Kritické čtení mediálních sdělení

Předmět:
Počet stran:
12
Velikost: 993.13 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Příprava do dvou vyučovacích hodin. Žáci rozebírají dva texty z bulváru, hledají prvky, které jsou typické pro tento druh článků, porovnávají je se seriózním textem, který má pouze informační hodnotu. Učí se poznávat prvky manipulace v textu. Na závěr si vyberou nebo vylosují kartičku se zadáním a sami vytvoří podobný text. 

Pro učitele je připraveno řešení. 

Materiál je vhodný pro rozmluvení žáků. Moje žáky baví s texty pracovat, rozpovídají se i méně úspěšní žáci.

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-1-01 odlišuje ve čteném nebo slyšeném textu fakta od názorů a hodnocení, ověřuje fakta pomocí otázek nebo porovnáváním s dostupnými informačními zdroji

Další produkty od autora Eva Šidelková

112722
Český jazyk
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Rychlé procvičení mluvnice a pravopisu: - vyjmenovaná slova - vzory podstatných jmen - vzory přídavných jmen - synonyma
32.00 Kč
393965
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Na listě A4 naležato je vždy anotace, ukázka a jednoduché luštění. Informace žáci hledají v textech, procvičují čten
40.00 Kč
92333
Český jazyk
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní listy na opakování mluvnických kategorií sloves + vyhledávání sloves v textech. Materiál je určen na
35.00 Kč
703093
Český jazyk - gramatika
8., 9., SŠ
Didaktické hry
Co obsahuje materiál, jak s ním pracovat: Materiál obsahuje 84 karet s citáty slavných osobností. V úvodní části hodiny
35.00 Kč
Kritické čtení mediálních sdělení Kritické čtení mediálních sdělení
Příprava do dvou vyučovacích hodin. Žáci rozebírají dva texty z bulváru, hledají prvky, které jsou typické pro tento druh článků, porovnávají je se seriózním textem, který má pouze informační hodnotu. Učí se poznávat prvky manipulace v textu. Na závěr si vyberou nebo vylosují kartičku se zadáním a sami vytvoří podobný text.  Pro učitele je připraveno řešení.  Materiál je vhodný pro rozmluvení žáků. Moje žáky baví s texty pracovat, rozpovídají se i méně úspěšní žáci.Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-1-01 odlišuje ve čteném nebo slyšeném textu fakta od názorů a hodnocení, ověřuje fakta pomocí otázek nebo porovnáváním s dostupnými informačními zdroji
UUCZ-80247
Český jazyk>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>ZŠ – 2. STUPEŇ
30.00