Práce s textem - příběh Monika (čtenářská lekce)

Ročník:
5., 6., 7., 8., 9.
Počet stran:
7
Velikost: 276.13 KB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Práce s textem do hodin českého jazyka

Propojení mluvnice, komunikační a slohové výchovy, čtenářské gramotnosti a etické výchovy (otázky rodiny, rodičovských vzorů)

Materiál obsahuje:

  • text Monika (autorský text) - rozdělen na 5 odstavců
  • pracovní list k textu - obsahuje otázky k porozumění textu
  • gramatické úkoly k textu - obsahuje úkoly z mluvnice (pravopis, tvarosloví, skladba)
  • charakteristika - pracovní list vhodný do slohové a komunikační výchovy
  • řešení PL a gramatického PL

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ/SŠ.

RVP Výukové cíle:

ČJL-9-1-02 rozlišuje subjektivní a objektivní sdělení a komunikační záměr partnera v hovoru

ČJL-9-1-07 zapojuje se do diskuse, řídí ji a využívá zásad komunikace a pravidel dialogu

ČJL-9-1-08 využívá základy studijního čtení – formuluje hlavní myšlenky textu, vytvoří otázky a stručné poznámky, výpisky nebo výtah z přečteného textu; samostatně převypráví

ČJL-9-1-09 uspořádá informace v textu s ohledem na jeho účel, vytvoří koherentní text s dodržováním pravidel mezivětného navazování

ČJL-9-2-04 správně třídí slovní druhy, tvoří spisovné tvary slov a vědomě jich používá ve vhodné komunikační situaci

ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text

Klíčové kompetence:

● sociální a personální - účinně spolupracuje ve skupině, přispívá k diskusi v malé skupině i k debatě celé třídy, vytváří si pozitivní představu o sobě samém, své rodině

● občanské - respektuje přesvědčení druhých lidí, váží si jejich vnitřních hodnot, je schopen vcítit se do situací ostatních lidí, chápe smysl rodiny jako základní jednotky

● komunikativní - formuluje a vyjadřuje své myšlenky a názory v logickém sledu, vyjadřuje se výstižně, souvisle a kultivovaně v písemném i ústním projev

Další produkty od autora Lada Brožková

450404
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9.
Já mám, kdo má
Slovesa - brožura aktivit - určování mluvnických kategorií slovesných Materiál obsahuje tyto soubory: Slovesa - já mám
49.00 Kč
504223
Český jazyk - gramatika
7., 8., 9.
Pracovní listy
Podmět a přísudek 48 kartiček 4 druhy pracovních listů + řešení "Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ." Naplňuje tento
35.00 Kč
684601
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Ich, meine Familie und Hobbys 10 aktivit - pracovní listy a hry do hodin německého jazyka úroveň A1 (začátečníci) témata
59.00 Kč
579815
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní listy pro čtenářské dílny - soubor 20 aktivit (pracovních listů) pro čtenářské dílny - všechny listy lze využít
75.00 Kč
Práce s textem - příběh Monika (čtenářská lekce) Práce s textem - příběh Monika (čtenářská lekce)
Práce s textem do hodin českého jazyka Propojení mluvnice, komunikační a slohové výchovy, čtenářské gramotnosti a etické výchovy (otázky rodiny, rodičovských vzorů) Materiál obsahuje: text Monika (autorský text) - rozdělen na 5 odstavců pracovní list k textu - obsahuje otázky k porozumění textu gramatické úkoly k textu - obsahuje úkoly z mluvnice (pravopis, tvarosloví, skladba) charakteristika - pracovní list vhodný do slohové a komunikační výchovy řešení PL a gramatického PL Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ/SŠ. RVP Výukové cíle: ČJL-9-1-02 rozlišuje subjektivní a objektivní sdělení a komunikační záměr partnera v hovoru ČJL-9-1-07 zapojuje se do diskuse, řídí ji a využívá zásad komunikace a pravidel dialogu ČJL-9-1-08 využívá základy studijního čtení – formuluje hlavní myšlenky textu, vytvoří otázky a stručné poznámky, výpisky nebo výtah z přečteného textu; samostatně převypráví ČJL-9-1-09 uspořádá informace v textu s ohledem na jeho účel, vytvoří koherentní text s dodržováním pravidel mezivětného navazování ČJL-9-2-04 správně třídí slovní druhy, tvoří spisovné tvary slov a vědomě jich používá ve vhodné komunikační situaci ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text Klíčové kompetence: ● sociální a personální - účinně spolupracuje ve skupině, přispívá k diskusi v malé skupině i k debatě celé třídy, vytváří si pozitivní představu o sobě samém, své rodině ● občanské - respektuje přesvědčení druhých lidí, váží si jejich vnitřních hodnot, je schopen vcítit se do situací ostatních lidí, chápe smysl rodiny jako základní jednotky ● komunikativní - formuluje a vyjadřuje své myšlenky a názory v logickém sledu, vyjadřuje se výstižně, souvisle a kultivovaně v písemném i ústním projev
UUCZ-449961
Český jazyk>Etická výchova>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>5.>6.>7.>8.>9.>📚 Čtenářská gramotnost 2. stupeň>👨‍👩‍👧 Rodina
45.00