Kritické čtení mediálních sdělení

Předmět:
Počet stran:
12
Velikost: 993.13 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Příprava do dvou vyučovacích hodin. Žáci rozebírají dva texty z bulváru, hledají prvky, které jsou typické pro tento druh článků, porovnávají je se seriózním textem, který má pouze informační hodnotu. Učí se poznávat prvky manipulace v textu. Na závěr si vyberou nebo vylosují kartičku se zadáním a sami vytvoří podobný text. 

Pro učitele je připraveno řešení. 

Materiál je vhodný pro rozmluvení žáků. Moje žáky baví s texty pracovat, rozpovídají se i méně úspěšní žáci.

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-1-01 odlišuje ve čteném nebo slyšeném textu fakta od názorů a hodnocení, ověřuje fakta pomocí otázek nebo porovnáváním s dostupnými informačními zdroji

Další produkty od autora Eva Šidelková

144084
Český jazyk
5., 6., 7.
Didaktické hry
Aktivita na 2 vyučovací hodiny (nemusí následovat po sobě). Žáci pracují v menších skupinkách, každá skupina má svůj
49.00 Kč
69686
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 12 tabulek se slovy, u kterých žáci určují pád. Jakmile je žák hotový, vezme si kartičku s řešením ke
25.00 Kč
109811
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Čtenářské listy s různorodými úkoly do čtenářských dílen zaměřené na méně obvyklé knihy - odborná literatura, povídková
30.00 Kč
227794
Český jazyk
5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Čtenářská lekce na dvě vyučovací hodiny zaměřená na práci s odborným textem. Děti studují text ve dvojici (párové čtení)
32.00 Kč
Kritické čtení mediálních sdělení Kritické čtení mediálních sdělení
Příprava do dvou vyučovacích hodin. Žáci rozebírají dva texty z bulváru, hledají prvky, které jsou typické pro tento druh článků, porovnávají je se seriózním textem, který má pouze informační hodnotu. Učí se poznávat prvky manipulace v textu. Na závěr si vyberou nebo vylosují kartičku se zadáním a sami vytvoří podobný text.  Pro učitele je připraveno řešení.  Materiál je vhodný pro rozmluvení žáků. Moje žáky baví s texty pracovat, rozpovídají se i méně úspěšní žáci.Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-1-01 odlišuje ve čteném nebo slyšeném textu fakta od názorů a hodnocení, ověřuje fakta pomocí otázek nebo porovnáváním s dostupnými informačními zdroji
UUCZ-80247
Český jazyk>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>ZŠ – 2. STUPEŇ
30.00