seznámil s korálnatci, medúzovci a polypovci, dokáže je charakterizovat.

Žák charakterizuje žahavce, zná jejich potravu, zvládá popsat jejich tělo, zná rozdíl mezi polypem a medúzou.

Žák dokáže pracovat s časovou osu - opakuje geologickou éru Země.

Žák umí vysvětlit pojmy: knidocyty, láčka, ektoderm, endoderm, mezoglea, gonochorismus, hermafroditismus, exumbrella, subumbrella, rhopalium.

Žák zná výskyt, rozmnožování i zástupce žijící v ČR mezi polypovci.

Žák zná potravu, rozmnožování i zástupce mezi medúzovci. Dále umí popsat jejich tělo.

Žák zná stavbu těla, rozmnožování i výskyt korálnatců.

Žák se seznamuje s taxonomickým rozdělením korálnatců na osmičetné a šestičetné (sasanky a větevníky) a jejich stručnou charakteristikou doplněnou obrázky.

 

Pracovní listy dále obsahují průvodní list a správné řešení.

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

 

Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ.

Další produkty od autora Ing. Pavlína Krumpolcová

601999
Matematika
1., 2.
Pracovní listy
Domečky pro procvičení sčítání a odčítání do 10. Obsah: 24 domečků Průvodní list
30.00 Kč
432157
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák dokáže popsat stavbu těla krásnoočka i trepky. Žák rozpozná onemocnění
30.00 Kč
643892
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše stavbu a funkci vylučovací soustavy savců. Žák rozpozná a pojmenuje hlavní orgány vylučovací soustavy
50.00 Kč
380535
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál obsahuje 6 těles: krychle kvádr pravidelný jehlan trojboký jehlan válec
35.00 Kč
Žahavci Žahavci
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák se seznámil s korálnatci, medúzovci a polypovci, dokáže je charakterizovat. Žák charakterizuje žahavce, zná jejich potravu, zvládá popsat jejich tělo, zná rozdíl mezi polypem a medúzou. Žák dokáže pracovat s časovou osu - opakuje geologickou éru Země. Žák umí vysvětlit pojmy: knidocyty, láčka, ektoderm, endoderm, mezoglea, gonochorismus, hermafroditismus, exumbrella, subumbrella, rhopalium. Žák zná výskyt, rozmnožování i zástupce žijící v ČR mezi polypovci. Žák zná potravu, rozmnožování i zástupce mezi medúzovci. Dále umí popsat jejich tělo. Žák zná stavbu těla, rozmnožování i výskyt korálnatců. Žák se seznamuje s taxonomickým rozdělením korálnatců na osmičetné a šestičetné (sasanky a větevníky) a jejich stručnou charakteristikou doplněnou obrázky.   Pracovní listy dále obsahují průvodní list a správné řešení.   Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.   Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ.
UUCZ-430537
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾 Živočichové>🪲 Bezobratlí (hmyz, pavoukovci, plži ...)
30.00