Kritické čtení mediálních sdělení

Předmět:
Počet stran:
12
Velikost: 993.13 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Příprava do dvou vyučovacích hodin. Žáci rozebírají dva texty z bulváru, hledají prvky, které jsou typické pro tento druh článků, porovnávají je se seriózním textem, který má pouze informační hodnotu. Učí se poznávat prvky manipulace v textu. Na závěr si vyberou nebo vylosují kartičku se zadáním a sami vytvoří podobný text. 

Pro učitele je připraveno řešení. 

Materiál je vhodný pro rozmluvení žáků. Moje žáky baví s texty pracovat, rozpovídají se i méně úspěšní žáci.

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-1-01 odlišuje ve čteném nebo slyšeném textu fakta od názorů a hodnocení, ověřuje fakta pomocí otázek nebo porovnáváním s dostupnými informačními zdroji

Další produkty od autora Eva Šidelková

71655
Český jazyk - literatura
ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
18 karet, žáci si karty posílají a vyznačují dvěma kolíčky, o jaký literární druh a formu se jedná. Rychlá aktivita na
25.00 Kč
100133
Český jazyk
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
48 kartiček na procvičení i/y u přídavných jmen (podle vzorů mladý, jarní, otcův). Žáci zapíšou tři spojení z kartičky
38.00 Kč
590424
Český jazyk - literatura
Didaktické hry
Křížovky na opakování základních pojmů z renesance, baroka, klasicismu, osvícenství, preromantismu. Celkem 4 strany A4
34.00 Kč
698795
Občanská výchova
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Výchova k občanství - 6. ročník, 2 vyučovací hodiny - skládankové učení texty o státních symbolech úvodní kvíz popis
35.00 Kč
Kritické čtení mediálních sdělení Kritické čtení mediálních sdělení
Příprava do dvou vyučovacích hodin. Žáci rozebírají dva texty z bulváru, hledají prvky, které jsou typické pro tento druh článků, porovnávají je se seriózním textem, který má pouze informační hodnotu. Učí se poznávat prvky manipulace v textu. Na závěr si vyberou nebo vylosují kartičku se zadáním a sami vytvoří podobný text.  Pro učitele je připraveno řešení.  Materiál je vhodný pro rozmluvení žáků. Moje žáky baví s texty pracovat, rozpovídají se i méně úspěšní žáci.Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-1-01 odlišuje ve čteném nebo slyšeném textu fakta od názorů a hodnocení, ověřuje fakta pomocí otázek nebo porovnáváním s dostupnými informačními zdroji
UUCZ-80247
Český jazyk>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>ZŠ – 2. STUPEŇ
30.00