Žahavci

Kategorie:
Počet stran:
15
Velikost: 10.32 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

Cíle:

Žák se seznámil s korálnatci, medúzovci a polypovci, dokáže je charakterizovat.

Žák charakterizuje žahavce, zná jejich potravu, zvládá popsat jejich tělo, zná rozdíl mezi polypem a medúzou.

Žák dokáže pracovat s časovou osu - opakuje geologickou éru Země.

Žák umí vysvětlit pojmy: knidocyty, láčka, ektoderm, endoderm, mezoglea, gonochorismus, hermafroditismus, exumbrella, subumbrella, rhopalium.

Žák zná výskyt, rozmnožování i zástupce žijící v ČR mezi polypovci.

Žák zná potravu, rozmnožování i zástupce mezi medúzovci. Dále umí popsat jejich tělo.

Žák zná stavbu těla, rozmnožování i výskyt korálnatců.

Žák se seznamuje s taxonomickým rozdělením korálnatců na osmičetné a šestičetné (sasanky a větevníky) a jejich stručnou charakteristikou doplněnou obrázky.

 

Pracovní listy dále obsahují průvodní list a správné řešení.

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

 

Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ.

Další produkty od autora Holky z lesa

613063
Matematika
1.
Ostatní
32 příkladů na sčítání do deseti. Pracovní list se může využívat k opakování, pochopení jak se sčítá. Úkolem žáka/žákyně
25.00 Kč
402624
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák zná pojem kořen, jeho funkce i využití. Žák umí popsat kořen (příčný i
30.00 Kč
450115
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Brožura obsahuje: PL Vývojový cyklus - typy kukel a jejich charakteristiku. Spíše
30.00 Kč
874608
Biologie
6., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše složení Země a charakterizuje jednotlivé zemské obaly (zemská kůra, zemský plášť, zemské jádro). Žák
25.00 Kč
Žahavci Žahavci
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák se seznámil s korálnatci, medúzovci a polypovci, dokáže je charakterizovat. Žák charakterizuje žahavce, zná jejich potravu, zvládá popsat jejich tělo, zná rozdíl mezi polypem a medúzou. Žák dokáže pracovat s časovou osu - opakuje geologickou éru Země. Žák umí vysvětlit pojmy: knidocyty, láčka, ektoderm, endoderm, mezoglea, gonochorismus, hermafroditismus, exumbrella, subumbrella, rhopalium. Žák zná výskyt, rozmnožování i zástupce žijící v ČR mezi polypovci. Žák zná potravu, rozmnožování i zástupce mezi medúzovci. Dále umí popsat jejich tělo. Žák zná stavbu těla, rozmnožování i výskyt korálnatců. Žák se seznamuje s taxonomickým rozdělením korálnatců na osmičetné a šestičetné (sasanky a větevníky) a jejich stručnou charakteristikou doplněnou obrázky.   Pracovní listy dále obsahují průvodní list a správné řešení.   Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.   Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ.
UUCZ-430537
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾 Živočichové>🪲 Bezobratlí (hmyz, pavoukovci, plži ...)
30.00