ZAMASKOVANÁ PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA

Ročník:
Počet stran:
12
Velikost: 607.39 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zdeněk Kóňa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 2. 2025
Sdílet:

1. Žáci hledají zamaskovaná přivlastňovací zájmena.


2. Věty v zadání a také v řešení jsou očíslované a připravené v podobě kartiček i v podobě pouhého textu.


3. Věty můžeme vytisknout pro každého žáka. Vhodnou variantou je věty vytisknout jen několikrát, rozstřihat je, položit je na přístupné místo ve třídě. Žáci si jednotlivě chodí k větám, vybírají si vždy jednu jakoukoliv větu, kterou si odnesou do lavice. V ní najdou dané přivlastňovací zájmeno. Do sešitu si napíší číslo vybrané věty a řešení. Větu vrátí zpět a vezmou si další. Tím umožníme žákům pracovat jejich vlastním tempem. Pohyb po třídě je pro žáky vítanou relaxací.


4. Jako zpětnou vazbu a kontrolu můžeme na vybraná místa ve třídě vyvěsit vytištěná správná řešení, kam si žáci mohou během aktivity zajít. Nebo promítneme na závěr aktivity řešení na tabuli.

Další produkty od autora Zdeněk Kóňa

561412
Český jazyk - čtení
5., 6., 7., 8., 9.
Postřehovky
1. Žáci hledají příslovce, která jsou (zatím) neobjevená ve 36 autorských větách. 2. Věty v zadání a také v řešení jsou
30.00 Kč
450900
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., SŠ
Postřehovky
Uvnitř některých slov se skrývají další slova. Může jich být překvapivě dost. Jejich hledáním si cvičíme postřeh
30.00 Kč
517773
Český jazyk
5., 6., 7., 8.
Postřehovky
ZTRACENÁ JMÉNA Ve větách se ztratila osobní jména. Jejich nalézáním cvičíme postřeh, trénujeme soustředění. Soubor
30.00 Kč
536409
Český jazyk
5., 6., 7., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Postřehovky
POSCHOVÁVANÉ ROSTLINY Ve větách jsou poschovávané rostliny. Jejich hledáním cvičíme postřeh, trénujeme soustředění
30.00 Kč
ZAMASKOVANÁ PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA ZAMASKOVANÁ PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
1. Žáci hledají zamaskovaná přivlastňovací zájmena.2. Věty v zadání a také v řešení jsou očíslované a připravené v podobě kartiček i v podobě pouhého textu.3. Věty můžeme vytisknout pro každého žáka. Vhodnou variantou je věty vytisknout jen několikrát, rozstřihat je, položit je na přístupné místo ve třídě. Žáci si jednotlivě chodí k větám, vybírají si vždy jednu jakoukoliv větu, kterou si odnesou do lavice. V ní najdou dané přivlastňovací zájmeno. Do sešitu si napíší číslo vybrané věty a řešení. Větu vrátí zpět a vezmou si další. Tím umožníme žákům pracovat jejich vlastním tempem. Pohyb po třídě je pro žáky vítanou relaxací.4. Jako zpětnou vazbu a kontrolu můžeme na vybraná místa ve třídě vyvěsit vytištěná správná řešení, kam si žáci mohou během aktivity zajít. Nebo promítneme na závěr aktivity řešení na tabuli.
UUCZ-788241
Český jazyk - gramatika>Postřehovky>Pracovní listy>5.>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ>🔍 Šifry
30.00